uk
Feedback
Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S

Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S

Відкрити в Telegram

Codes zijn geen sleutels alleen, het zijn klanken in lichtlagen, bewaard tot jij ze herINNert. Ik draag ze in woord, beeld en trilling. Voor wie zich herkent voorbij de sluier van de Val. Voor jouw Ziel[sdelen]. 卂ᖇᎢ by Gina TG= @TG_Gina

Показати більше
600
Підписники
-124 години
-47 днів
-1030 день
Архів дописів
Ꮆ丨几卂’s mijmering: B&B Ik heb een druk bezocht praktijk. Mensen weten mij te vinden vanuit het hele land en zelfs de omliggende landen die wij het buitenland noemen. Zoals jullie weten ben ik dol op mn werk. Mijn liefde, mijn passie en al mijn know-how stop ik er dagelucks in. Voor de mensen die direct hulp vragen doe ik alles wat in mijn vermogen ligt binnen mijn praktijk-grenzen. Nou werd er laatst gevraagd of ik een B&B kon adviseren en vinden. Daar heb je me, want ik heb geen idee. Veel mensen die bij mij komen nemen vaak vooraf of naderhand een B&B, maar er wordt binnen de muren van mijn praktijk nooit naar gevraagd. Niet dat daar geen ruimte voor is, er zijn gewoon belangrijke energetische kwesties op zo’n moment. Als je uit Groningen komt, is het best fijn om wat uit te rusten, terwijl mijn praktijk in Middelburg staat. Zeker ook als je uit Engeland komt. Niet zo handig om dan heel die terug reis te moeten maken terwijl je net in een fijne flow zit door de behandeling. Maar ja, een B&B … Het stikt er hier van. Bijna om elke hoek zit er wel een. Uiteraard wilde ik op zoek gaan, maar … is dat mijn taak? Iedereen heeft verschillende wensen en als ik hier aan ga beginnen, waar is dan het einde? Ik heb besloten dat dit een praktijk-grens is. Ik heb er de ballen verstand van en ik blijf liever die kleermaker die bij z’n leest blijft. Op energetisch vlak haal ik alles voor ze uit de kast. Mentaal en fysiek idem. Ieder krijgt het totaalpakket. Helaas zit daar geen horeca en toerisme bij. Maar je krijgt er wel heel wat moois voor terug. JeZELF! Dus mocht je komen en je komt van ver (don’t we all?), zoek alsjeblieft zelf iets op het internet, want ik heb werkeluck geen idee. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 ৻ꪆ @Ginas_codes www.boazs.nl

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @Ginas_codes voor www.boazs.nl Feel free to share with mentions
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @Ginas_codes voor www.boazs.nl Feel free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: tuin-zen Na ruim vijftien jaar heb ik weer een tuin. Een voor- en een achtertuin zelfs, en voor zo’n klein vrouwtje als ik, nog best groot ook. Ik vind het fantastisch. Toen ik de sleutel kreeg, kon ik wel janken om de staat van de tuin. Schuttingen omgewaaid, geen poort en de andere schutting staat op 45 graden van omvallen. Een twintigtal verschillende tegels. Schots en scheef. Enorm veel onkruid en geen planten. En toch … had ik er enorm zin in. Ik zag mezelf al zitten met de kinderen, vrienden, etend, lachend, spelletjes spelend. De pup die lekker rond dartelt. Ik zag de bloemenpracht, boompjes en gezellige hoekjes. Een watertje met rotsen en wilde stenen. Ja hoor, ik zag alles voor mij. Oké de manifestatie was ingezet en dan het vertrouwen hebben. Oftewel, gewoon loslaten. En zo snel als ik manifesteerde, zo snel realiseerde prompt voor m’n neus en prachtige voortuin. Samen met vriendinnen gratis kasseien ophalen bij iemand die ze weg deed en direct mooie planten meegekregen. De dames hebben in één dag een prachtige (voor)tuin gefixt, die ik nu alleen hoef te onderhouden. De achtertuin was meer een uitdaging. Met m’n spaarcentjes de enorme houthandel leeg gekocht. Hout is het nieuwe goud, want wat is dat duur zeg. De mannen hebben met een zware poort en schutting de tuin afgesloten en wij meiden hebben een dertien meter lange schutting gepotdekselt. En wat voelt dat stoer om je eigen schutting te zetten. Een vriendin die hovenier van beroep is heeft alles berekend en uitgemeten. En wij deden braaf wat zij aangaf. En wat heb ik veel geleerd. Dat stoere gevoel, heerluck. En zo trots als een aap. Het voelt goed om fysiek te manifesteren. Net zo goed als dat ik wekelucks nu overal door dat gekke weer het (on)kruid aan het verwijderen ben op plekken waar ik het niet wil. Maar ook nieuwe planten en bloemetjes plant. Met m’n tuin handschoenen in de grond, zalig! Het is net het leven, het aardse spel. Je haalt wat weg en plant iets nieuws. En als het er niet is, dan creëer je het. Mocht er toch iets opkomen wat niet bij je hoort, dan haal je ook dat gewoon weg. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 ৻ꪆ @Ginas_codes www.boazs.nl

