uk
Feedback
Ami Corner 💜

Ami Corner 💜

Відкрити в Telegram
1 158
Підписники
+224 години
+137 днів
+3530 день
Архів дописів
Be addicted to your passions not your distractions.
Be addicted to your passions not your distractions.

https://youtu.be/zVrDmFunZjo?si=ra2HWvArHtqYfcZh
یه دستی به سر و روی این کانال کشیدم. بیچاره یه گوشه داشت خاک می‌خورد

هر روز انجامش بده, رمزش همینه ✨
هر روز انجامش بده, رمزش همینه ✨

دغدغه بعدی: پوست سرم دچار آفتاب سوختگی شده.طوری که بهش دست میزنم حس میگم داغ و‌ ملتهبه. حتی نمیتونم موهامو شونه کنم. به توصیه چت جی پی تی فعلا یخ گذاشتم رو سرم که کمی التیام پیدا کنه. -نمیدونم چرا فکر نمیکردم که پوست سر هم میتونه دچار آفتاب سوختگی بشه…

دغدغه ی سطحی این روزام: همه ی هایلایت های اینستاگرامم به طور ناگهانی پریده و ناراحتم🫠کلا تاریخچه استوری هام پاک شده. امیدوارم باگ اینستا باشه…

🥲آخ که خودم چقدر مقایسه می کنم و حسرت میخورم…

sun dreik fein.mp36.99 MB

A little bit of SUN is what I need ✨
+1
A little bit of SUN is what I need ✨

photo content
+1

بدون احساس گناه «نه» بگو. وگرنه وارد دردسرهایی میشی که بیرون اومدن ازش هزینه‌ی زیادی داره.

حریم شخصیتت رو حفظ کن. شُل و وِل نباش. اگه حس خوبی نداری در یک ارتباط بدون تعارف به طرف مقابلت بگو.

33: دلسوزیِ بیش از حد نکن. تو قرار نیست ناجی باشی. هر کسی تصمیم‌های خودش رو زندگی میکنه مهربون باش، اما بی حد و ‌مرز نباش.

شاید بشه حال و ذوقِ آدما رو از جزئیات طاقچه‌شون فهمید.
+2
شاید بشه حال و ذوقِ آدما رو از جزئیات طاقچه‌شون فهمید.

شروع کن، بعد بهترش کن!🌱
شروع کن، بعد بهترش کن!🌱

تو دنیای موازی این‌ خونه ی مامانمه‌ و فاصله ش با خونه ی من فقط یک‌ پله.
تو دنیای موازی این‌ خونه ی مامانمه‌ و فاصله ش با خونه ی من فقط یک‌ پله.

ترم بهار هم تموم شد. برای اینکه بتونم توی ترم تابستون سوئدی بخونم، چون ظرفیت کلاس‌ها کم بود، ازمون خواستن یه انگیزه نامه بنوی
ترم بهار هم تموم شد. برای اینکه بتونم توی ترم تابستون سوئدی بخونم، چون ظرفیت کلاس‌ها کم بود، ازمون خواستن یه انگیزه نامه بنویسیم و توضیح بدیم چرا می‌خوایم تابستون هم در کلاس ها شرکت کنیم. منم نوشتم که نمی‌خوام بین یادگیری سوئدی‌م وقفه بیفته. از یه طرف برای پیدا کردن کار توی سوئد به زبان سوئدی نیاز دارم و هرچی زودتر یادش بگیرم، بهتره. و به همین خاطر دوست دارم تابستون هم درس بخونم و وقتم هدر نره. در جوابم گفتن«متأسفانه انگیزه شما برای شرکت در دوره تابستانی کافی نیست.» حالا واقعاً نمی‌دونم انگیزه کافی یعنی چی! 😅 آدم دیگه چه دلیلی باید داشته باشه که بخواد وسط تابستون بره مدرسه؟ خلاصه، برای تابستون یه کورس آنلاین خریدم که از آخر این هفته شروع می‌شه.دوباره برگشتم به دفتر و‌ کتابام. تا هرچی زودتر پرونده ی این زبان رو‌ ببندم🫠

یادمه زمانی که داشتم کارهای مهاجرتم رو انجام می‌دادم، اینترنت برای مدتی قطع بود. نه به شدتی که الان هست، اما به اندازه‌ای بود که روی روند کارها تأثیر بذاره. هر وقت اینترنت وصل می‌شد، با خودم می‌گفتم شاید فردا دوباره قطع بشه. برای همین هر کاری که می‌تونستم همون روز انجام می‌دادم؛ از ارسال ایمیل و آپلود مدارک گرفته تا پیگیری کارهای اداری و بانکی. سعی میکردم کاری رو به فردا موکول نکنم. اگر شما هم الان در مسیر مهاجرت هستید، کار امروز رو به فردا نندازید. همین امروز پیگیری کنید، همین امروز مدرک بفرستید، همین امروز وقت بگیرید. گاهی فقط یک روز تأخیر می‌تونه روی نتیجه نهایی تأثیر بذاره.

همین امروز انجامش بده!

🌸🏠
🌸🏠

به یاد پنجره اتاق ایرانم از شنبه بازار محلمون بنفشه آفریقایی خریدم. راستش یکم اخلاق این گل مثل خودمه، حساس و نازک نارنجی🫠
به یاد پنجره اتاق ایرانم از شنبه بازار محلمون بنفشه آفریقایی خریدم. راستش یکم اخلاق این گل مثل خودمه، حساس و نازک نارنجی🫠