uk
Feedback
کریپتو | آنچین | فاندامنتال | MosioCrypto

کریپتو | آنچین | فاندامنتال | MosioCrypto

Відкрити в Telegram

📌تحلیل و آموزش ترید 📌بررسی فاندامنتال پروژه ها 📌تحلیل آنچین کریپتو 📌تحلیل و آموزش کریپتو ،دیفای ، وب۳ 📌معرفی هوش مصنوعی های کاربردی برای دریافت مشاوره @mostafamemar

Показати більше
4 907
Підписники
-2024 години
-2747 днів
-71430 день

Триває завантаження даних...

Залучення підписників
червень '26
червень '26
+2
в 0 каналах
травень '26
+5 203
в 0 каналах
Get PRO
квітень '260
в 0 каналах
Get PRO
березень '260
в 0 каналах
Get PRO
лютий '260
в 0 каналах
Get PRO
січень '260
в 0 каналах
Get PRO
грудень '250
в 0 каналах
Get PRO
листопад '250
в 0 каналах
Get PRO
жовтень '250
в 0 каналах
Get PRO
вересень '250
в 0 каналах
Get PRO
серпень '250
в 0 каналах
Get PRO
липень '25
+1
в 0 каналах
Get PRO
червень '25
+4
в 0 каналах
Get PRO
травень '25
+1
в 0 каналах
Get PRO
квітень '25
+5
в 0 каналах
Get PRO
березень '25
+11
в 0 каналах
Get PRO
лютий '25
+10
в 1 каналах
Get PRO
січень '25
+5
в 0 каналах
Get PRO
грудень '24
+13
в 0 каналах
Get PRO
листопад '24
+9
в 0 каналах
Get PRO
жовтень '24
+4
в 1 каналах
Get PRO
вересень '24
+3 064
в 0 каналах
Get PRO
серпень '24
+527
в 0 каналах
Get PRO
липень '240
в 0 каналах
Get PRO
червень '24
+99
в 0 каналах
Дата
Залучення підписників
Згадування
Канали
22 червня0
21 червня0
20 червня0
19 червня0
18 червня+1
17 червня0
16 червня0
15 червня0
14 червня0
13 червня0
12 червня0
11 червня0
10 червня+1
09 червня0
08 червня0
07 червня0
06 червня0
05 червня0
04 червня0
03 червня0
02 червня0
01 червня0
Дописи каналу
نتانیاهو، وزیر دفاع و رئیس ستاد ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند در لبنان خواهیم ماند و زیرساخت‌های تروریست‌ها را نابود خواهیم کرد. پ.ن : بند اول تفاهم‌نامه رسماً دیگه به سخره گرفته شد، باید ببینیم جمهوری‌اسلامی واقعاً حزب‌الله رو به چهار تا کیسه گندم آمریکایی فروخته یا نه :))) @Cryptomemar

