uk
Feedback
ּ ‌‌𝖲𝖨𝖬𝖡𝖠𝖫𝖨𝖮𝖴𝖲 والپیپر .ᐟ

ּ ‌‌𝖲𝖨𝖬𝖡𝖠𝖫𝖨𝖮𝖴𝖲 والپیپر .ᐟ

Відкрити в Telegram
7 118
Підписники
-1324 години
-1237 днів
-11030 день
Архів дописів
از تو خونه هرطور میتونی کمک برسون.

جدی چجوری جیم بشم

https://t.me/simbalious/49488 میشه یکی بیاد منم ببره؟ میدونن بچه خونگیم درو روم قفل کردن🤡

یکی میره شعار میده...یکی اعتصاب میکنه...یکی از خونه شعار میده...یکی اصلا شعار نمیده، فقط میره پیاده‌روی...یکی الکی اسنپ میگیره ، یکی هم با ماشین میره بیرون شهر شلوغ بشه...یکی تو حیاط و پارکینگ خونش بچه هایی که مامور دنبالشونه رو جا میده...یکی از تو ماشین سنگی چیزی میرسونه به بچه ها...یکی تو فضای مجازی فعاله...یکی آنلاین هوای بچه ها رو داره...یکی هم عین کبک سرشو میکنه تو برف...بالاخره تصمیم با خودتونه ولی قرار نیست هرکسی روشش‌ مثل بقیه باشه.

والا به خدا‌

کسخنده زدم ببخشیدا

الان جدی بودی؟

منی که ولم کنن ۳۶۵ روز سالو تو خونه‌م:

بشه والا پوسیدیم تو خونه.

یه پیاده‌رویمون بشه؟

https://t.me/simbalious/49483 تازه دیگه بدتر شما که کانادا هستی درک نمیکنی و شرایط نزدیک موقعیت خطرناک رو ندیدی و نمیتونی حق بدی به یه خانواده اگر نگران بچشه و نمیزاره از خونه پاشو بزاره بیرون اینم بگم شما اون ور شرایط مارو نداری 🙏🏻

https://t.me/simbalious/49483 بیخیال سیسی خون خودتو کثیف نکن تو حرفتو زدی، کسی که میخواست بفهمه فهمید و کسی که میخواد جزو قشر خاکستری باشه تا ابد بهانه هاش‌ رو داره.

صحبتا میکنیدا.

نه سیسی نمیدونم...نه اینکه من دارم از کانادا پیام میدم بخاطر همین هیچ فرضیه ای از ایرانیا ندارم.

https://t.me/simbalious/49479 می‌دونی ما داریم ایران زندگی می‌کنیم؟ و می‌دونی ۹۰ درصد والدین طرف جمهوری اسلامی هستن؟

تاسف و ناراحتی چیزیو درست نمیکنه. چیزی از دستشون برنمیاد هم چرت ترین کار ممکنه...زمان ۴۰۱ هم دیدین که اکثر اونایی که صدای این مملکتو به گوش کل دنیا رسوندن نوجوون بودن پس همیشه یه راهی واسه کمک کردن هست...خودتونو به اون راه نزنید هرکی بخواد یه راهی پیدا میکنه واسه کمک کردن.

https://t.me/simbalious/49477 😭😭😭 منم نمی‌گم فرش قرمز پهن کردن. می‌گم به بقیه حس بدی ندید بخاطر اینکه کاری از دست‌شون بر نمیاد. چون واقعا نمی‌دونید که توي چه موقعيتي هستن. اونا هم به حد کافی تاسف می‌خورن و ناراحتن که نمی‌تونن کنار بقیه باشن و اعتراض کنن‌. پس هیچ به این حرف های شما نیست.

بر فرض من اگه خودم 15 سالم باشه، والدین من به عنوان یه فرد بالغ باید یه کاری کنن...همینه که میگم کم کمش اگه سنتون کمه و والدینتون هم راضی نیستن خودشون برن میتونین با ماشین برید دور دور...اگه الان اینم نمیتونید انجام بدید دیگه واقعا حرفی ندارم.

اونی که ماینره که اصلا نباید بره چون قطعا جاش نیست اون محیط...ولی خب بقیه خانواده چی؟