uk
Feedback
CMPM 2024 ONLINE

CMPM 2024 ONLINE

Відкрити в Telegram

Combined Maths Prasanna Maheepala 2024 Theory Online Class

Показати більше
816
Підписники
Немає даних24 години
-17 днів
-1930 днів

Триває завантаження даних...

Хмара тегів
Немає даних
Виникли проблеми? Будь ласка, оновіть сторінку або зверніться до нашого support-менеджера.
Вхідні та вихідні згадування
---
---
---
---
---
---
Залучення підписників
лютий '25
лютий '25
+5
в 0 каналах
січень '25
+10
в 3 каналах
Get PRO
грудень '24
+7
в 0 каналах
Get PRO
листопад '24
+19
в 0 каналах
Get PRO
жовтень '24
+21
в 0 каналах
Get PRO
вересень '24
+20
в 0 каналах
Get PRO
серпень '24
+50
в 4 каналах
Get PRO
липень '24
+24
в 4 каналах
Get PRO
червень '24
+55
в 7 каналах
Get PRO
травень '24
+35
в 2 каналах
Get PRO
квітень '24
+19
в 3 каналах
Get PRO
березень '24
+49
в 0 каналах
Get PRO
лютий '24
+43
в 4 каналах
Get PRO
січень '24
+77
в 3 каналах
Get PRO
грудень '23
+86
в 1 каналах
Get PRO
листопад '23
+94
в 3 каналах
Get PRO
жовтень '23
+30
в 1 каналах
Get PRO
вересень '23
+34
в 0 каналах
Get PRO
серпень '23
+40
в 0 каналах
Get PRO
липень '23
+51
в 0 каналах
Get PRO
червень '23
+20
в 0 каналах
Get PRO
травень '23
+25
в 0 каналах
Get PRO
квітень '23
+28
в 0 каналах
Get PRO
березень '23
+28
в 0 каналах
Get PRO
лютий '23
+38
в 0 каналах
Get PRO
січень '23
+56
в 0 каналах
Get PRO
грудень '22
+38
в 0 каналах
Get PRO
листопад '22
+15
в 0 каналах
Get PRO
жовтень '22
+25
в 0 каналах
Get PRO
вересень '22
+26
в 0 каналах
Get PRO
серпень '22
+353
в 0 каналах
Дата
Залучення підписників
Згадування
Канали
18 лютого0
17 лютого+1
16 лютого0
15 лютого0
14 лютого0
13 лютого+1
12 лютого0
11 лютого0
10 лютого0
09 лютого0
08 лютого0
07 лютого+1
06 лютого+1
05 лютого+1
04 лютого0
03 лютого0
02 лютого0
01 лютого0
Дописи каналу
ලියපු උත්තර මතක නම් පොඩ්ඩක් check කරලා බලපල්ලා 😁😊☺️

