uk
Feedback
TorhamDev | تورهام 😳

TorhamDev | تورهام 😳

Відкрити в Telegram

زه گهواره تا گور، زور است زور

Показати більше
2 869
Підписники
Немає даних24 години
+107 днів
+6330 день
Архів дописів
کتاب the clean coders خوندم. میخام به یک نفر هدیه بدم. نسخه چاپی‌عه. همین‌طوری رندوم بدم یا قرعه‌کشی از این اداها؟

این حرف لوکوموتیو خیلی قشنگه. اگه به حوزه خودمون بسطش بدیم. شما میتونید تا آخر عمرتون رو یک لول لنگر بندازید و مثلا تا آخر عم
این حرف لوکوموتیو خیلی قشنگه. اگه به حوزه خودمون بسطش بدیم. شما میتونید تا آخر عمرتون رو یک لول لنگر بندازید و مثلا تا آخر عمر همون دولوپر جنگوعه بمونید و اونی باشید که کد‌ها رو میزنه. یا میتونید شروع کنید رفتن به لول بعد و کم کم به اون مهندس بک‌اند که مشاوره میده و پول خیلی زیاد میگیزه تبدیل بشید. انتخاب با شماست!

دوره هایی دواپس هابیز که به درد مبحث AWS میخوره: وبینارها aws : https://www.youtube.com/playlist?list=PLYrn63eEqAzaCqGENAmDSrLwpTxQV0RIx آموزش terraform : https://www.youtube.com/watch?v=aFk04rQWvOM&list=PLYrn63eEqAzZssgLu8Um_k1v8Pvh7-l7b چرا terraform ؟ چون داخل ایران به aws دسترسی ندارید با این میتونید تمرین کنید.

آمازون وب سرویس یا همون AWS چیست؟ یک چیز خیلی مهم که تقریبا باید همه بک اند دولوپر ها بلدش باشن. البته در ایران AWS استفاده نمیشه. حدس بزنید چرا؟ درست حدس زدید. اما اگه بخوایید به کشورها غریبه سفر کنید به عنوان بک اند کار نیازه که بلدش باشید. https://www.youtube.com/watch?v=a9__D53WsUs

https://nohello.net/fa/ نسخه فارسیش\

سلام نکنید!. ما خیلی وقت ها به ادم ها مختلف پیام میدیم که ازشون یک سوالی بپرسیم. و خیلی ها پیام میدیم مثلا "سلام خوبی؟!" و صب
سلام نکنید!. ما خیلی وقت ها به ادم ها مختلف پیام میدیم که ازشون یک سوالی بپرسیم. و خیلی ها پیام میدیم مثلا "سلام خوبی؟!" و صبر میکنیم که طرف جواب بده :). و اگه جواب نده ناراحت هم میشیم!. اما بحث اینه که اون فرد سرش شلوغه و شاید وقت نکنه جواب احوال پرسی رو بده. بهتره سوال کامل بپرسید داخل یک پیام. این وبسایت یکسری از قوانین پیام دادن رو نوشته، خوبه یک نگاهی بندازید. https://nohello.net/en/

Clean Code in Python. کتاب خیلی خوبیه بشدت توصیه میکنم!

تو این ویدیو از Makefile استفاده کردیم برای اوتمیت کردن یک سری کامنت. اما گویا ابزار بهتری وجود داره که فیچرها بیشتری داره و با Rust توسعه داده شده. میتونید از just استفاده کنید :) 🤖 Just a command runner https://github.com/casey/just

این واقعا حقیقته، شما وقتی یک چیز یادگیرید همیشه به علمتون اضافه میشه و اینا رو میشه باهم ترکیب کرد همیشه. شما اگه فرانت‌اند کار باشی ولی درباره بک‌اند دانش داشته باشی خیلی بهت کمک میکنه:) پویا رو فالو کنید از این مطالب بیشتر بزار 🤝🗿

Repost from N/a
◽توی این سری از تجربه‌های خودم گفتم از یادگیری مهارت های گوناگون تا سردرگمی و احساس عقب ماندگی و... مطالعه کنید و نشرش بدید❤ Https://vrgl.ir/hB5yG

GA - Safir Saeed Dehghan (128).mp32.10 MB

https://youtu.be/a_Pdk9JXXZA تو این ویدیو یک نگاهی به Makefile یونیکسی ها میندازیم و ازش برای پروزه ها پایتونی خودمون استفاده میکنیم! 🍰 @Torham

یک کیلویی شدم ❤️.
یک کیلویی شدم ❤️.

یعنی جابینجا هم جینجا استفاده میکنه؟ 👀
یعنی جابینجا هم جینجا استفاده میکنه؟ 👀

#100DaysOfCode #Day2 روز دوم خزنده رو تقریبا تموم کردم :) خزنده رو وبسایت فیلم مورد علاقه من @AvaMovie_in کار میکنه. امیدوارم ناراحت نشده باشن که وبسایتشون رو اسکرپ کردیم :)))❤️. خلاصه این شما و این روز دوم ۱۰۰ روز کد. لینک پروژه ( استار؟) : https://github.com/TorhamDev/Movie-finder

We didn't become programmers because we like working with people :) ما برنامه‌نویس نشدیم به خاطر اینکه دلمون میخواست با مردم
We didn't become programmers because we like working with people :) ما برنامه‌نویس نشدیم به خاطر اینکه دلمون میخواست با مردم کار کنیم:). -- The Clean Coders @Torham

دوستان، از امروز چالش 100 Days of Code رو شروع میکنم(کردم) ✨. قوانین ساده است. قوانین ( با کمی شخصی سازی ): ۱. حداقل یک ساعت کد زدن روی پروژه شخصی ۲. روزی ۱۰ صفحه کتاب فنی ۳. حداقل یک ساعت دیدن دوره آموزشی و تمرینش ۴. چوب خط زدن هر روز رو کاغذ. در پایان باید : صد ساعت رو پروژه ام کد زده باشم. هزار صفحه کتاب فنی خونده باشم. صد ساعت دوره آموزشی دیده باشم. هر روز رو داخل توییتر لاگ میکنم. تلگرام پیامی نخواهم داد. اخر صد روز شاید ویدیو بدم بگم چطور بود و به درد میخوره که انجامش بدید یا نه :)❤️. https://twitter.com/torhamdev/status/1680895572058730496?s=20