2
🌽درباره آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده ایران جی دی ونس: آن پول‌ها صرف خرید سویا، ذرت و گندم آمریکایی خواهد شد؛ برای بهره‌مندی و به نفع مردم ایران. در واقع میگه پول نقد به ایران نمیدیم چون میترسیم صرف تامین مالی تروریسم بشه (به جاش سویای فرد اعلای آمریکایی میدیم) @Cryptomemar
14
3
از مجموع ۵۴ همت اوراق دولتی که قابل خریداری بوده، فقط ۱۷ همت فروش رفته. نرخ سود این اوراق ۳۹ درصد بوده به‌صورت میانگین حالا آقای مدنی‌زاده (وزیر اقتصاد) میگه سود بانکی کمه و مناسب تورم فعلی کشور نیست. ظاهرا نگران مردم و تورمه اما در واقع نگران فروش نرفتن اوراق دولتی‌ان. 🔴 افزایش نرخ بهره اگر عملی بشه تاثیرات منفی زیادی روی رکود و البته بورس خواهد داشت. @MosioCrypto
20
4
فعلا اولین بند توافق دقیقا طبق چیزی که گفتن جلو رفت!! حزب الله دیشب ۴ تا اسرائیلی کشت اونا هم صبح بلند شدن لبنان بمبارون کردن و‌۱۶ تا رو کشتن @MosioCrypto
34
5
خاویر میلی رئیس جمهور آرژانتین: تنها چپ به درد بخور، پای چپ مسیه تا ابد حق😃 @MosioCrypto
خاویر میلی رئیس جمهور آرژانتین: تنها چپ به درد بخور، پای چپ مسیه تا ابد حق😃 @MosioCrypto
36
6
حمله پهپادی اسرائیل به شهرک زبدین در جنوب لبنان پ.ن : داره بند اول تفاهم نامه رو امضا میزنه :) سی‌ان‌ان: نتانیاهو به ترامپ اعلام کرده است که اسرائیل بند مربوط به پایان فوری و دائمی جنگ در لبنان را در این توافق رد می‌کند و به رئیس‌جمهور گفته است که اسرائیل خود را متعهد به آن نمی‌داند. پ.ن : مجدداً پیام ریپلای شده @MosioCrypto
32
7
تا اینجا ما یک متن تفاهم‌نامه داریم. این یادداشت تفاهم به عنوان چارچوبی برای پایان جنگ، بازگشایی تنگه هرمز، مذاکرات هسته‌ای ۶۰ روزه و مشوق‌های اقتصادی گسترده عمل می‌کند. خلاصه و نکات کلیدی تفاهم‌نامه: ۱. پایان جنگ: دو طرف و متحدانشان اعلام می‌کنند که عملیات نظامی در همه جبهه‌ها (از جمله لبنان) فوراً و به طور دائم متوقف می‌شود. تعهد به عدم آغاز جنگ یا عملیات نظامی علیه یکدیگر و احترام به تمامیت ارضی لبنان. ۲. احترام به حاکمیت: آمریکا و ایران متعهد به احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی یکدیگر و عدم دخالت در امور داخلی هم شدند. ۳. مذاکرات نهایی: مذاکرات برای دستیابی به توافق نهایی حداکثر ظرف ۶۰ روز (قابل تمدید با توافق متقابل) انجام خواهد شد. ۴. برداشته شدن محاصره: آمریکا بلافاصله محاصره دریایی را کاهش می‌دهد و ظرف ۳۰ روز به طور کامل برمی‌دارد. نیروهای آمریکایی نیز پس از توافق نهایی از نزدیکی ایران دور خواهند شد. ۵. تنگه هرمز: ایران ترتیبات لازم برای عبور امن کشتی‌های تجاری از خلیج فارس به دریای عمان (و بالعکس) بدون هزینه برای ۶۰ روز فراهم می‌کند. ترافیک تجاری ظرف ۳۰ روز برقرار می‌شود. ایران با عمان و دیگر کشورهای ساحلی برای مدیریت آینده تنگه گفت‌وگو خواهد کرد. ۶. طرح اقتصادی: آمریکا با شرکای منطقه‌ای، برنامه‌ای حداقل ۳۰۰ میلیارد دلاری برای بازسازی و توسعه اقتصادی ایران تدوین خواهد کرد. ۷. لغو تحریم‌ها: آمریکا متعهد به لغو همه انواع تحریم‌ها (از جمله قطعنامه‌های شورای امنیت، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و تحریم‌های یک‌جانبه) طبق زمان‌بندی توافق نهایی است. ۸. برنامه هسته‌ای: ایران مجدداً تأیید می‌کند که سلاح هسته‌ای تولید یا توسعه نخواهد داد. موضوع مواد غنی‌شده با نظارت آژانس و روش‌هایی مانند رقیق‌سازی در محل حل خواهد شد. غنی‌سازی و نیازهای هسته‌ای