Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S
Відкрити в Telegram
Codes zijn geen sleutels alleen, het zijn klanken in lichtlagen, bewaard tot jij ze herINNert. Ik draag ze in woord, beeld en trilling. Voor wie zich herkent voorbij de sluier van de Val. Voor jouw Ziel[sdelen]. 卂ᖇᎢ by Gina TG= @TG_Gina
Показати більше600
Підписники
Немає даних24 години
-47 днів
-1130 день
Архів дописів
600
Het vrouwlucke wordt nu in het leven doorgeven, zij vormen de eeuwenoude schakels van de ketting die de generaties met elkaar verbindt. Onze voormoeders zijn gearriveerd en we reizen via de vrouwelucke lijn terug naar de Bron. We hebben nu de instrumenten terug om het uitgebreide spectrum van onze krachten zichtbaar te maken. Ons voorouderonderzoek wordt nu steeds duidelucker.
In lack’ech ©️Gina
@Ginas_codes
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: project
Ik ben er nu na al die aardse jaren wel achter dat ik van de projectjes ben.
Ik leef echt van project naar project en soms met meerdere projectjes tegelyk.
Ik hou ervan om zo bezig te zijn.
Zo heb ik ook nooit één baan kunnen hebben, het moesten er altijd twee tegelyk zijn. Niet dat ik niet kan stilzitten, want ook dat kan ik goed, maar ik hou die computer daarboven zo graag bezig. En dan bedoel ik het voor de gek te houden.
Echte stilstand is voor mijn avatar funest. Ik wil creëeren. Dat doe ik met mijn werk. Dat doe ik met tekenen. Dat doe ik met mijn schrijven. Dat doe ik in de nacht met al mijn bezigheden in het astrale en dat doe ik met mijn vrijwilligerswerk in de communie.
Creëeren is voor mij spelen. Spelen in dit aardse realm. En eerluck gezegd doe ik dat al van kinds af aan. Ik manifesteer en creëer alles wat ik wil en alleen maar door te voelen.
Zodra ik in mijn denken (mijn computer/brein) ga zitten, mislukt mijn project. Dan ben ik ongelukkig en komen er emoties en gevoelens die mijn EGO alert maken.
Ik voel dat ik altijd al bezig ben geweest mijn EGO terug op zijn plaats te zetten, maar de laatste jaren is dat met quantum sprongen gebeurd.
Ik voel mij vrij om te manifesteren. Vrij om te creëeren en helemaal om vrij spelend door dit aardse realm te dansen. Ik ga dansend over deze fantastische golf van energie mee.
Van project naar project.
In lack’ech ©️Gina
@Ginas_codes600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Je wereld zal spoedig veranderen. Meer dan de laatste jaren en vele malen sneller. Je zal weten waarom je hier bent. Zij die zich bezig houden met het DNA hebben hard gewerkt en menig portaal is geopend. Net als vele koppelingen. De liefde zal sneller aanwezig zijn. De coördinaten zijn vrijgegeven en zij die zich met de taak bezighouden, gaan aan de slag. Het DNA zal steeds sneller herstellen, waardoor er velen zullen ontwaken. We zijn zo dichtbij. Kijk door je ogen, maar zie met je echte IK.
In lack’ech ©️Gina
@Ginas_codes
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: nieuw
Je zal het voelen wanneer het de tijd is voor iets nieuws. Je voelt het in je hele systeem. Je bent klaar om los te laten wat jij niet meer nodig hebt. Om los te laten wat jou niet meer dient.
Je wilt verder. Je wilt opnieuw creëeren.
Je zal het weten omdat er kleine verschuivingen om je heen zijn. De energie is veranderd.
Je zal het oude zien en het verlaten zodat er ruimte ontstaat voor het nieuwe. Het nieuwe wat voor je ligt. Ook al leef je in het nu, je weet dat er iets nieuws aan zit te komen.
Het enige wat jij hoeft te doen is vertrouwen. Vertrouwen in wat is. Vertrouwen op je innerlucke stem. Vertrouwen op je lichaam die tegen je praat. Luister en vertrouw.
