uk
Feedback
02:08

02:08

Відкрити в Telegram

‌همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه ‌

Показати більше
856
Підписники
+224 години
-37 днів
+230 день
Архів дописів
یک عدد حاجی هستم از گرگان

میدونستی قراره ۱۳ ساله بیام زاهدان ولی نتونستم؟ 😂 البته یه بار فقط واسه یه کاری ۱۴۰۱ اومدم اونم یک روزه. ک اونم تو اعتراضات بود شهر دوست داشتنی ایه. اونجا زندگی کردم یه مدت

زاهدان در خدمتیم مشتی

اوووووو فکرشو نمی‌کردم از اونجا هم داشته باشیم واقعا چشم شاید تابستون بیام اونورا

خوی هروقت اومدی قدمت روی چشم :)

اتفاقا اونجا با یکی از بچه های چنل هم دوستم

قم بیا قم

فقط حاجیا

البته فقط با جنس موافق 😔

میتونین شهرهاتونو بگین، هروقت اومدم اینجا میگم بعدش میریم بیران چیتان پیتان

اممممم من باید بیام

حاجی اگه بخوایم ببینمیت باید کجا بیایم

من یکم برم دردم داره معده می‌کنه

کاش عقلم جواب میداد و ۵ سالگی میخوندمش

اگه برگردی به ۱۲ سالگی، بازم کتابشو میخوندی؟ https://t.me/ZER0TW08/7136

آره الان خیلی همه چیز خوبه

یعنی الان همه چی خوبه؟ https://t.me/ZER0TW08/7138

از اون فکرا

رهایی از چی؟ https://t.me/ZER0TW08/7136

۱۲ سالگی بود که اولین کتاب ازش رو خوندم. سقوط رو. شاید تا ۱۵ سالگی ۱۰ـ۱۱ بار خوندمش. بعد من رو به یک گودال خیلی عمیق فکری انداخت که تا ۱۹ سالگی ادامه داشت. بعد از اون، تا ۲۱ سالگی یک دوره فکری سیاه و بعد از اون هم رهایی.