uk
Feedback
𝐁𝐥𝐮𝐞𝐍𝐞𝐭𝐰𝐨𝐫𝐤 | آموزشی

𝐁𝐥𝐮𝐞𝐍𝐞𝐭𝐰𝐨𝐫𝐤 | آموزشی

Відкрити в Telegram
6 743
Підписники
-524 години
-47 днів
+15330 день
Архів дописів
متصل شدن همه سرورها

درحال جابجایی هستم تا 15 دقیقه دیگه اتصال میاد

مشکل از طرف دیتاسنتر آلمان هستش متاسفانه

با عرض معذرت قطعی در حال پیگیری هست

۵تا ۱۰ دقیقه دیگه وصل میشه شارژ سرورا تموم شده بودن

خب مشخص شد الان اوکی میکنم صبر فقط

سلام بزارید ببینن قطی برای چیه

◀️تمدید سرویس: حجم و زمان 0 خواهد شد و زمان و حجم قبلی از دست خواهد رفت(همانند خرید کانفیگ جدید) ◀️افزایش حجم: اضافه شدن به ح
◀️تمدید سرویس: حجم و زمان 0 خواهد شد و زمان و حجم قبلی از دست خواهد رفت(همانند خرید کانفیگ جدید) ◀️افزایش حجم: اضافه شدن به حجم باقی مانده قبلی ◀️افزایش زمان: اضافه شدن زمان به تاریخ انقضا کانفیگ ◀️آپدیت کانفیگ: بروزرسانی کانفیگ از سمت سرور اصلی ◀️تغییر لینک کانفیگ: قطع اتصال کانفیگ قبلی و ارسال لینک جدید توسط ربات ◀️تغییر لینک ساب: تغییر لینک ساب و ارسال لینک جدید توسط ربات ◀️غیرفعال سازی کانفیگ: خاموش کردن و قطع اتصال موقت کانفیگ ◀️انتقال کانفیگ: انتقال کانفیگ برای دوست خود که دسترسی برای تمدید یا شارژ کانفیگ را داشته باشد(آموزش در همین کانال گذاشته شده است)

🔂برای راحتی خودتون فقط کافیه این لینک رو وارد برنامه Happ Proxy کنید حجم رو بهتون نمایش میده و آپدیت خودکار هم داره
🔂برای راحتی خودتون فقط کافیه این لینک رو وارد برنامه Happ Proxy کنید حجم رو بهتون نمایش میده و آپدیت خودکار هم داره

با عرض معذرت سرور ها به مشکل خوردن

موافق هستید سرورهای هلند به آلمان تغییر پیدا کنه ؟
Anonymous voting

دوستان با عرض معذرت دیتاسنتر هلند میگه که در حال جابجایی هستیم و ممکنه قطعی های ۵ دقیقه ای داشته باشه

سرور های هلند با مشکل مواجه شده کمی صبر کنید بر میگرده

زیاد دعوای سختی نبود :) فروش باز شد

فروش بسته شد

🥳کانفیگ خریداری کردی ولی کار نمیکنه؟ 🟡اولین کار آپدیت برنامه و نصب برنامه بروز هست 🟢دومین کار ریستارت گوشی هست و یا خاموش و روشن کردن گوشی 🔵سومین کار حذف فیلترشکن های رایگان مخصوصا برای آیفونی ها 🟣چهارمین کار پیام به پشتیبانی ،اگر مراحل بالا موفقیت آمیز نبود

فروش تا ساعت ۱۲ بازه بعدشم لالا😢

فروش بسته شد ظرفیت تکمیله🙏🙏

پشتیبانی رو که باز میکنی طرف میاد سوالی رو میکنه که جوابش هم توی بات نوشته شده هم توی کانال از اون مغز دست نخورده استفاده کن خراب که نمیشه :)))

تا فردا فکرکنم مشخص بشه اینترنت بین الملل دیتاسنترا باز میشه یا نه باید با اطمینان فروش داشته باشیم! همینجوری خودمم بلاتکلیفم تا ببینیم چی میشه