In lack’ech ©️Gina
@Ginas_600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
NOTE:
Normaal teken ik (bijna) nooit op wit papier. Dus de code hierboven is uitzonderluck op de codes na die ik in het begin van mijn reis doorkreeg.
Ik weet dat er bijzondere weken gaan aankomen. Hou je echt vast aan de liefde. De liefde die je bent en die je kan geven - dat is jouw zwaard, jouw schild. Er komen zware energieën aan, maar met de beste redenen.
In lack’ech ©️Gina
@Ginas_codes
600
De komende twee weken worden er vele energieën naar het aardse realm gestuurd.
We gaan vele upgrades ontvangen waardoor onze scheppingskracht sterker wordt. Het quantum-zelf/Hogere Zelf is nu in jullie verbonden. Deze energieën laten je herinneringen, kennis en vermogens naar je terugkeren. Ze komen langzaam en intens terug. Ze brengen je weer terug naar de ware JIJ. Het gevecht is nog steeds gaande, maar het grootste gevecht vindt plaats in de mens. Geef je over in vertrouwen - in- en aan jezelf. Jij weet! Het wordt heftig, hou je vast aan de liefdes energie die jij waarluck bent.
We zitten tegen de finale aan. Hou vast.
In lack’ech ©️Gina
@Ginas_codes
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: test
Ik word getest. En hoe harder ik getest word, hoe harder ik naar dat wil wat ik waarluck ken - mezelf.
Ik had vroeger al een hekel aan testjes en testen. En nu ik weet dat we aan geen enkele test hoeven te participeren, vertik ik het helemaal.
En toch word ik getest en uitgedaagd.
Ik word té sterk. Ik herINN(e)er mij téveel. De krachten die ik altijd al bezat nemen toe. Mijn hart heeft het overgenomen van de computer die ze het brein noemen. En mijn ego heeft het op vele fronten opgegeven.
En toch word ik getest. Test ik mezelf?
Ik voel van niet, want ik heb het volste vertrouwen in mezelf en in mijn kunnen.
Het is het harts-weten. Het intuïtieve. Dat diepere gevoel van echt weten.
Door wie word ik dan getest of beter gezegd, uitgedaagd?
Het maakt niet uit. Ik blijf gewoon dicht bij mezelf. Soms wankel ik even, maar de balans is er. Ik ben een stevig gefundeerd huis geworden.
Ik kom altijd weer terug bij mezelf. Dat is wat ik doe en wat ik wil. En dat is wie ik werkeluck ben.
In lack’ech ©️Gina
@Ginas_codes600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
De laatste fase wijst met haar coördinaten naar 1 punt. De invloeden van buitenaf worden duideluck. De oude krachten zijn wederom verhuld en de duisteren blijven in het duister. Neem ook hen niets kwaluck. Zij weten niet beter en zullen ooit op het punt komen betreft ontwikkeling als waarin de mens nu staat. DNA wordt verder en verder ontwaakt en zij die ermee bezig zijn, werken hard. Vele zaden zijn onderweg naar bevruchting. Er wordt nu gevraagd om te manifesteren in de energie van de nieuwe aarde. Het is tijd.
In lack’ech ©️Gina
@Ginas_codes
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: laatste fase
Als ik er even bij stil sta, heb ik het geniale spel goed doorlopen. Alle stadia van ont-wikkeling kan ik afvinken wat dat grote plan in gedachten had. En ik moet bekennen dat ik respect heb gekregen voor de creator.
De architect van dit grote plan kan niet van deze Aarde zijn. Het zit té complex in elkaar met teveel zijwegen en dan ook nog eens voor 7.8 miljard mensen.
Met al hun emoties, gedachten, interne plus externe invloeden.
Of je het nou zoals de donkere kant de great reset noemt of zoals de kant van de ‘goede’ de great awakening noemt, het maakt niet uit. Beide spelen het spel.
En juist om je te laten ontwaken.
Door juist dualiteit aan de mens uitvergroot te laten ervaren, heeft de mens de keuze terug gekregen om zichzelf te mogen ont-dekken. Hoe kwaluck ook, het spel is er alleen om iedereen wakker te schudden.
