Anonymous
Відкрити в Telegram
This Channel is not intended to violate any condition of use. Copyright Disclaimer Under Section 107 of Copyright Act 1976, allowance is made for "fair use" for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research.
Показати більше6 100
Підписники
+224 години
-267 днів
-7530 день
Архів дописів
6 100
مادرتو گاییدم مردوخی تخم حروم
فیلم سوپر مادرت هم پخش بشه میری اولش تبلیغ میزاری بیشتر دیده بشی
6 100
⏺قالیباف رسما مجلس رو به توپ بسته و تمام سامانه رو مسدود کرده.
نماینده ها نه میتونن قانونگذاری کنن؛ نه میتونن وزیری رو استیضاح کنن و نه حتی میتونن بیانیه صادر کنن.
کنترل همه چی دست قالیبافه و مجلس رو کاملا تعطیل کرده.
برو جلو که دوست دارم مشتی
6 100
با نهایت تأسف و تأثر، درگذشت استاد فرهیخته و گرانقدر شیمی، مرحوم حامد اسماعیلی، موجب اندوه و تألم فراوان شد. بیشک فقدان انسانی ارزشمند که سالهای عمر خویش را در مسیر آموزش، پرورش و انتقال دانش به نسلهای آینده سپری کرد، ضایعهای جبرانناپذیر برای جامعه علمی و تمامی شاگردان و دوستداران ایشان است.
استاد حامد اسماعیلی تنها یک معلم و مدرس نبودند؛ بلکه با اخلاق نیکو، صبر، دلسوزی و دانش ارزشمند خود، خاطراتی ماندگار در ذهن و قلب شاگردانشان به یادگار گذاشتند. تلاشهای ایشان در راه علم و آموزش، چراغی روشن برای کسانی بود که از محضرشان بهره بردند و نام و یادشان همواره با احترام و محبت یاد خواهد شد.
این مصیبت بزرگ را به خانواده محترم ایشان، همکاران گرامی، شاگردان عزیز و تمامی بازماندگان تسلیت عرض میکنم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای خانواده داغدارشان صبر، آرامش و شکیبایی مسئلت دارم.
امیدوارم یاد و خاطره این استاد بزرگوار همیشه زنده بماند و آثار ارزشمندشان در مسیر علم و آموزش ماندگار باشد.
روحشان قرین رحمت الهی و یادشان گرامی باد.
6 100
این بچه سالهایی که طرفداری ج.ا رو میکنند
هنوز دستشون تو جیب خودشون نرفته؛ یا از جیب پدر میخورن یا هم در حد تبر زدن هستن، نه خرج زندگی دادن، نه سختی مستقل ایستادن رو کشیدن.
خلاصه که هنوز جای سفت نشاشیدن؛ حالا اینا میگن خوبه، شما هم بگید آره خوبه.
6 100
این همان حکومتی است که ماهها اینترنت را از مردم گرفت، کسبوکارها را با خسارتهای سنگین روبهرو کرد و ارتباط میلیونها نفر را مختل کرد؛ اما حتی یک بار هم بابت این تصمیم از مردم عذرخواهی نکرد. در تمام این مدت، تنها چیزی که شنیدیم این بود که «اینترنت را حق مردم میدانیم».
اگر اینترنت حق مردم است، چرا بهسادگی از آنها سلب شد؟ و اگر تصمیم درستی بوده، چرا کسی حاضر نیست مسئولیت پیامدهای آن را بپذیرد؟ مشکل فقط تصمیمهای اشتباه نیست؛ مشکل این است که هیچگاه پاسخگویی و پذیرش مسئولیت در قبال این تصمیمها دیده نمیشود.
6 100
با اینکه بعید میدانم این اعتراضها و واکنشها نتیجهای داشته باشد، به درخواست مکرر شما این مطلب را منتشر کردم. اما فراموش نکنید که حکومتی که حاضر نیست اشتباهات خود را بپذیرد، همان حکومتی است که هزاران نفر را قربانی کرده و همچنان مسئولیت آن را قبول نمیکند. مشکل اصلی فقط اتفاقات گذشته نیست؛ مشکل این است که هیچ ارادهای برای پذیرش خطا و اصلاح مسیر وجود ندارد.
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
