uk
Feedback
820
Підписники
+324 години
+97 днів
+6230 день
Архів дописів
حالا ما یه شب بخیر ژاپنی گفتیم اینا هم یاد گرفتن

هرکی زودتر😂

به به اقا یکیم به من ایتالیایی یاد بده

من میام صبح‌بخیر آلمانی می‌گم که گوی سبقت رو بربایم اصلاً‌.

خیر آلمانی برای منه.

دوست عزیزمون بیا این دوست عزیزمون چنلو داد

من دیر رسیدم برای اون دوستمون، راستش چنلم هم پابلیک نیست کلا و خیلی وقته هم که عکس نگرفتم ولی بازم تو ارشیوش یه چیزایی هست https://t.me/+0w3WVNYtM-cxNmZk

فردا شب ایشالا آلمانی

واتاشی نینای نای

بچه ها به ژاپنی شبتون بخیر

اخی دوباره شب بخیر ژاپنی

Oyasumi Nasai

خیلی ممنون از هم صحبتی امشبب خوشحال شدم🍓

دوتا لنز داره ها

این دومین باره داری به من میگی حتا نه حتی😭

حتی نه حتا😬😬😬😭😭 دوربینت هم ۵۰ تومنه دسته دوش دایی جان

خب من این لنزو دارم یکی دیگه هم دارم که اونو نمیدم😂اونو دوسش دارم

دوربین من 250d لنز 18-55

من حرفی ندارم خیلی وقته حتا باهاش کار نکردم

بیا دوربینامونو عوض کنیم