We waren niet wakker te krijgen. Mede door echt duistere krachten, maar deze zijn al tijden van het toneel verdwenen. De fases van ontwaken verschillen per individu. En omdat sommige onder ons nog steeds niet kunnen ontwaken, blijft de film maar doorgaan.
Je ziet het pas, als je het doorhebt. Als je alle stadia doorlopen hebt. Je wordt eerst gedreven naar de zogenaamde goede kant. Daar mag je verder onderzoeken. Om vervolgens erachter te komen dat ook dit niet volgens de universele wetten verloopt.
We zitten nu echt in de laatste fase. De fase dat je even helemaal alleen komt te staan. Het duister voelt niet oké, maar het licht ook niet. Je komt alleen tot jezelf in het donker. Diep in jezelf.
Laagje voor laagje ben je de afgelopen jaren gepeld. En in deze laatste fase besef je pas echt dat jij dit veroorzaakt. Dat jij zowel het duister als het licht bent en dat alleen jij jezelf kan redden.
Die laatste sluier zal één deze dagen verdwijnen. De laatste akte is is ingezet van dit schouwspel. Dit universum kan niet meer wachten totdat ieder van ons ontwaakt is - volledig ontwaakt. Want ook moeder Aarde gaat door met haar nieuwe jas.
Deze laatste maanden zal alles sneller gaan in wat voor fase jij ook zit. Zij die weten zullen de oude wereld vergeten. Voor hen die net het besef gekregen hebben zal het nog even pittig worden. En de laatste groep die maar niet kunnen ontwaken zal de sluier van vergetelheid strakker om hun heen getrokken worden.
Maar ook zij zullen ooit ontwaken. En dat is oké. Speel je eigen spel uit en zet de film af. Geniet van alle mooie dingen om je heen, maar geniet vooral van jezelf. Want je bent een mooi en bijzonder mens hier op Aarde.
In lack’ech ©️Gina
@Ginas_codes600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂’s mijmering: de zee
Je weet pas hoe erg je in de programmaties leeft of leefde als je er direct in je bewust-zijns toestand ermee te maken krijgt.
Vele programma’s zijn alweer een tijdje uitgeschakeld en verwijderd bij mij. Dat geeft rust. Want als je het spel eenmaal doorhebt op dit Aardse realm, speel je niet meer mee.
Je speelt alleen nog je eigen spel. Het collectief speelt dan alleen nog maar de figurantenrol. De mensen in jouw inner circle, die je ooit zelf uitkoos, zouden je nog kunnen bijstaan in jouw innerluck proces. Jij bent toch ‘the one’ die het allemaal zelf beleeft.
Maar je zal er wel iets voor moeten doen. Het is niet noodzakeluck dat je in de zee gelooft om nat te worden, maar je moet er wel inspringen.
In lack’ech ©️Gina
@tabteLien voor @Ginas_codes
600
De nieuwe energieën worden uitgedeeld en ontvangen door hen die ze mogen ontvangen en verder zullen uitdelen.
Een nieuwe stroming is begonnen binnen het collectief.
De setting is gezet en zij die er naar willen kijken mogen observeren. Neem mee wat bruikbaar is, maar absorbeer niet.
De kaarten worden open op tafel gelegd en de maand juli zal vele nieuwe portalen openen waardoor ook zij die niet kunnen zien, een beetje zullen zien.
Het middelpunt is nog niet bereikt in Aardse tijd, maar zal spoedig daar zijn. Geef je over in vertrouwen in jezelf en jouw intuïtief weten.
In lack’ech ©️Gina
@Ginas_codes
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: er klaar voor zijn
De mens struggled op dit moment met (oude) trauma’s. De toenemende energieën, zowel het collectieve als het universele zorgen ervoor.
De tijd is er rijp voor. De geheelde zijn geheeld en klaar voor de massa.
Hoe we moeten helpen? Dat zal voor velen anders zijn.
Het enige wat ik weet is dat als ik mezelf vul met liefde en ieders ogen kijk, de ander voelt dat het goed komt en de ander tot een eigen vrede en liefde zal zien te komen.
Het zal een lange reis zijn, maar er zijn geen woorden of daden nodig. Alleen aanwezigheid en innerlucke gelukzaligheid, de rest transformeert vanzelf.
