uk
Feedback
حـرف‌هایِ‌مَــــهاٰ

حـرف‌هایِ‌مَــــهاٰ

Відкрити в Telegram

.Beyond words, beyond noise. ‌ 💬:http://t.me/HidenChat_Bot?start=6193418647

Показати більше
681
Підписники
+124 години
-157 днів
-11730 день
Архів дописів
شكلاتم مغز داره ولي بعضيا نه😂

بدتر از معضل خود تنهایی اینه که به قیافت نخوره که تنهایی و کسی باورش نشه.

اگه زندگی میتونه آدمی که هیچوقت فکر از دست دادنش رو نمیکردی از زندگيت حذف کنه، میتونه جاش رو با کسی که داشتنش رو تو خوابتم نمیدیدی پر کنه...

از آدم‌هایی که لازم نیست چیزی رو براشون توضیح بدم خوشم میاد .

‏هر روز بیدار می‌شی میبینی بیشتر از روز قبل، دلت به چیزی خوش نیست..

Shabe Akhar - AmirYal(Ft Komeyl Remix).mp312.84 MB

Hoosh Masnoei - Ey Bi Khabar (320).mp37.36 MB

Ki Mesle Man - Youna.mp36.70 MB

از یجا به بعد انقدر بی اعتماد میشی که دیگه تمایل نداری به باور کردن کسی حتی نزدیکترین آدمای زندگیت و دقیقا همونجاست که قدرِ تنها بودن رو میدونی.

:) ❤️‍🩹

اینکه غمگین باشی ولی حوصله غمگین بودن نداشته باشی یه لول دیگه از زندگی و برات انلاک می‌کنه.

دلم نه عشق می خواهد نه دروغهای قشنگ ! نه ادعاهای بزرگ نه بزرگهای پر ادعا ! دلم کسی را می خواهد که بشود با او حرف زد و بعد پشیمان نشد !

میدونی چیه حالم خوبه اما تو یه حالت خنثی به سر میبرم نه خوشحالم نه ناراحت، افسرده هم نیستم اما دلم گرفته و کلافه ام، نمیدونم به کی یا چی فک کنم تا آروم بشم حتی نمیتونم حالمو توضیح بدم خنثی ام اما به اندازه‌ی تموم دنیا فکرم درگیره من حالِ این روزامو دوس ندارم...

زندگی تو ایران داره شبیه فیلمای ترسناک میشه ، ترسناک ترش اینه که می دونی فیلم نیست :)

🥺🫠

من دقیقا همونجام که نه میتونم شرایطو تغییر بدم و نه چیزی که هست رو بپذیرم...

‌تلخ‌ترین حقیقتی که تو زندگیم متوجه شدم این بود که یه سری حسای قشنگ و اتفاقا رو دیگه هیچوقت نمی‌شه تجربه کرد :)

غمِ زیاد، آدمو ساکت می‌کنه.

Be Khatere To - Kiyarash.mp38.19 MB

میگن خیلی خودتو میگیری ولی نه اینجوری نبود فقط خسته شدم از اینکه آدما اونی نبودن که نشون میدادن منم کشیدم کنار، همین..