uk
Feedback
𝐂〄𝐓𝐀𝐑𝐃

𝐂〄𝐓𝐀𝐑𝐃

Відкрити в Telegram

koyo شوهر شادی هستم 💢 He | him 22 yrs Webtoon @betweenlifeandcotard Shop @the_koyo Talk @llKoyo_bot

Показати більше
1 999
Підписники
+924 години
+217 днів
+11430 день
Архів дописів
با اینکه این دو تا زیبا تازه تو چپتر 7 اومدن عاشقشونم نه که همه کاراکتر هات بد باشه همشون شاهکار ولی این دوتا کنار هم دیگه زی
+1
با اینکه این دو تا زیبا تازه تو چپتر 7 اومدن عاشقشونم نه که همه کاراکتر هات بد باشه همشون شاهکار ولی این دوتا کنار هم دیگه زیبان....اصلا کلمه ای برای توصیف کار هات ندارم که یا شاهکار فوق‌العاده هستننن

مثلا اگرم همچین حرکتی بخوایم بزنیم میره تو ساید استوری

من براتون میکشمش اگر دوست داشته باشید ولی باز تو داستان تغییری نمیکنه یکم فضای داستانم سنگینه برای این قرتی بازیا 😭

نه آخه میدونی اصلا تصور اینکه هارو و دیگو بخوان نینی داشته باشن باعث میشه بال بال بزنیم اصلا فکر کن چه شکلی میشه🥹✨

امگاورس ولی میومد بهشون

sticker.webp0.12 KB

ولی کلا علاقه خاصی به امگاورس دارید منتظرید من هر چپتر بیام اعتراف کنم امگاورسه

نه من فقط به عنوان اوسی اینو کشیدم ربطی به داستان نداره فقط دیزاینه

https://t.me/itstartarus/12461 مگه داستان امگاورسه؟👀

شایعه پراکنی نکنید (شاید بود)

sticker.webp0.46 KB

https://t.me/itstartarus/12455?single من که میدونم این بچه توماس و رافائله فقط نمیتونم ثابت کنم

و خب وقتی ۲۰۲۶ بشه سومین سالی میشه که دارم به شکل جدی ارت میزنم و تمرین میکنم این زمان برای هرکسی فرق داره نسبت به اون تمرینی که انجام میده

بهترین کمکی که میتونی در حق خودت بکنی اینه که قبلش از تمام کرکترا داستانت بری"Model Sheet"درست کنه و از زاویه های مختلف بکشیش
+2
بهترین کمکی که میتونی در حق خودت بکنی اینه که قبلش از تمام کرکترا داستانت بری"Model Sheet"درست کنه و از زاویه های مختلف بکشیشون که وسط چپترا گیج نشی یا وقتتو سر یه زاویه نذاری

https://t.me/itstartarus/12448 حرف از مانهوات‌ شد.. چطور می‌تونی یک شخصیت رو از چند جهت مختلف بکشی😭 من هربار یه چیز جدید می‌شه انگار شبیه به قبل نمی‌شه💔 البته خب نمی‌دونم تو چندساله که داری کار می کنی من هنوز هیچی بلد نیستم رسما در مقابل بقیه‌

سر اینا واقعا حس میکردم پایان زندگیمه
+4
سر اینا واقعا حس میکردم پایان زندگیمه

کدوم قسمتای مانهوات کشیدنشون سخت بود؟ البته همشون برای من سخته😭💔

Repost from N/a
Marry Christmas🎄 (early) #OC #christmas
Marry Christmas🎄 (early) #OC #christmas

Incubus problem #ep12 part1 #Incubus_problem @lazyartistp
Incubus problem #ep12 part1 #Incubus_problem @lazyartistp

Repost from N/a
photo content
+1