uk
Feedback
𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

Відкрити в Telegram

‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍𝗆𝖺𝗋𝖾٬٬ @sunkxnbot‎ ‎ ‎ ‎ ‎

Показати більше
1 124
Підписники
+724 години
+367 днів
+12930 день
Архів дописів
فیریه که

این

دومی زنه)

کدوم سفیده

Repost from N/a
photo content
+1

Repost from N/a
photo content
+1

نه فکر نکنم

واسه دیو بودن زقادی دافه

اونم دیوه مگه

معشوقه مو سفیدست

به تو دادم دیگه سبزک

من الان یه دیو واقعیم

به من بده

بیخیال دارم فکر اضافی میکنم

نمیدونم چجوری باید به یکی کاراکتر دیو بدم که ناراحت نشه..

sticker.webp0.28 KB

چلنج میزارم سرگرم شم از یه جا به بعد کلمو کیری میکنه

پکاش خیلی خوشگله سر بزنین بهش

Repost from N/a
دو نفر تا 70 ...💔

من خودم به شخصه کاراکترش رو خیلی دوست داشتم حقه هاش حرف اولو میزد