Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S
Відкрити в Telegram
Codes zijn geen sleutels alleen, het zijn klanken in lichtlagen, bewaard tot jij ze herINNert. Ik draag ze in woord, beeld en trilling. Voor wie zich herkent voorbij de sluier van de Val. Voor jouw Ziel[sdelen]. 卂ᖇᎢ by Gina TG= @TG_Gina
Показати більше600
Підписники
Немає даних24 години
-27 днів
-1130 день
Архів дописів
600
Gina’s mijmering: vergeven
Zou jij je ex kunnen vergeven? Echt vergeven? Vergeven is ook vergeten. Weten welke les jij geleerd hebt om door te groeien in je ont-wikkeling?
Weten waarom iemand zo tegen je deed en waarom jij zo terug reageerde? De acties en de reacties. De afspraken die jullie ooit samen hebben gemaakt in een andere setting voordat je menseluck werd.
Na 10jr boos te zijn geweest, heb ik mijn ex echt vergeven en hebben wij nu een normale verstandhouding. Ik weet nu ook de waaroms? Het was allemaal mijn eigen keuze - alles!
Dat was moeilijk en veel ego (zelf-)werk, maar de rust in je leven en in je lijf is zo enorm groot. De vrede die je dan ervaart ….
Als de rust er eenmaal is, gaat het lichaam herstellen. Dat gaat vaak gepaard met pijnen. Soms heftig, soms kwakkelend. Maar het lichtvoertuig is in herstel. Gun het dan ook het herstel. Het heeft je jaren ondersteund in zware periodes.
Ik ga hier niet al m’n shizzle droppen, ook omdat ik er zelf allang afstand van heb genomen en het voorbij is.
Gepasseerd station.
Maar uit eigen ervaring kan ik met alles meepraten. Fysiek, mentaal en spiritueel. En daarom weet ik dat ik alles heb mee gemaakt in mijn Aardse leven om mijn vak voor de volle 100% in te vullen en ik geboren ben voor deze periode.
Het was niet fijn, het was zwaar, maar ik ben voor de duivel niet bang. En ik hoop door al mijn ervaringen, maar vooral de wijsheid die voor de oplossingen zorgde, over te kunnen brengen aan hen die het nodig hebben.
In lack’ech ©Gina ➰ @Ginas_codes ➰ @tanteLien
Free to share600
Gina’s mijmering: 10 minuten
Ik ben niet zo snel chagarijnig te krijgen, maar als ik het ben … dan duurt het maar 10 minuten tegenwoordig.
Ik ben het type mevrouw positivo tot grote ergenissen van sommige beroeps-zeikerds. Ik heb overal een oplossing voor en ken geen problemen.
Alles zie ik als een uitdaging en dat vindt niet iedereen even leuk en zij die het wel fijn vinden, maken daar gretig gebruik van.
Zij die er misbruik van proberen te maken, doorzie ik snel en bonjour ik naar hun eigen plek met Gina-woorden.
Ik heb gewoon niets met vampieren. Zij die parasiteren op andermans energie en daardoor kunnen voortbestaan.
Mijn energie raakt pas op als ik geleefd word. Als ik mijn planning niet op orde heb en meer voor anderen doe dan voor mezelf.
Dat is niet de schuld van een ander, maar nog altijd alleen mijn eigen schuld.
Als ik net als nu een drukke periode met veel werk zit, dan heb ik zeker 2 dagen alleen-tijd nodig. Ik moet mezelf terug trekken in mijn eigen wereld.
Weer even landen, energie opdoen door mijn eigen dingetjes te doen en dan kan ik er weer volle bak tegen aan.
Nu met de volle maan in vissen, weet ik dat ik tot 100 moet tellen als ik weinig energie heb. Elke vraag waarbij mijn omgeving niet zelf nadenk, is er dan één teveel voor me.
Terwijl ik altijd mevrouwtje positivo ben, ben ik ook het vrouwtje van ‘je-kan-ook-zelf-nadenken’
Maar de tien minuten zijn om en ik mag weer mijn lieve andere ik zijn. Want ook dat ben ik. Ik ben ik met al mijn ikkies.
In lack’ech ©Gina ➰ @Ginas_codes ➰ @tanteLien
Free to share600
De code is voor hen die in angst zijn. Angst voor wat er komen gaat. De chaos die gepland is en dus vast staat. Angst is een emotie die jou weghoudt van jouw hoogste goed. Jouw hoogste trilling.
De code zal je berusting geven. Je zal je beschermd voelen omdat je diep van binnen weet. Het is een overgave aan het hoogste. In vol vertrouwen mag je ZIJN. Jij bent.