Onze missie is niet om de omgeving te veranderen, systemen te veranderen of anderen om ons heen te dwingen te veranderen.
Onze missie is om onszelf van binnenuit te veranderen en onze innerlucke liefde en vrede te cultiveren. En dat is hoe we de massa beïnvloeden.
In lack’ech ©️Gina
@Ginas_codes600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Repost from Kompaswerk Collectief
De incarnatiedichtheid was te zwaar voor deze kinderen, dus zijn de voorlopers al ruim zeven tot vier generaties (en nog steeds) aan het werk binnen het Crone DNA - nogmaals is Crone DNA niet koninklijk maar oorspronkelijk.
Er wordt weer andersom geïncarneerd, zoals de oorsprong incarneerde vanuit de eerste basislagen naar 'het menselijke lichaam' en incarneert men via de Kundalini opbouw vanuit een slapende 'slang' die lekker ligt te rusten en uit zichzelf wel wakker wordt.
Veel wordt er 'geroerd' in de Bronlagen waar de echte oude kennis toereikend is, dit om informatie te 'stelen' van oorspronkelijke kennis. Voor de 'Nieuwe Aarde Kinderen' zijn er geen incarnatie toelatingen meer vanuit de Incarnatie Rays, daardoor geen 'valse zielenzoektochten' of 'vals licht' manipulaties meer.
Bronkinderen dragen een ware 'leugendetector' die ongeveer werkt voor 98% vanaf geboorte en er worden allerlei pogingen gedaan, om uit de kern te worden 'getrokken'.
Uiteraard om deze volledige opgeschoonde Zielenwezens 'binnen te halen' en te verleiden tot samenwerkingen, terwijl zij daadwerkelijk vanuit de eigen kern al volledig samengesmolten wezens zijn, dus nooit alleen en allang 'samenwerken' met hun families in voorouderlijke 'betekenis' van het woord.
In menselijk vorm vinden wij in hun integere en nuchtere mensen, down to earth, geen spirituele bypasses, werkend aan (meestal kleine) platformen binnen generaties van generaties, en kortom ... ze waren er altijd al geweest, maar 'ongezien' aanwezig en aan het werk.
De meeste Bronkinderen waren (in dit tijdsrealm, bij leven) hier om hun ouders te helpen bij de opbouw van hun platformbouw (velen hebben gevoeld hierin 'gefaald te hebben'), maar de ouders horen of zagen deze kinderen meestal niet.
Deze kinderen houden niet van 'zweven' maar van realiteitszin, plezier en spelen binnen densiteitsvormen ❤️ de Bouwers laten zich niet om de tuin leiden, noch 'afleiden' en zij begrijpen vanzelfsprekend dat kunstmatige aanwakkeringen bedoeld zijn om hun kernkrachten te versnipperen tot Nihil.
Tegenhangers zijn aardig goed 'geslaagd' om deze kinderen binnen te halen, vanwege het feit dat zij zich als mens toch alleen of eenzadig voelen en daar wordt volop gebruik van gemaakt.
Er zijn meerdere eenzaden uitgezet op verschillende tijdslagen en zij zijn aan het werk als onderzoekers en verkenners voor de volgende generaties van de Galactische Aardemens.
Hmmm, dit bericht voelt als erg gecodeerd, versleuteld en beschermd. Alle drie-en-dertig Akascha Schepen zijn nog veilig, vier zijn binnen dit tijdrealm 'actief' en een vijfde wordt momenteel volop geïmplementeerd binnen het Bron DNA, zijn zij gekomen van binnen naar buiten aan het 'afdalen' om de Bronkinderen te 'voorzien' van kennis en diens manifestatie krachten die erin verscholen liggen.
Is alles nog veilig ❤️
In Lak'ech van Heidy ...
600
Repost from Kompaswerk Collectief
03-07-2023
'Alles herhaalt zich' zowel ten goede als ten kwade en er wordt weer volop met 'zielencontracten' gewerkt, waar we duidelijk voelen dat er pogingen worden gedaan om 'Karma' terug te brengen in de zielenwerelden, met name binnen de uitdijing van Bron.
