uk
Feedback
حازم أحيانًا

حازم أحيانًا

Відкрити в Telegram

زاهدًا فِيما سيأتي ناسيًا ما قَدْ مَضى

Показати більше
1 155
Підписники
Немає даних24 години
+27 днів
+230 день
Архів дописів
photo content

« فاتتني صلاة - إسلام جمال »
« فاتتني صلاة - إسلام جمال »

اكثر تواجدي هنا يوميات و غيرها

photo content

‏و إن زعلتي ما بقى للعمر و التاريخ قيمة ‏و الأسف سكة طويلة لين يركع باتجاهك ‏اذكريني نار بدوٍ .. في لياليك العتيمة ‏وقبل أشد ركاب جرحي كنت أبشد انتباهك ‏الليالي في مدى الأيام من غيرك يتيمة ‏وش يساوي كل هذا الوجد قبل يطول جاهك ‏من يطمن بال قلبي .. يالتفاصيل القديمة ‏والله إني قبل هذا الجرح و أكثر .. كنت آهك ‏يا انتصاري في طريق الفقد و دروب الهزيمة ‏حالف إني لا ارسم البسمة على طارف شفاهك - عبدالملك الخربوش

هاتوو ما لديكم سوالف - اسئله - نصايح

‏درست الهندسة والشعر لكني عجزت اوصفك ‏جعلك الله فريده في جمال الصوت والصوره

photo content

‏درست الهندسة والشعر لكني عجزت اوصفك ‏جعلك الله فريده في جمال الصوت والصوره
‏درست الهندسة والشعر لكني عجزت اوصفك ‏جعلك الله فريده في جمال الصوت والصوره

‏ ‏– بندر الدويش ‏يا شيخة بنات آدم ملامح وعنق وطول برى حالي العشق وبرى خصرك الباري ‏ياكم كنت أحث خطاي لأجلك على المجهول ‏ولا أدري وش أقداري معك !!! ، يا أجمل أقدااااري ‏لحالي وأهيم بكل وادي مهو مدهول ‏ ولا أرجع الين أجيك بغناي وأشعاري ‏ قلايد ذهب مره ومره قلايد لول ‏أنا أخيّرك باللي تحبين واختاري ‏تمايل عليه قلوب وتغيب معه عقول ‏تمارين فيه الغيد لو ماله مماري ‏ أحبك ولاني عن جروح الهوى مسؤول ‏ أنا عذري أنتي ! ، ليه أكثّر لك أعذاري ؟ ‏ لو أحزني إني في سبيل الهوى مقتول ؟ ‏يعزيني إني كنت عن مقتلي داااااري !

قرت فنجاله اللي ماتخاف الله وقالت حب ‏يهزه من سنين صباه لين اخر محطاته / بندر الدويش
قرت فنجاله اللي ماتخاف الله وقالت حب ‏يهزه من سنين صباه لين اخر محطاته / بندر الدويش

هذي اخرتها
هذي اخرتها

اداء ايقوني و مُبهر يا امال ماهر

كل ده كان ليه ؟ لما شفت عينيه! حن قلبي إليه وانشغلت عليه كل ده كان ليه؟ كان ليه ! قال لي كم كلمة يشبهوا النسمة فى لياااااالي الصيف سابني وفقلبي شوق بيلعبي! وفي خيالي طيف غاب عني بقى له يومين ما اعرفش وحشني ليه؟

كل ده كان ليه ؟ لما شفت عينيه! حن قلبي إليه وانشغلت عليه كل ده كان ليه؟ كان ليه ! قال لي كم كلمة يشبهوا النسمة فى لياااااالي الصيف سابني وفقلبي شوق بيلعبي! وفي خيالي طيف غاب عني بقى له يومين ما اعرفش وحشني ليه؟ احترت اشوفه فين وان شفته اقول له ايه؟ اللي حيرني واللي غيرني واللي فاتني فحال نام وسهرني والا فاكرني والا مش عالبال!! صبحني فهم وويل من طول ما بفكر فيه نساني انام الليل خلاني ابات اناجيه

كل ده كان ليه ؟ ‏عظمه و سلطنه و اداء ايقوني ‏من آمال ماهر ‏ في ليلة الأحلام

‏حبيبي كيف أمرّ بشارعك ماتدري انّي جاي ؟ ‏وانا اعرف الصباح اللي يجيبك من ذعاذيعه

- نافذة اخرى تجدوني فيها دائما https://www.instagram.com/ir5vr?igsh=MWF4cDg4ZW83OWI1dA%3D%3D&utm_source=qr