uk
Feedback
شعر و متن غمگین 🥀

شعر و متن غمگین 🥀

Відкрити в Telegram

ﺑﺍ ﺧﻳﺍﻟت ﺑﻳﺧﻳﺍل ﻋﺍﻟﻣم ﮔﺭﭼﻫ ﺗﻭ ﺑﺍ ﺧﻳﺍﻟش ﺑﻳﺧﻳﺍل ‍‌ﻤﻧی🚬⛓️۰ لف خز شده خفش کن مث بغضت 🔇 اصکی تو ذاتت نیس فور بزنی گنگ تره نظر پیشنهاد انتقاد 👈. @arshi_010

Показати більше
679
Підписники
-224 години
-107 днів
-3430 день
Архів дописів
برین بایا

هیچکس نبود😕

کسی‌ نیه؟

Story

یک پایان تلخ 🥲🥲 بهتر از یک تلخی بی پایان هست💔💔
حبیـبــــی

ما تاوان ها دادیم؛ تا فهمیدیم هیچی از هیچ کس بعید نیه!.🙂🥀

شوق ما قاصد بی درد کجا میداند …؟ آنقدر شوق تو دارم که خدا میداند …❤️‍🩹 ✋

. از بس هوا گرمه ای روز ها هر چی بیرون میرم آدم پخته تری میشم 😒🖐🏻😂 .۰

اگر روزی خدای ناخواسته خدای ناکرده خدا نکرده خدا او روز را نیاره یکی از شما ها به رستوران مهمون کنم چی سفارش میدین  😨😂 قناق شه

اونی که یه شبه سرد شد، یه عمر درد کشیده بود. 🖤

تلخه… وقتی همون آدمی که آرامشت بود، دلیل بی‌خوابی‌هات میشه.

ازخاک شدم پیدا من‌خاک شوم روزی این نام من از دنیا نایاب شود روزی هرکس مرا راند‌ این شعر مرا خاند شاید کنه یادم غم ناک شود روز
ازخاک شدم پیدا من‌خاک شوم روزی این نام من از دنیا نایاب شود روزی هرکس مرا راند‌ این شعر مرا خاند شاید کنه یادم غم ناک شود روزی..!🥹❤️‍🩹

کردم از عقل سوالی، که مگر ایمان چیست؟ عقل بر گوش دلم گفت؛ که ایمان ادب است ولی عقلم و ایمانم قبول نمیکنه دگه که دل به کسی بدم .....! 🙌

آنشب که دلی بود به می خانه نشستم🍻 آن توبه صد ساله به پیمانه شکستم🍷 ازآتش دوزخ نهراسم🔥که آنشب ما توبه شکستیم🤦‍♂️ ولی دل نشکستم💔🥀

‏سختی زیاد کشیدیم‌😔 ولی هیچ چیزی سخت تر از شناخت آدمها نبود..!🖤🤚🏻🥹

مــیپرسے چرا غمگــینم-!؟ روزے با آدمـے آشنـا شدم که شـٰادے ام را بـرد و هرگـز آن را پـس نیاورد..!👋🏻🙂❤️‍🩹
مــیپرسے چرا غمگــینم-!؟ روزے با آدمـے آشنـا شدم که شـٰادے ام را بـرد و هرگـز آن را پـس نیاورد..!👋🏻🙂❤️‍🩹

نهايتاً دل به جایی می‌رسد كه دو راه بيشتر ندارد، يا بايد خون شود، يا سنگ...!

ویران شده را حوصله‌ ی منت معمار نباشد ویرانه ی ما را بگذارید که ویرانه بماند! 🫠

آنچه از همه دردناکتر است فقر و بیماری نیست، بی‌رحمی مردم نسبت به یکدیگر است...