Interessant want terwijl vele Zielen eindelijk uit die oude zielen-looping-systemen worden gehaald, trappen de Bronkinderen alsnog in deze 'oude' en archontische overname systemen van het Bron DNA en de kennis die daar ligt opgeslagen.
Er is een soort 'waarschuwing' afgegeven om geen enkel contract aan te gaan, met geen enkele 'zielenwezen' en worden de zielen weer op zichzelf keer op keer teruggeworpen.
Waar wederom wordt gepoogd vanuit een soort onderwereldlagen via het 'valse licht' de buiknavel en baarmoedergebieden bepaalde energie te 'zenden' of te 'penetreren' naar de Bronlevel en zij maken gebruik van de Chaos in het leven, waardoor men eventjes niet oplet en bezig moet zijn met andere zaken - leuke tactiek! ...
De Protected Ones hebben eergisteren wederom een beschermende en nieuwe versleuteling gekregen met gecodeerde informatie die niet via de hersenen, maar via het DNA verlopen en deze worden vanzelf weer vrijgegeven zodra de persoon weer 'back on track is'.
Waar er valse lichtlijnen naar 'binnen stroomde' dit keer naar de perineum en buikgebied (navel!!!) waar externe energie naar binnen kwam of poogde binnen te komen, om vervolgens af te willen dalen naar Bron.
De opbouwlagen, upgrades en uitdijing binnen continuüm van Bron, waarvoor door velen zeer hard wordt gewerkt om te leren 'van binnen naar buiten' te werken, werden een soort van 'belemmerd' en ook de ademhalingen lijken hierin dan ook niet soepel mee te bewegen.
In een wat verder 'zielenverleden' over dit specifieke contractuele gegeven, na de laatste keer dat dit ook bij ons 'gepoogd' werd vanuit bepaalde 'valse licht' onderwerelden waardoor het DNA systeem uit balans kan raken - kiezen wij voor alleen-tijd en in de kern te blijven, heel erg diep en we laten ons er niet uit bewegen 🙃.
We hebben 'gezien', hebben weer 'losgelaten' en de afgelopen twee / drie jaren geprobeerd mensen te 'waarschuwen', maar mag nog steeds niet baten dus zijn er extra beschermvelden aangebracht.
We zijn gestopt sinds deze protectie velden werden neergezet, een half jaar geleden door de singulariteitsbewakers van de Akascha velden en worden er volop herstelwerkzaamheden verricht (wereldwijd).
Van wat we steeds weer opnieuw waarnemen willen we het voortaan meer collectief openbaar maken, dan bespreekbaar te maken achter de coulissen, om wederom de begeleiders op de hoogte te stellen van alles wat gaande is, ondanks dat het druppeltjes water naar de zee dragen is geweest in de afgelopen jaren is het tijd voor verandering.
Melding Filtergroep Kompaswerk.
Vraag: Wat zijn Bronkinderen?
Bronkinderen zijn verbonden aan de oorspronkelijke uitdijing van evolutievorm en worden niet langer meer (zoals generaties lang) via de incarnatie Rays naar het DNA gebracht, en dus niet langer meer vanuit 'hogere' overgenomen, besmette en gemanipuleerde DNA realms of dimensionalen, maar zij zijn vanuit het Bron DNA binnenkomen en zij komen via de Kundalini (gecodeerd).
Leesbaarheid van hun eigen DNA is minimaal 60% vanaf geboorte upgrading aan epigenetische wijsheid overdrachten voorouders (is geen zielenherinnering), 30% aan oppervlaktelagen als leerlichaam, maximaal 10% 'trauma' ervaringen die te overzien zijn en te verwerken in één mensenleven als leeropdracht, voor de komende generaties tot volledige opschoning Crone DNA gerealiseerd is (wederom gecodeerde aantallen).
Deze kinderen dragen geen enkel 'zielentrauma', geen oude zielencontracten, geen karma's en geen enkele 'zielenherinneringen' die niet relevant zijn, dan slechts informatie die via codes (weten) binnenkomen, niet aangewakkerd kunnen worden met valse templates (kunstmatige ontwakingen) en zij 'weten vanzelfsprekend' wat ze hier komen doen.
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
