Tutifruti
Відкрити в Telegram
819
Підписники
+124 години
+47 днів
+5730 день
Архів дописів
820
تفسیرت از واژه خوب چیه؟ عیسی گونه به واژه خوب مینگری؟ یا فردی که دو روز میخواد آرامش داشته باشه توی دنیا؟ یا از دریچه انسانی که از بهشت رانده شده؟ یا از نگاه سنگی که بعد از ۱۳.۸ میلیارد سال چشم و زبون باز کرده؟
820
https://t.me/aa012ELIXIR88/14655
این عین کمالگراییه و خب تو دنیایی که بیشتر چیزها نسبیان خیلی آسیبزاست
820
یه مدل دیگش اینه که:
«همیشه سخن از بله و یا نه است. در غیر از این، شیطان نفوذ میکند.»
یا بهتره اینطوری بگم اگه حس میکنی یه جای کار میلنگه دقیقا همون قضیه چنان کم کم میندازدت به مخمسه که نمیتونی ازش در بری.
ما آدما وقتی گرفتار میشیم که یه چیزایی رو چشم پوشی میکنیم. میگی حالا همینه دیگه چیکار میشه کرد. مثلا کارم خوب نیس ولی چاره ای هم نیست بعد هی تو باتلاق بیشتر میمونیم بیشتر گیر میکنیم. عیسی میگه یا تا تهش میای با من یا دستتم میبوسم رک یه بار بگو نیستم.
820
دقیقااا😭اینم یه مثال دیگه از اینکه اون کامل بودنه همیشه قرار نیست عالی باشه
گاهی نصفش بهتر از کلشه😭
820
مثلاً تو رابطههای لانگ، اینکه هر بار یکی بخواد چند روز بمونه لزوماً بهترین حالت نیست. گاهی انقدر هزینه و هماهنگی میخواد که باعث میشه کلاً دیدارها دیر به دیر بشن تا شرایط کاملاً جور بشه و همهچی به اصطلاح پرفکت باشه.
ولی به نظر من تو این موقعیت، خودِ دیدن خیلی مهمتر و باارزشتره. اینکه بتونی حتی برای یکی دو روز بری و زودبهزود همدیگه رو ببینی، یا این امکان رو داشته باشی که هر وقت دلت خواست و شرایطش بود، حتی با جیب نهچندان پر، بری پیش طرف مقابل.
گاهی وقتی زیادی روی پرفکت بودن شرایط تمرکز میشه، اصل ماجرا فراموش میشه. در حالی که برای خیلی از آدمها مهمترین چیز اینه که طرفشون رو ببینن، حالا با هر شرایطی. اینطوری هم فشار و هزینه کمتره، هم آدم مجبور نیست مدت زیادی منتظر دیدار بعدی بمونه و هر وقت اراده کرد راحتتر بتونه برای دیدار برنامهریزی کنه و همدیگه رو ببینن.
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