ایران در توافق نهایی بررسی می‌شود. ۹. حفظ وضعیت موجود: تا توافق نهایی، ایران برنامه هسته‌ای فعلی را حفظ می‌کند و آمریکا تحریم جدید اعمال نمی‌کند یا نیروهای بیشتری به منطقه اعزام نمی‌نماید. ۱۰. معافیت فروش نفت: آمریکا بلافاصله معافیت‌هایی برای صادرات نفت خام، محصولات نفتی و خدمات مرتبط (بانکی، بیمه، حمل‌ونقل) صادر می‌کند. ۱۱. آزادسازی دارایی‌ها: دارایی‌های مسدود یا محدود شده ایران قابل استفاده خواهد شد و آمریکا مجوزهای لازم را صادر می‌کند. ۱۲. مکانیسم نظارت: مکانیسمی اجرایی برای نظارت بر اجرای تفاهم‌نامه و توافق نهایی ایجاد می‌شود. ۱۳. شروع مذاکرات: پس از اجرای برخی بندها، مذاکرات بر روی سایر بخش‌ها آغاز خواهد شد. ۱۴. تصویب نهایی: توافق نهایی با قطعنامه الزام‌آور شورای امنیت سازمان ملل تأیید خواهد شد.   پ.ن : رسیدیم به نقطه‌ای که در اولین ساعت‌های پس از امضای الکترونیکی گفتم (پیام ریپلای شده) دوباره مذاکرات شروع شد، بین ایران و آمریکا، بدون حضور بزرگ‌ترین بازیگر منطقه یعنی «اسرائیل» «سرنوشت این میز هم مثل بقیه میزهای مذاکره در خاورمیانه خواهد بود.» @MosioCrypto
36
8
🔴پشماتون از دارایی مسدود شده ایران بریزه چین: ۲۰-۵۰ میلیارد دلار (بزرگ‌ترین) قطر: ۲۰-۵۰ میلیارد (شامل ۶ میلیارد بشردوستانه)
🔴پشماتون از دارایی مسدود شده ایران بریزه چین: ۲۰-۵۰ میلیارد دلار (بزرگ‌ترین) قطر: ۲۰-۵۰ میلیارد (شامل ۶ میلیارد بشردوستانه) عراق: ۱۵ میلیارد (برق و گاز) هند و کره جنوبی: هرکدام ۷ میلیارد ژاپن: ~۳ میلیارد آمریکا: ۲ میلیارد لوکزامبورگ و عمان: مبالغ کمتر @MosioCrypto
30
9
😁بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه: احتمال امضای تفاهمنامه توسط روسای جمهور ایران و آمریکا مطرح است پ.ن : داره قشنگ میشه، مم‌باقر تو این یک فقره میخواد پزشکیان رو بندازه جلو، چون میدونه عواقب عکس یادگاری با ترامپ یا ونس چیه، اوووووف که چقد قشنگه :)) @Mosiocrypto
32
10
📊 صرافی FTX سال ۲۰۲۲ پنج درصد از سهام پلتفرم Cursor رو ۲۰۰ هزار دلار خرید و بعد از ورشکستگیش همون سهم رو با همون قیمت فروخت
📊 صرافی FTX سال ۲۰۲۲ پنج درصد از سهام پلتفرم Cursor رو ۲۰۰ هزار دلار خرید و بعد از ورشکستگیش همون سهم رو با همون قیمت فروخت و رفت. حالا که اسپیس‌ایکس گفته می‌خواد Cursor رو ۶۰ میلیارد دلار بخره، ارزش همون ۵ درصد الان ۳ میلیارد دلار می‌شد! الان حال مدیرای FTX دیدن داره 😂 @MosioCrypto
32
11
مارکو روبیو این روزها زیاد سرحال نیست، برعکس جی‌دی‌ونس که نیشش تا بناگوش بازه و از صبح تا شب جلوی دوربین‌ها مشغول مانور روی «
مارکو روبیو این روزها زیاد سرحال نیست، برعکس جی‌دی‌ونس که نیشش تا بناگوش بازه و از صبح تا شب جلوی دوربین‌ها مشغول مانور روی «تفاهم‌نامه» است. اما خیلی زود تمام دنیا خواهند فهمید که «هیچ توافقی شکل نخواهد گرفت.» آینده سیاسی «ونس و روبیو» همین الان در حال شکل‌گیری است. اگر ونس می‌دانست عاقبت این «یادداشت تفاهم» چیه هیچوقت خودشو سکّه‌ یه پول نمی‌کرد، شاید در آمریکا گروهی عامدانه ونس رو به این باتلاق فرستادند تا در انتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا از دور رقابت‌های درون حزبی راحت‌تر حذف بشه. پ.ن : یه خبر هم دیروز پریروزا وایرال شد که میخوان روبیو و پیت هگست (وزیر جنگ) رو از دولت اخراج کنند. منتشرکنندگان این خبر شاید شیشه مصرف کردند. @MosioCrypto
33
12