©Gina ➰ @Ginas_codes
Free to share
600
Gina’s mijmering: onvoorwaardelucke zelfliefde
Mijn Bron wat hou ik elke dag meer van mezelf. En dat meen ik. Wat ont-leer ik veel en wat doe ik het goed.
Ik accepteer mijn minder leuke kanten, ik zie mijn schaduw en mijn zeer donkere kant. En steeds meer omarm ik wat ik kan en wie ik ben.
Ja, ik ben! Ik ben alles wat ik wil zijn en dat mag er ook zijn. En juist dat leer ik elke dag beter.
Dat ik-mevrouw-emotie elke dag mijn emoties meer en meer onder controle krijg. Dat ik steeds vaker kan laten wat bij de ander hoort. Dat ik er steeds minder om geef hoe een ander over mij denkt of praat.
Ik weet wie ik ben, ik ben. Dag in dag uit ont-dek ik meer over mezelf. En ik ga steeds meer van mezelf houden.
Je donkere kant accepteren is makkeluck, maar de mooie kant … daar lag de uitdaging.
Het ging niet vanzelf. Het was een zeer zware reis. Fysiek, mentaal en spiritueel. Maar ik had niet anders gewild. Ik hou van uitdagingen. En deze uitdaging gaf mij de grootste beloning …
Mezelf! Ik in alle vrijheid, in al haar zijn.
Ik hou van mij, hou jij ook van jou?
In lack’ech ©Gina ➰ @Ginas_codes ➰ @tanteLien
Free to share600
Gina’s mijmering: updates en downloads
Wij zijn de computer. En we beginnen de computer te her-kennen.
En eerst konden we wat typen en een beetje spelen en toen werden we aangesloten op de World Wide Web.
Onze wereld vergrootte in de ruimste zin van het woord. We werden aan elkaar geconnect (energie). Soms waren er virussen (fysieke/mentale mankementen) en beschermden we onszelf met een firewall (Bigpharma) en anti virus spyware (regering).
Als we last hebben van ascensie klachten dan krijgen wij niet alleen een update, maar de allergrootste computer Aarde, krijgt de grootste update. Ze wil alles kunnen verwerken, wij ook. Onze externe harde schijf met onze interne harde schijf.
Omdat we nu massaal wakker worden door de vele input, is het tijd dat we van de www overgaan naar het quantum veld.
De oudere computers hebben daar minder moeite mee. Crashen soms, maar door updates lukt het hen omdat zij de originele onderdelen nog hebben. Sterkere productie.
De nieuwe computers hebben nergens last van. Maar de computers die met allerlei handelingen groter gemaakt zijn, crashen continu.
De input begrijpen ze niet en kunnen deze niet verwerken. Ze zijn goedkoper geproduceerd met goedkopere onderdelen, terwijl ze toch de originele printplaat hebben. Hun RAM zal er uiteindelijk wel komen, maar het uploaden duurt mega lang.
De vele updates (ascensie) zorgen er voor dat wij ons originele printplaatje gaan her-kennen, maar ook dat we zoveel liefde weer aankunnen. Maar bovenal dat we onze krachten onder controle gaan krijgen.
Onze computers zullen nog mega lang meegaan in het Quantum veld.
In lack’ech ©Gina ➰ @Ginas_codes ➰ @tanteLien
Free to share600
Gina’s mijmering: Queen
Ik ga mij op glad ijs begeven, maar ik ben liever eerluck dan dat ik mijn mond hou en de andere kant op kijk.
Die tijd is voorbij sinds 2020. Het is de tijd van de onthullingen. Hoe pijnluck ook. Maar dan liever korte pijn, dan een langdurige en dat je je achteraf besodemietert voelt.
Hoe belangrijk is het voor de wereld dat de Queen of Engeland overlijdt?
54 onafhankelucke soevereine Staten hebben de Queen als symbolisch hoofd. En ze is staatshoofd van 12 Commonwealth realms.
Daarbij bestaat het VK uit vier constituerende landen. Daarnaast is zij ook nog eens het hoofd van de Anglicaanse Kerk.
Te veel macht voor 1 landje als je het mij vraagt en teveel afhankeluckheid van de anderen.
Als al deze landen kiezen voor soevereiniteit, dus dat zij onafhankeluck willen worden van het Verenigd Koninkrijk, dan heeft de wereld een enorm groot probleem.
Het is dan een regelrechte chaos. Precies zoals voorspeld en precies volgens het grote plan.
