uk
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

Відкрити в Telegram

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

Показати більше
182
Підписники
Немає даних24 години
+17 днів
-130 день
Архів дописів
تورو همه دوس دارن

از کص کشای حرف مفت زن متنفرم

‏مزیت دوستی با من اینه که باعث میشم قدر بقیه دوستاتون رو بیشتر بدونین.

🔥 آهنگ جدید نوان - پیله

photo content

مهاجرتم دیگه کم کم برامون قفل میشه:)

با قیمت صعودی دلار من جای بابام استرس گرفتم:)

همونقدری که بی توجهی عذاب اوره توجه زیاد از سمت ادمی که بهش علاقه نداریم عذاب اوره

photo content
+1

photo content

شاید ته قصه ماهم قرار بود قشنگ بشه اما تو نخواستی.

فکر کنم اگه ی روزی غممم تموم بشه دیگه شادیو بلد نیستم

غم از ما برنمی‌خیزد، چه اُتراقِ غم‌انگیزی.

تو یه کاری کردی که از خودم متنفر بشم، از تو، از همه‌ی آدم‌ها. یه جوری ویرانم کردی که دیگه حتی تو آینه هم به خودم نگاه نمی‌کنم. یه کاری کردی که هیچ دست درازی‌شده‌ای رو پس بزنم، هیچ نگاهی رو جواب ندم. تو یه کاری کردی که دیگه هیچ حسی به هیچ‌کس نداشته باشم، نه عشق، نه نفرت، نه خشم، فقط یه خلأ، یه سیاهی. و بدتر از همه اینه که خودت حتی نمی‌فهمی چه بلایی سرم آوردی.

پاشم تنهای برم سفر نه اینجا باشم نه اونجا

میام تهران خسته میشم میرم اردبیل خسته تر

Repost from تاسیان
‏به نظرم هزینه تراپی رفتن باید مثل قبض باشه و بره دم خونه کسی که دلیل تراپی رفتنه.