2
2024 Marking APP
250
3
2024 Marking PURE
241
4
💢2025 උසස්පෙළ විභාගය සඳහා පෙනී සිටීමට අදහස් කරන අපගේ 2024 පන්ති සඳහා සම්බන්ධ වූ දරුවන්ට , අපගේ ප්‍රශ්න පත්‍ර පන්තිය සඳහා රු 1800/= මුදලකට (රු2300/= සාමාන්‍ය ගාස්තුව වෙනුවට) අවස්ථාව සලසා ඇත. එම දරුවන් ජනවාරි/පෙබරවාරි මාසය ඇතුලත මෙම සහනය ලබාගන්න....
350
5
t.me/cmpm2025paperclass
t.me/cmpm2025paperclass
331
6
Paper Class පමණක් සඳහා සමාන්‍ය ගාස්තුව -2300 ගියවර අපගේ පන්ති සඳහා සම්බන්ධ වූ දරුවන්ට Paper Class පමණක් සඳහා සහන ගාස්තුව -1800 වැඩිදුර තොරතුරු සදහා ඉහත වීඩියෝව නරඹන්න....
2 562
7
Немає тексту...
2 304
8
https://t.me/cmpm2025paperclass
381
9
https://t.me/cmpm2025
1
10
https://youtu.be/lYtwxcs_yig
265
11
💠💠💠💠💠 වීර්යය වැඩෙන සතිය වැඩෙන උතුම් ගුණධර්ම හැදෙන තමන්ටත් , තමන් නිසා අනුන්ටත් යහපතක් වන සුභ නව වසරක් වේවා... තෙරුවන් සරණයි 🙏🙏🙏🙏🙏
7 057
12
Немає тексту...
397
13
Немає тексту...
2 142
14
2025 CMPM Maths Crew සඳහා එකතු වීමට කැමති දරුවන් පහත විස්තර 0775966915 අංකයකට WhatsApp පණිවිඩයක් ලෙස යොමුකරන්න... නම- පාසල- පන්ති පැමිණි ආයතනය- මෙවර බලාපොරොත්තු වන ප්‍රතිඵලය- විභාගයට මුහුණ දුන් වාරය- WhatsApp දුරකථන අංකය- සැ.යු. ඔබ chemistry හෝ physics පන්තියක crew එක සමග සම්බන්ධ වීමට බලාපොරොත්තු වේනම් ඒ ගැනද සඳහන් කරන්න.
387
15
ඉතිහාසයේ පළමුවතාවට තමයි උඹලට වගේ Exam TIMETABLE එකක් ලැබුනේ.😳 හෙට කියලා ලියන්න හිටපු Paper එක මාසයක් ම එහාට ගියා.🥹 හැබැයි මතක තියාගනිල්ලා මේ සොබාදහම පුදුම ගුප්තයි. සමහරවිට මේ වුනුදේ උඹට පුදුම වාසියක් වෙන්න ඉඩ තියනවා... උදාහරණ  දෙකක්➕➕➕ (1. Applied එක පට්ට අමාරු වෙලා sad mood එකේ ප්‍රධාන විෂයන් දෙක ලිව්වනන් ඒ දෙකත් අවුල් යන්න තිබුනා. දැන් එක නෑ.☺️ 2. සමහර විට Physics  හරි Chemistry හරි අමාරු වෙනවා. දැන් ඌට තව බලාපොරොත්තු වක් තියනවා. Applied වලින් හොඳට score කරගන Z අගය ටිකක් උස්සගන්නවා..💪) 🌝ඒ නිසා හැමදේකම මොනවහරි හොඳක් තියනවා කියලා හිතාගන Chemistry මුලින්ම ඉවරකරලා Physics ලියලා Maths ඉවරකරන ඉතිහාසයේ පළවෙනි හා එකම Batch එකේ එකෙක් විදියට , ඒ හොඳ උඹ ප්‍රයෝජනයට ගනින් පුතා... ජය🌸 තෙරුවන් සරණයි 🪷🪷🪷
644
16
මොකද මම උඹලට කියපු දේ හරි නේද??? 😁 Do or Die එක්ක බලන කොට Nothing නේද????😎 ගින්දර වගේ ලියන්න පුලුවන් Paper එකක්💪💪💪 හැබැයි සමහරවිට Applied එකේ ප්‍රශ්න ටිකක් දිග වෙන්න ඉඩ තියනවා.. එනිසා Applied රචනා ප්‍රශ්න තෝරනකොට ටිකක් කල්පනා කරලා බලලා අතගහපල්ලා.....😎😎 ජය තෙරුවන් සරණයි.....
844
17
🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾 🌺🌸🌼🌻🌷🌹🌝🌞 තෙරුවන් සරණයි.... සතුටින් ගිහින් සතුටින් වෙරෙල්ලා මොන විදියට Paper එකට මුහුණ දුන්නත්..... මොකද හැම දෙයක්ම සිද්ධ වෙන්නේ ඒක සිද්ධ වෙන්න ඕන විදියට තමයි. මගේ ආශිර්වාදය තියෙන්නෙ (පොඩි පොඩි mistakes වුනත්) පැය තුන පුරාම සැහැල්ලුව නැති කරගන්නැතිව නිරවුල් මනසින් විභාගයට මුහුණ දෙන්න උඹලට ශක්තිය ලැබේවා කියන එකයි.... ජය 🤜🤛💪
785
18
තෙරුවන් සරණින් ගිහින් වරෙල්ලා උඹලට ජය💪💪💪 😊😊😊
තෙරුවන් සරණින් ගිහින් වරෙල්ලා උඹලට ජය💪💪💪 😊😊😊
543
19
Listen 😊😁☺️🤜🤛
399
20
Голосове повідомлення
362