Dat Engeland ook nog eens een grote speler is in het Triominos verhaal: Engeland, Vaticaan en Washington DC, zal de wereld bij het overlijden van de Queen voorgoed veranderen.
En dat is nou precies de bedoeling. De enorme grote verandering op het wereldtoneel in complete chaos. De storm!
En daar komen de ontwaakte om de hoek kijken. Dan wordt het onze beurt om te helpen. Niet met woorden van ‘dat wist ik allang’ of ‘zie je wel, ik zei het toch’. Gewoon met ZIJN.
Ook al ben je diep gegaan in je onder-zoeken, ook al heb je informatie voor 18+, weet je meer dan de meeste ontwaakte … Blijf hoog in je trilling.
Liefdevol aanwezig zijn. Je hoeft niets te doen. Je hoeft niets te zeggen. Je hoeft alleen maar te stralen. Jouw trilling is voldoende.
In lack’ech ©Gina ➰ @Ginas_codes ➰ @tanteLien
Free to share600
Gina’s mijmering: religie
Het laatste, maar wel het grootste wat een reset nodig had - het programma religie. Mijn ouders waren van thuis uit met het geloof opgevoed.
Mijn stiefvader met het geloof van het instituut de kerk en m’n moeder met een holistische manier van geloven. Deze combinatie was voldoende voor mij om als klein meisje een rotsvast geloof te hebben.
De kerk heeft mij nooit iets gedaan of überhaupt gebracht. Maar mijn geloof in Bron en alle verhalen waren zo sterk. Het was een inner-weten. Een gevoel van onvoorwaardelucke liefde.
Zo sterk, dat het mij steeds verbaasde dat andere kinderen om mij heen en mijn broertje en zusje, niets hadden met het geloof. Bij mij ging het vanzelf en alles was mijn eigen keuze.
Ik had vragen zat, maar had ouders die het geloof gebruikte om te manipuleren. Zoals vele het geloof gebruiken om macht te behouden. Als ik niet geloofde wat er in de bijbel stond, was het geen geloof meer.
Vragen mocht niet, maar ik bleef bij mezelf. Pas op mijn 28ste kwam er iemand op mijn pad om mij een andere weg te wijzen. Het leek alsof ze een virus los liet in het programma.
Ik was in shock, maar ik had geen weerstand. De vragen stroom kwam als een denderende waterval over mij heen. Ik voelde dat het klopte, maar de programma’s zaten heel diep geprogrammeerd.
Ruim 20 jaar heb ik geprobeerd met onderzoeken buiten mij om van deze programmatie af te komen. De computer liep niet vast, maar was tergend traag.
De laatste 3 jaar kwam de stroomversnelling. Vele onderzoeken gaven mij nog meer vragen, zorgde voor verwarring, maar ook een angst dat ik misleid zou kunnen worden. Het laatste wat je wilt is dansen met de duivel.
Met onder-zoek hervind je veel, gooi je oude stukken weg, word je verrast, maar het verward je ook. Het was een kwestie van heel diep naar binnen gaan en alles wat buiten mij lag, mocht ik laten gaan.
Ik denk dat religie wel een van de meest geavanceerde programma’s is die als een implant om je zielsdelen krult. Een vernietigend virus die doet lijken alsof alles oké is.
Met hulp van derden en juist met mijn eigen gevoel mocht dit ingekapselde programma als een tumor verwijderd worden.
Ik ben herstellende, maar de vrije keuze is terug. Het vertrouwen is nog prematuur. Maar het voelt goed. Het fundament van onvoorwaardelucke liefde die al stond, is de juiste basis om verder te bouwen.
De vragen en onder-zoeken waren goed om te filteren, om terug te komen naar mijn oorsprong. Maar de berusting erna is het ware geloven. Het intense voelen is het ware weten.
In lack’ech ©Gina ➰ @Ginas_codes ➰ @tanteLien
Free to share600
Gina’s mijmering: liefde
Het is niet je taak om in liefde te blijven, want jij bent liefde. Het is juist de taak om alle obstakels die je tegen liefde hebt opgeworpen te vinden.
Het woord liefde, mag je vervangen voor je eigen naam.
Het zijn de keuzes die je uit liefde maakt. Je bent jezelf vergeten in dit Aardse bestaan mooi zielsdeel. Jij bent liefde.
Pas als jij echt weer weet wie jij in wezen bent, dan kan jij je andere taken uitvoeren. Maar je hoofdtaak is jezelf her-inn-eren.
Jezelf innerluck eren dat is her-inn-eren.