☠️هیچ‌ پولی پرداخت نمیشه، هیچ تحریمی لغو نمیشه!! ترامپ : صندوق ۳۰۰ میلیاردی سرمایه گذاری در ایران کار رسانه‌های فیک نیوز دمکراته پایه و اساس نداره! تحریم‌ها لغو نخواهد شد! بستگی به رفتارهای جمهوری اسلامی دارد. پ.ن : هیچ پولی بهشون نمیدن، می‌دونم باورش براتون سخته چون متوهم‌ها زیاد دارن تو گوشتون وز وز میکنن. @Mosiocrypto
37
13
اطلاعیه سنتکام در خصوص محاصره دریایی : محاصره بنادر ایران تا زمان اجرای توافق آتش‌بس میان آمریکا و ایران که برای ۱۹ ژوئن ۲۰۲۶
اطلاعیه سنتکام در خصوص محاصره دریایی : محاصره بنادر ایران تا زمان اجرای توافق آتش‌بس میان آمریکا و ایران که برای ۱۹ ژوئن ۲۰۲۶ برنامه‌ریزی شده، همچنان برقرار خواهد بود. تا زمانی که دستور صریحی صادر نشده، از تلاش برای عبور خودداری کنید. پ.ن : بعله @MosioCrypto
44
14
جی‌دی ونس درباره «تفاهم با جمهوری‌اسلامی» : اکنون ما مستقیماً با ساختار حاکمیتی ایران در حال گفت‌وگو هستیم. در آنجا ارتباطات خوبی برقرار کرده‌ایم. دیگر پیام‌ها را از طریق کانال‌های غیررسمی و واسطه‌ها رد و بدل نمی‌کنیم؛ ما مستقیماً با طرف ایرانی صحبت می‌کنیم. برنامه هسته‌ای برچیده خواهد شد و تنها در آن زمان درباره اموال بلوکه شده مذاکره خواهیم کرد. با آژانس و ایران درباره چگونگی نابودی اورانیوم غنی‌شده صحبت خواهیم کرد. اگه ایرانیا درخواست های مارو قبول نکنن هیچ امتیازی بهشون نمیدیم ، همه ی کارت ها دست ماست. پ.ن : تازه میخوان مذاکره رو شروع کنن. خواهیم دید چه خواهد شد. @MosioCrypto
39
15
وضعیت پس از «تفاهم نامه» شفاهی : صدا و سیمای جمهوری‌اسلامی : تنگه هرمز همچنان بسته‌اس. وزیر دفاع اسرائیل : به هیچ وجه از لبنان عقب‌نشینی نمی‌کنیم و حزب‌الله رو همچنان می‌کوبیم. مقام آمریکایی به الجزیره : محاصره دریایی فعلا پابرجاست. پ.ن : تا این لحظه تنها چیزی که از‌ این «تفاهم‌نامه» نقد شده، فحش‌هایی هست که از طرف تندروها نصیب عراقچی و مم‌باقر شده :))) @MosioCrypto
43
16
وزیر دفاع اسرائیل گفته در لبنان می‌مانیم، به حزب‌الله حمله می‌کنیم و اگر کسی به ما حمله کند کوبنده پاسخ می‌دهیم. این در حالی است که جمهوری‌اسلامی گفته لبنان بخشی از «یادداشت تفاهم» است. دم خروس همین تفاهم‌نامه نیم بندِ شفاهی هم داره میزنه بیرون کم‌کم. @MosioCrypto
37
17
جمهوری‌اسلامی و ایالات متحده آمریکا یک «یادداشت تفاهم» رو امضا کردند، تا دور یک «میز» بنشینند، «مذاکره» کنند تا شاید به «توافق» برسند. میزی که بزرگ‌ترین بازیگر منطقه یعنی «اسرائیل» پای اون نیست و هیچ «صندلی» بهش اختصاص داده نشده. «بمانید و روزهای آینده را تماشا کنید.» علی الحساب مقداری تتر ۱۶۶ تومنی خریدم. @MosioCrypto
40
18
💣☠️حمله پهپادی حزب‌الله به اسرائیل این حمله در حالی اتفاق افتاد که ترامپ دقایقی پیش در پستی از تبادل آتش میان اسرائیل و حزب‌الله ابراز ناراحتی کرده بود و گفته بود بیاین بچه‌های خوبی باشید و با هم دعوا نکنید!!! راستی، توافق چی شد؟ امضا شد؟ :))))) @MosioCrypto
33
19
همه منتظر بودن این ساعت‌ها توافق بصورت مجازی امضا بشه درسته؟ حالا منتظرن ببینن اولین موشک جمهوری‌اسلامی کی به سمت اسرائیل شلیک میشه درسته؟ شما که اینجا بودین و چند روزه دارم بهتون میگم «هیچ توافقی در کار نیست» اما نباید سوپرایز شده باشید درسته؟ @Mosiocrypto
41
20
دقت کردین هیشکی هیچی نمیگه؟ سکوت مطلق، نه حرفی نه سخنی نه تحلیلی میدونید چرا؟ تخم ندارن نظرشونو واضح بیان کنن حتی دیگه با اما اگر هم جرات ندارن حرف بزنن :)))) من اما نظرمو واضح بهتون گفتم و هیچ تغییری نکرده. «توافقی در کار نیست.» @MosioCrypto
44