uk
Feedback
Deep Note's💙

Deep Note's💙

Відкрити в Telegram

کانالی برای.... حرف های عمیق📝 متن های عمیق📄 درد و دل ها📙 موزیک های دلی🎙️ دست نوشته ها✍️ و دل نوشته ها♥️

Показати більше
260
Підписники
+324 години
+77 днів
+1930 день
Архів дописів
یه افسانه‌ی خیلی قشنگی هست که میگه: «اگه لایقش باشی بهت تعلق می‌گیره و اگه لیاقتِ بیشتر از اونو داشته باشی ازت گرفته میشه…» پس بیخود برای چیزای که از دست دادید ناراحت نباشید، حتماً قراره بهترش گیرتون بیاد!

این میکس واقعاً قشنگه:)

فرمول آرامش اینه که بدونی رفتنی میره، اومدنی میاد، موندنی میمونه، شدنی میشه، نشدنی نمیشه و غصه خوردن تو هم هیچ تاثیری تو این رفت وآمدها و شدن و نشدن‌ها نداره!

فرمول آرامش اینه که بدونی رفتنی میره، اومدنی میاد، موندنی میمونه، شدنی میشه، نشدنی نمیشه و غصه خوردن تو هم هیچ تاثیری تو این رفت وآمدها و شدن و نشدن‌ها نداره.

فرمول آرامش اینه که بدونی رفتنی میره، اومدنی میاد، موندنی میمونه، شدنی میشه، نشدنی نمیشه و غصه خوردن تو هم هیچ تاثیری تو این رفت وآمدها و شدن و نشدن‌ها نداره.دلم میخواد زندگیم به حالت عادیش برگرده فقط یادم نمیاد حالت عادیش چجوری بود

دلم میخواد زندگیم به حالت عادیش برگرده فقط یادم نمیاد حالت عادیش چجوری بود!

photo content

هر رفتی یه اومدی داره ولی به نظرم هر اومدی هم یه رفتی داره... مثلا نت اومد ولی جوونیمون...؟ رفت و دیگه برنمیگرده

نه بچه ایم که بگیم بزرگ میشیم درست میشه نه پیریم ک بگیم از ما دیگه گذشته همه چیز صاف افتاده وسط جوونی ما...

❄️

00:00 Text (Ye Khati) 01:10 Textgraphy 02:20 Music & Demo (Farsi) 10:01 Ax Model ba Caption(Tarjihan Text Energy English/Farsi) 12:21 Text 15:51 voice guitari 18:18 Text 21:12 Ax ba caption (Tarjihan Text tike English/Farsi) 23:32 Music & Demo (Khareji)

@deep_notes 🤍❤️🖤 #✍️

دگر درمان دردش دیر شد دل...✨

طبق نظرات ۹۹ درصدتون من خوبم و مهربونم و خوش اخلاق... کافیه ازش سو استفاده کنید تا بهتون نشون بدم چقدر میتونم بد باشم🤝

من فکر میکردم سین نکردن و دیر سین کردن و از بالا نگاه کردن پیاما بدون سین زدن و اینا خیلی وقته خز شده...ولی مثل اینکه دوروبریای من هنوز فک میکنن با کلاسه و خفن نشون‌شون میده😂