uk
Feedback
Biteasy pro

Biteasy pro

Відкрити в Telegram

اگه مشکل یا سوالی داشتید داخل کامنت ها بنویسید در اسرع وقت جواب می دم❤️🙏

Показати більше
3 359
Підписники
-424 години
-287 днів
-23230 день
Архів дописів
‏وقتی میبینم خانواده با کانفیگ‌های حجمی که براشون خریدم، پست‌ و استوری میذارن اینستاگرام، تازه میفهمم بابام چه حسی داره وقتی توی خونه چراغ‌ها و کولر رو هی خاموش میکنه

۴ امروز سر کار بودم گفتن اینجا و می خوان بزنن یکی دیگه به من زنگ زد گفت خبر داری فلان جا رو می خوان بزنن یکی دیگه زنگ زد یچی دیگه گفت بابا همونجاهایی که خودتون میدونید اگه بخوان اعلام میکنن چی شده خبر پُخ علی از طویله اباد نمونه شده خبر درست؟ شایعه بی خود درست نکنید مردم حالشون خوب نیست

۳ سر جدتون ترو خدا جون عزیزاتون امسال ترقه حتی سیگاریت نندازید مردم حال روحیشون خوب نیست حتی احتمال سکته و این داستانا هست سر جدتون امسال و بی خیال

رفقا سلام این چند وقته دهنم سرویس شد سر اینترنت و در اخرم به زور وصلم اما چندتا نکته هست ۱پول به vpn ندید هیچ راه حلی وجود نداره که بسته نشه ۲کانفیگ استارلینک نمیتونه وجود داشته باشه اگه کسی این کارو کرد تا غروب روز ۱۳ بدر خره

رفقا سلام در حال حاضر تو تبعید ناشی از جنگ قرار گرفتم از صبح دسترسیم به اینترنتم و سرورم از دست رفته نمیتونم ssh بزنم اگه راه دستتونه یه کانفیگی چیزی که بشه به اینترنت وصلم کنه به ای دی @Adsbiteasy بدید چک کنم ببینم مشکل چیه ممنون🙏

چند عدد DNS 194.225.62.66 194.225.62.80 2.189.188.190 78.39.81.223 78.38.251.252 109.230.83.155 5.233.205.183 78.38.121.66 94.74.128.2 این DNS ها در برنامه های AM Tunnel و SlipNet قابل استفاده هستند برای AM TUNNEL باید در اول آنها udp:// قرار بگیرد

حتی هند هم از شهروندانش خواسته ایران رو ترک‌ کنند دیگه شما حسابشو بکش اوناییکه آرپی‌جیو رو هوا با دست میگیرن و با خیار سالادی ۱۰ نفر رو‌ میزدن از پا درمیاوردن ریدن بخودشون! ببین ما کجا داریم زندگی میکنیم.

پام بودید پاتون وای میستم 🙏

رفقا پیشتونم قول میدم نذارم مشکل بخورید

گریه م میگیره از داغی که دیدم کمرم راست نمیشه

کلی فوشم دادن چرا ویدیو نمیدی این وضیعت عادی نیست رفیقا مشکل دارن

دلم می خواد تو این شرایط کنارتون باشم اما واقعا با این دلغی که دیدیم نمیتونم

‏فکر کردن به این موضوع که چرا باید تو این سن اینهمه بدبختی و استرس و غم رو تجربه کرده باشم بسیار غمگین و خشمگینم میکنه.

🔌وعده جدید برای اتصال اینترنت: دسترسی‌ها از ظهر امروز بیشتر می‌‌شود 🔹براساس تصمیم‌گیری‌های انجام شده گویا قرار است از امروز (۷ بهمن) دسترسی به اینترنت بیشتر شده و به سطح ۲ برسد. 🔹طبق شنیده‌های «شرق» سطح دسترسی به اینترنت در ایران به ۸ سطح تقسیم می‌شود که سطح ۸ به معنی قطع کامل است و سطح ۱ یعنی دسترسی عادی به اینترنت. 🔹آنطور که برخی منابع در گفت‌وگو با «شرق» اعلام کرده‌اند، شورای عالی امنیت ملی وعده داده تا ظهر امروز دسترسی به اینترنت که حالا در سطح ۵ است، بیشتر خواهد شد و به سطح دو یعنی یک قدم تا اینترنت عادی می‌رسد، با این حال پیام‌رسان‌های خارجی از جمله واتس اپ که ۴ دی ۱۴۰۳ از فیلترینگ خارج شد، محدود باقی خواهد ماند. 🔹هنوز مشخص نیست این وعده امروز به شکل قطعی به اجرا گذشته می‌شود یا مانند چند روز گذشته تنها خبری خواهد بود که مردم را بیشتر اعصبانی می‌کند.

❌ بسیاری از کانفیگ‌ها و وی‌پی‌ان‌ها در نقاط مختلف کشور با اپراتور‌های مختلف از دقایقی پیش قطع شدند

بلاخره انگار مخابرت زایید البته اونم ssh جوابه

اینو ببینید سر ایرانسل و همراه اول جوابه

ایرانسل هم جوابه

رفقا فعلا ssh رو همراه کار میکنه 3تا نت ثابت دستمه پیشگامان مخابرات و اپادانا همه مردن