uk
Feedback
816
Підписники
-324 години
+67 днів
+5630 день
Архів дописів
https://t.me/aa012ELIXIR88/15992 تازه فقط به پدر خلاصه نمیشه دایی ، عمو و بابابزرگ ها هم استرس زان 😂💔

ممنونمم نه دیگه میگه باید افتخارم بکنی که به بابات رفتی 😂😂

https://t.me/aa012ELIXIR88/15997 خدا حفظش کنه ولی بهش بگو بخدا همه خوشتیپ نمیشن مثل شما😭

احمد اصلا زیر بار نرفت که کچل شدن خوشحال کننده نیست تازه خیلیم خودشو باباشو تایید کرد

بابام میگه خب بشه، تازه دلتم بخواد خوشگل و خوشتیپ میشدی مثل خودم😂😂

اها اینو قبول دارم

در پاسخ این پیام نوشت: میگم هم دختر هم پسر بودن جفتش عذابه تو ایران

ولی من اگه پسر بودم دلم نمیخواست کچل بشم😭😭

نه کوچیکترین دغدغست حالا بقیه پسرارو نمیدونم ولی انقدر خستم که نگو فقط دارم دووم میارم

یعنی چی😭شما الان اگه پسرین و باباتون پس سرش کچله نگران نیستی یه روز کچل شی😭😭😭

https://t.me/aa012ELIXIR88/15983 چقدر جالبه ی خانوم همچین چیزی رو میگه😭

نمیدونم چرا حس میکنم اگه پسر بودم اعتماد به نفسم بالا بود😂

نخیر اون موقع بود که خانومای خوشگل هیچوقت با من پرابلم نداشتن

‎ بعد بهت میگفتننن مزاحم خانوماااا نشو آقا پسر😭

اقا تو اینستا من نفهمیدم قضیه suggestions چیه الان اینایی که پیشنهاد میده کیان😂

البته با اجازه بزرگترا خانومای خوشگلم بودن😂

من پسر بودم بزرگ ترین دغدغم همین بود

کاش دغدغه ما پسرا فقط همین بود

خوبه پسر نیستم اگه الان باید به فکر این می‌بودم که قراره ارثی کف کلم کچل شه

photo content