uk
Feedback
Biteasy pro

Biteasy pro

Відкрити в Telegram

اگه مشکل یا سوالی داشتید داخل کامنت ها بنویسید در اسرع وقت جواب می دم❤️🙏

Показати більше
3 348
Підписники
-424 години
-217 днів
-20130 день
Архів дописів
این قسمت رو "reserved": [ 240, 193, 176 ], به

اخرش یک فایل کانفیگ میده اونو با txt باز کنید اطلاعاتش رو جایگزین اطلاعات کانفیگتون کنید پیشنهاد میکنم تو این قسمت وارد کنید "type": "wireguard", "tag": "Warp-Main", "detour": "Warp-IR", "local_address": [ "172.16.0.2/32", "2606:4700:110:8a7c:324a:ca6d:58f6:eee/128" ], "private_key": "ON8W7yEJMx4O9BHjnt4TqHdl7EevlTs38aOWeg8LwG0=", "server": "188.114.99.60", "server_port": 4177, "peer_public_key": "bmXOC+F1FxEMF9dyiK2H5/1SUtzH0JuVo51h2wPfgyo=", "reserved": [ 240, 193, 176 ], "mtu": 1280, "fake_packets": "5-10"

یه مقداری باید اعصاب داشته باشید

رفقا این بات لایسنس وارپ + میده https://t.me/generatewarpplusbot

دستورات_قسمت_دوم_نصب_هدیفای_نکست_روی_ابونتو.txt0.01 KB

کانفیگ.txt0.01 KB

دستورات_قسمت_اول_نصب_رابط_گرافیکی.txt0.00 KB

فقط دوستان اگه دوست داشتد از این روش استفاده کنید لطفا دقیق ببینیدش چون نکات ریز و درشت زیاد داره

شاید باور نکنید اما از وقتی که این پیام رو دادم تا الان رو ویدیو کار کردم☹️ دیگه لایک وکامنت پای خودتون

ویدیوش سنگینه خدا صبری عطا کند😂

روی همین سرور ایران یوزر تعریف شه بدید دسته ملت با سرعت خیلی خوب و خط فیلترینگ کم اما خداییش یه قراری بذاریم اگه اموزش ویدیو شد ازش استفاده کردید هزینه تمام شده شما پایین میاد پس هوای مردم رو داشته باشید

دیگه نیازی به سرور خارج نباشه و داستان های تانل و ....

فکر کنید یک سرور ایران میگیریم روش warp on warp میزنیم

سلام رفقا تقریباً یک هفتس دارم روی یک روش جدید کار میکنم که بالاخره امروز ازش جواب گرفتم آسفالت شدم یعنی

❌دوستان این اموزش نیاز به ایپی تمیز و دامین تمیز داره و فعلا با پروکسید کلودفلر هم کار نمیکنه ❌

نکته خیلی مهم هست که من داخل ویدیو جا انداختمش وقتی که شما در قسمت General در تنظیمات x-ui میرد و به URI Path مقدار میدید لینک ورود به x-ui تغییر میکنه مثلا ادرس ورودبه پنل شما fr.dabado.buzz:2087 هستش وقتی شما مقدار URI Path رو میذارید www ادرس ورودتون تغییر میکنه به fr.dabado.buzz:2087/www

سرور باید سالم باشه

فقط چندتا مورد داره که باید بگم روی همه سیستم عاملها اپلیکیشن داره در کنار x-ui کار میکنه روی همه نت ها جوابه نکته مهمش اینه که فقط روی ورژن ۲۰و۱۸ ابونتو کار می‌کنه و اگه ۲۲ دارید کلا تز نصبش صرف نظر کنید