Je wilt zo graag helpen en zo lief zijn voor de wereld, maar dat ben je al en doe je al. Het gaat er juist in deze tijd om dat je het alleen bij jezelf zoekt.
Ga naar binnen en voel.
Hoe meer jij jezelf wordt, hoe meer jij je her-inn-[e]ert. Hoe meer jij zal stralen, je trilling verhoogt, de frequentie omhoog pusht, hoe sneller wij ascenderen.
Alles begint bij jezelf. Juist zo zorg je voor de ander. Juist zo zorg je voor de Aarde. Juist zo gaan wij door.
Het is simpeler dan je denkt, want je hoeft niet te denken, je hoeft alleen maar te voelen. Alleen maar te zijn.
Wat een mooie taak mooi bijzonder mens.
In lack’ech ©Gina ➰ @Ginas_codes ➰ @tanteLien
Free to share600
Het staat te gebeuren. De diamanten staan al klaar. Ze weten wat ze moeten doen en houden al de ‘wacht’. Sommige diamanten zijn al door.
De vrouwelucke energie is er al bijna doorheen en wordt verwacht.
We worden beschermd, maar er komt veel verdriet en veel afscheid.
Wees er op voorbereid. Laat je trilling hoog blijven en weet dat het zo gaat zoals het behoort te gaan. We veranderen er niets aan.
Er zal een enorme verschuiving plaatsvinden en heel erg snel al.
Haal troost uit de gedachte dat alles gaat zoals de profetie. We zijn gekomen om te helpen, herinner, herinner.
Het is tijd.
©Gina ➰ @Ginas_codes
Free to share
600
We hebben de keuze, maar we draaien er nog om heen. In dualiteit. Maar nu hebben we de keuze. De poort staat open.
Het kind heeft de belangrijkste rol, want welke keuze zal het maken? We worden weer één.
©Gina ➰ @Ginas_codes
Free to share
600
Gina’s mijmering: pijn
Ik las net een quote van Rumi: “The cure for pain is in the pain”. Typisch gevalletje van het Mandela effect.
Ik las ‘De genezing van pijn is de pijn’ Maar het is ‘De genezing van pijn is in de pijn’.
Afgezien van het Mandela effect, wat weer een mijmering op zich is, werd ik wel aan het her-inn-eren gezet.
Hoe vaak mijn moeder niet riep dat als je mooi wilt zijn, pijn moet lijden of dat mijn ballet docente mij dieper in een spagaat duwde met de woorden ‘pijn is fijn’.
Nog erger: jongens die plagen is om zoentjes vragen.
Programmering op en top. Want pijn is niet fijn. Ook niet als je ‘mooi’ wilt zijn. Pijn is iets wat we zelf gecreëerd hebben. In welke situatie dan ook.
En plagen om liefde is bizar en heeft alleen als doel om alles recht te praten wat extreem krom is.
Wij hoeven geen pijn te lijden. Fysiek en mentaal niet. Dat we hebben geleerd om ons te laten leiden door het lijden is omdat we vergeten zijn.
Deels door externe factoren in het systeem, maar ook omdat we ons lui gingen gedragen.
Het enige wat wij nu nog moeten doen om uit het lijden te stappen en geen pijn meer te hebben, is ons te her-inn-eren.
Als jij weet wie je bent, dan ben jij!
Dan heeft er in de pijn altijd een genezing gezeten, want de genezing ben jij.
In lack’ech ©Gina ➰ @Ginas_codes ➰
@tanteLien
Free to share600
Gina’s mijmering: van de tel
En opeens had ik het door terwijl ik een dans filmpje bekeek met een lastige choreografie.
Ik merkte op terwijl ik het dansstuk bekeek, ik aan het meetellen was. En daar zit het ‘m in …
In mijn hele ballet carrière heb ik nooit kunnen tellen. Ik heb 22jr gedanst en nooit geteld. Ik was er zelfs bijna op gezakt.
Met mijn discalculie raakte ik geheel in de war met al die tellen waardoor ik niet meer op de passen lette of een houding.
Zonder te tellen en met een bijzonder goed gehoor, heb ik 22jr puur en alleen op gevoel gedanst (en m’n opleiding behaald). En zeker synchroon met mijn partners.
En zo is het leven. We kunnen alles, maar we zijn niet overal even goed in. Het één heb je meer onder controle dan het andere en dat is oké.
Het voelen is het ware weten en de rest komt vanzelf. Net als dat ik opeens wel mee tel. In dit geval bij het dans filmpje.
In lack’ech ©Gina ➰ @Ginas_codes ➰ @tanteLien
Free to share
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
