3 730
Підписники
-224 години
-207 днів
-12330 день
Архів дописів
3 729
اما من تلاش خواهم کرد،سخت است،انقدر که گاهی زنده نبودن را ترجیح میدهم،اما من،ما،تا زمانی که قلبی درونمان میتپد باید زندگی کنیم،باید برای آینده ای که بیشتر اوقات فکر میکنیم وجود ندارد تلاش کنیم،باید برای بدست آوردن چیزهایی که لایقشان هستیم تلاش کنیم،برای جبرانِ لحظه هایی که بسیار به ما سخت گذشت باید زندگی کنیم و امید داشته باشیم،حتی اگر گاهی دور و دست نیافتنی بنظر برسند،زیرا که بیشتر اوقات زندگی کردن،از پایان دادن به زندگی خود شهامت بیشتری میطلبد.
3 729
نمیدونم اگه بهار نبود آدم چجوری قرار بود این زندگی رو تحمل کنه؟ انگار وسط این همه خبر بد، خستگی، استرس و روزایی که پشت سر هم شبیه همن، فقط بهارِ که ثابت میکنه دنیا هنوزم قشنگیهای خودش رو داره، بهار برای من فقط یه فصل نیست یه یادآوریه که زندگی هنوزم ارزش دوست داشتن داره، کاش هیچوقت تموم نشه.
3 729
هم زیبا بودین هم موفق هم زندگی رو بهتر از من بلد بودین
کاش من جای شما مرده بودم و شما جای من زنده بودین.
3 729
تو این دوره زمونه هر جور باشی، یه عده قضاوتت میکنن.
اگه زیاد معاشرت کنی، میگن آدم درستی نیستی.
اگه سرت به درس و پیشرفت خودت گرم باشه، میگن ادای خوبا رو درمیاری.
در حالی که هیچکدوم معیار خوب یا بد بودن نیست.
پس به جای راضی نگه داشتن آدمها، زندگیت رو بکن و بذار هر جور که میخوان قضاوتت کنن.
3 729
بعضی وقتها بزرگترین لطفی که میتوانیم در حق خودمان بکنیم، این است که جرئت کنیم از محدودهی امنمان بیرون بیاییم و به زندگی اجازه دهیم ما را با آدمها، مکانها و فرصتهای تازهای آشنا کند، چون خیلی از اتفاقهای خوب درست آنسوی عادتهایمان منتظرند.
3 729
اینقدر گفتیم امیدوارم فلان ماه باهامون مهربون باشه و برعکس عمل کرده دیگه زبونم نمیاد به خرداد این حرفو بگم.
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
