uk
Feedback
ּ ‌‌𝖲𝖨𝖬𝖡𝖠𝖫𝖨𝖮𝖴𝖲 والپیپر .ᐟ

ּ ‌‌𝖲𝖨𝖬𝖡𝖠𝖫𝖨𝖮𝖴𝖲 والپیپر .ᐟ

Відкрити в Telegram
7 106
Підписники
-1324 години
-1237 днів
-11030 день
Архів дописів
این خط اینم نشون. احمقا از چیزی که فکرشو میکنی بیشترن.

خون عرزشی کثیفه ببخشید

بچه یکی دوساله حالیش نمیشه در هرحال...مامانش فداش بشه هم که فقط داره قربونش میره خفه‌ش نمیکنه.

عزیزم منظور من خود معلمی نیست...منظورم اینه که واسه قبولی ازش باید چادر سر کنی و مذهبی و خایه مال امام بازی دربیاری و من عمرا همچین کارایی بکنم.

به بهانه کار برو بیرون برگشتی هم بگو سرت خیلی درد میکنه‌کمتر سر و صدا کنن که بخوابی

https://t.me/simbalious/49325 اون دسته از معلم ها که ادمای خوبین چی؟:(

آیهان بیا اینو بخور...خون تازه داره ها.

میگم حجم اتیشش کمه.

قسمت‌های سینه رو میزاریم برای قیمه و اینا

اینکه یه ماه دیگه همین احمقا قراره برن راهپیمایی به مناسبت انقلاب شکوهمندشون.

بعد آبگوشت رو بار میزاری تموم شد

اول پوستشون رو جدا میکنی

هانل اسپری فندک آتیش میشه دیگه میتونی کباب کنی

میدونین از چی فشار میخورم؟

اسپری با فندک چیه اینارو کباب هم بکنیم کمه

https://t.me/simbalious/49338 وای من اسپری با فندک میارم ( ترکیبش باعث درست شدن اتیش میشه )

البته تولد دخترش.