uk
Feedback
Electrical Power 26⚡

Electrical Power 26⚡

Відкрити в Telegram

Показати більше
468
Підписники
-124 години
Немає даних7 днів
+1230 день
Архів дописів
نقلا عن د/منار: السلام عليكم ورحمة الله وبركاته دي الفورم اللي هتبعتوا عليها الريبورت الثالث مسأله رقم (٥) شيت جاوس ، هتلاقوا المطلوب جوه اللينك https://forms.gle/iJztytdiiLzecG3f6 اخر ميعاد لاستلام الريبورتات : يوم الخميس ٩ نوفمبر ، الساعه 11:59 بالليل لما الفورم تقفل، مش هستلم اي ريبورتات، محدش يستني لاخر لحظه لان الفورم ممكن تعلق من الضغط اتأكد بعد ما تبعت الريبورت ان جالك ميل التأكيد علي الايميل اللي فتحت بيه الفورم. لو موصلكش ايميل حاول تبعت الفورم تاني ، لانها كده مش بتكون اتبعتت شكرا 😊

Assignment three.pdf0.67 KB

نقلا عن باشمهندس حبيب😑: مساء الفل اسيمنت 3 الديدلاين يوم الجمعة بالليل https://forms.gle/UCuwmarwy1SCG7yu7

Week 4,5 summary 🫡❤️

Week 5.pdf7.31 KB

Week 4.pdf1.00 MB

سكشن الديزاين ملغي الأسبوع دا
سكشن الديزاين ملغي الأسبوع دا

علشان أنت غالي علينا ورأيك يهمنا 😌 عملنالك فورم تقول فيها كل الي تحبه وتبدى رأيك بكل ثقة وبدون هوية 🔥 https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScqeQsPvmhjZi1BgJTgBUYOD-yzPoSt4Z3wZ2Wdp4f119Jayg/viewform

و ده كلام من حد في دفعة اكبر

photo content

جماعة مساء الخير حبينا ننبه عليكم اهمية حضور محاضرة الالكترو للدكتور جنيدي لان فعلا بيبقي ليها تأثير كبير اوي علي الامتحان و صعوبته . احنا عارفين ان اوقات كتير اكيد كلنا بنكسل او مش بنبقي عايزين نحضر علشان مش بنحس اننا استفادنا ، بس اعتبروا حضوركم استثمار في امتحان احلي و اسهل ، و ربنا يوفقنا جميعا

فيديو لاب circuits 2 للاسبوع السادس والسابع ان شاءالله ما قبل الميد😑 https://youtu.be/JekNzlEsdsQ?si=wu6_8KSZopXjKSVG وده لينك ورق اللاب لو حد عايز يطبعه و موجود في مكتبه فرحة https://drive.google.com/file/d/1blSXKaQHtLZBgfgzQLAjYt-5lFwvuU3U/view?usp=drivesdk

محاضرة الmechanical design الاسبوع الي جي يوم الاربع الفترة الاولي مفيش محاضرة يوم الاتنين .

Week 6 🫠 Section : Electro ✅ Micro ❌ Circuits ✅ Linear ❌ Mecha ✅ بالنسبة لسكشن السيركيتس الفترة الرابعة هتكون في ك٧ Lab : Micro ✅ Circuits فردي

خلصنا أسايمنت الإلكترو؟ طبنقلا عن د/مدحت: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=yCT26sSglUGH0kQ-XXUWzWXQ6tLDAWJGlslIwoN9SNZUM1pFSDM3R1MzT1BVNENCSVBaS0I2WEtYMy4u اللينك عاليه ☝️☝️☝️هو الخاص ب quiz#2 سيفتح ال form يوم السبت ١١/٤ صباحا واخر ميعاد لرفع الاجابة على الform هو يوم الثلاثاء ١١/٧ الساعة ١١:٤٥ مساء أرجو الالتزام بكل التعليمات السابقة حظ سعيد ان شاء الله

تنبيه‼️ م/عبد الله فؤاد طلب إننا منرفعش ورقه على الدرايف عشان دا حقه وهو مش مسامح فيه و الورق موجود في المكتبات للي عايز

صباح الخير يا شباب لاب الميكرو للاسبوع الجي: https://drive.google.com/drive/folders/1JB7n4YxGV8ixUhOxkVVonD6uh3AD94MA?usp=sharing

🫡
🫡

Here we go‼️🚨🚨
Here we go‼️🚨🚨

Electrical Power 26⚡ - Статистика та аналітика Telegram каналу @eep26