uk
Feedback
پروگرمرزمیم

پروگرمرزمیم

Відкрити в Telegram

اینجا هرچی که مربوط به برنامه نویسی و کامپیوتر باشه توش می‌زاریم جوک و میم هم که هر روز برای خرید استارز، پریمیوم و... می‌تونین به ادمین پیام بدین ادمین: @projoke_ad

Показати більше
1 292
Підписники
-124 години
+137 днів
+5730 день
Архів дописів
خیلی معتبره، حتما برین، کلیکی هم نیستش، فقط باید ۴ ساعت یه بار برین توش و برداشت کنین، حال ندارین فقط برین تسکاش رو انجام بدین

#جوک_بی‌مزه_تایم
#جوک_بی‌مزه_تایم

کاری هم نداره، فقط ۴ ساعت یه بار باید برین توش اگه حال ندارین ۴ ساعت یه بار برین توش، برین فقط تسکاش رو انجام بدین

اگه تایم‌فارم ندارین حتما بزنین، @TimeFarmCryptoBot

وقتی از همه زبونای برنامه‌نویسی خسته شدی: ✅@programmerjokes_fa
وقتی از همه زبونای برنامه‌نویسی خسته شدی: ✅@programmerjokes_fa

photo content

photo content

میدونید به نهنگی که کانتینر حمل میکنه چیمیگن؟😁👇 ✅@programmerjokes_fa

می دونی سخت تر از کدی که خودت چند ماه پیش نوشتی خوندن چی سخته؟ کدی که چندماه پیش یکی دیگه نوشته ✅@programmerjokes_fa

سیستم عامل های مختلف و استفاده از هوش مصنوعی : مک او اس :‌من سیری رو دارم که میتونه پاسخ سوالات شما رو به صورت صوتی بده و بزودی قابلیت های جدیدی هم بهش اضافه میکنم ویندوز :‌من copilot رو دارم که از GPT4 استفاده میکنه و به صورت متنی میتونید از من استفاده کنید و جواب سوالاتتون رو بدم. لینوکس :‌عزیزم شما که خودت باهوشی و نیاز به هوش مصنوعی نداری، ولی همین دوتا سیستم بالایی ، هوش مصنوعی هاشون رو روی من برنامه نویسی و دیپلوی میکنن 😎 ✅ @SEYED_BAX

این کانال یکی از دوستامه، پیشنهاد می‌کنم عضو شین @letsgetcoins

اگه کسی لینک همسترم رو استارت بزنه ۱۲ ساعت تبلیغ کانالش رو می‌زارم

رفتار سیستم عامل های مختلف وقتی که ارتقا میدی به یک نسخه بالاتر (کل سیستم عامل) : مکینتاش (مک او اس/ اپل) :‌خب اوکی مرسی،‌یک ری استارت میشم و برنامه هات رو همونطور که باز بودن دوباره برات باز میکنم که استفاده کنی و اختلالی برات ایجاد نشه ویندوز :‌همم ایول که من رو آپگرید کردی، فقط این چندتا درایور مشکل دارن باید دانلودش کنم بعد اوکی میشه، راستی لایسنس نمیخری ؟ اگر نمیخری KMS دانلود کن اکتیوم کن لینوکس : چرا آپدیت کردی ؟ مرض داری ؟ داشتم کار میکردم دیگه،‌الان میخوای چیکار کنم برات ؟ من نسخه پایتون رو بردم بالا الان خیلی از قسمتای سیستمت کار نمیکنه، خودت برو حلش کن، در ضمن apt خراب شده،‌یکسری پکیج هم میخوام دانلود کنم،‌آدرسش بلدم ولی اررور ۴۰۴ میده، خودت فیکسش کن،‌راستی، یکسری پکیج ها هم تحریمی نمیتونم دانلودش کنم، تا مشکلات دیگه هم فیکس نکردی نمیتونم فیلترشکن نصب کنم ✅ @SEYED_BAX

کشف دنیای بی‌انتهای هوش مصنوعی در کانال ما - فضایی برای نوآوری و یادگیری. ما در پی آنیم تا با به اشتراک‌گذاری دانش و تکنولوژی پیشرفته، گامی هوشمندانه در جهت بهبود جهان برداریم. در این کانال، شما با محتوایی جذاب و کاربردی در زمینه‌های زیر روبرو خواهید شد: 🧠 به کارگیری هوش مصنوعی در حل مسائل مختلف 🧑‍💻 آموزش‌های جامع برنامه‌نویسی، گام به گام همراه با مثال‌های عملی 🖥 به‌روزترین اخبار و تحلیل‌ها از دنیای فناوری اطلاعات 💻 پروژه‌های جذاب و کاربردی برای به چالش کشیدن دانش شما اگر علاقه‌مند به علم و فناوری هستید با ما همراه باشید و مهارت‌های خود را به سطح بالاتری ببرید. 🚀 https://t.me/learn_ai1

با توجه به آخرین مطلب پاول، قراره از همستر حمایت نکنه، بلکه از تپ‌سوآپ حمایت کنه😆 اگه تپ سوآپ ندارین حتما برین که به زودی هم لیست می‌شه ✅@tapswap_bot

پروگرمرزمیم - Статистика та аналітика Telegram каналу @programmerjokes_fa