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @Ginas_codes voor www.boazs.nl Feel free to share with mentions
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @Ginas_codes voor www.boazs.nl Feel free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: trigger Ik kan blijven hameren over dat we mogen gaan werken aan onze schaduwkanten, omdat het gewicht te zwaar is om mee te nemen naar de lichtere densiteiten, maar het blijft een keuze. Een vriendin wees mij op het feit dat zij pas kon werken aan haar schaduwkant nadat zij getriggerd werd. En inderdaad, pas bij een flinke trigger kunnen we gaan schaduwwerken. Op het moment dat je leven flink door elkaar geschud wordt en je helemaal op jeZelf aangewezen bent, kan het zware werk beginnen. Pas echt, als je he-le-maal alleen bent. Het is niet zwaar om je overlevings-skills aan te wenden. Dat zijn één van onze natuurlucke krachten. Het is zwaar om Meester te blijven over je emoties en gevoelens in dergelucke situaties. Het gaat om vergeven van de ander en vooral het vergeven van jeZelf. Vrede te krijgen in de situatie en om de situatie. Hoe heftig deze ook lykt in dit aardse illusie-spel. Het is zwaar om onder ogen te zien dat JIJ zelf de verantwoordelucke was. Dat jij de situatie geregisseerd hebt en de hoofdrolspeler bent. En soms heb je een bijrol in een ander schouwspel. Maar jij was het die er ALtijd voor gekozen hebt. Mede daarom is het vergeven van jeZelf zo enorm belangrijk. Het was een ervaring die jij wilde ervaren. Hoe heftig, hoe bizar, hoe wreed dan ook. Het was jouw IK die ervoor koos. Je co.spelers kunnen je cadeaus aanbieden in de vorm van ervaringen. Deze cadeaus kunnen je triggeren door je gevoelens en emoties een rol te laten spelen. Wanneer jij Meester wordt over deze gevoelens en emoties, zal jij ALLe deeltjes in ALLe tijdlijnen en parallel tijdlijnen helen! Je zal je realiseren dat jij ALLes kan en dat jij ALLes bent. Je bent dan ALL-één. Schaduwwerk kan je niet forceren, maar je kan je wel bewust worden wat je om heen aangereikt krijgt. Voel je hoe bijzonder deze tijd is? In lack'ech © Ꮆ丨几卂 ৻ꪆ @Ginas_codes www.boazs.nl

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @Ginas_codes voor www.boazs.nl Feel free to share with mentions
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @Ginas_codes voor www.boazs.nl Feel free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S Nieuwe zaaiingen en nieuwlingen. Nieuwe portalen en updates. Het gaat nu heel hard. Je wordt op de proef gesteld
Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S Nieuwe zaaiingen en nieuwlingen. Nieuwe portalen en updates. Het gaat nu heel hard. Je wordt op de proef gesteld. Het voelt als mentaal zwaar, maar de illusie is een zeepbel. Er wordt doorheen geprikt. Sterrenzaden weten weer. De Nieuwlingen zijn onderweg. Heb geduld met hen! In lack'ech © Ꮆ丨几卂 ৻ꪆ @Ginas_codes www.boazs.nl

Ꮆ丨几卂’s mijmering: G-day Alweer vier jaar geleden dat ik stierf om opnieuw geboren te worden. Ik noem deze datum mijn G-day. Het blijft bijzonder hoe alles verlopen is. Hoewel ik vrouwtje-vraag-maar-raak ben, heb ik weinig tot geen vragen gesteld over deze dag en hele periode. Ik weet het gewoon. Ik voel het in AL mijn ZIJN. Maar nu ik terug mijmer is daar toch iet wat van verdriet. Het was prachtig, maar ook een zwaar pad. En niet alleen voor mij, maar zeer zeker ook voor mijn omgeving, met name mijn gezin. Vier jaar geleden lag ik op de intensive care met acute nier- én leverfalen met een leverwaarde van 17034 wat 43 hoort te zijn. Mijn ASAT waarde was 148 en hoort 25 te zijn. Mijn organen vielen één voor één uit en op mijn G-day waren alleen mijn hart en hersenen bezig goed te functioneren, want ook mijn longen hadden het enorm taai. Al die specialisten en hun teams. Voor elk orgaan was er een team. Weet je hoeveel organen we hebben? Nou, dat bedoel ik. Er was geen moment rust. Veel ben ik vergeten. Mijn hersenen zaten vol met de gifstoffen die mijn lever en nieren niet meer verwerkten. Ik was delirisch. Ik vond het zo raar dat mijn kinderen er waren met hun vader. Dat mijn man er was. Dat ik telefoontjes kreeg van vrienden. Dat mijn toen negen jarige zoon op bed kroop en in mijn oor fluisterde: ‘maak je maar geen zorgen om mij hoor mama, ik red mij wel!’ En ik maar lachen en grapjes maken met mijn doodzieke lichaam en hoofd. Tegen mijn dochter heb ik alleen maar ‘doei’ gezegd. Maar ondertussen zag ik hun vader huilend in de hal met mijn man bij de doktoren staan. Ik begreep er niets van. Donderdagavond op 16 mei 2020 stierf ik om weer geboren te worden. En terwijl ik dit nu type lopen de tranen over mijn wangen. Verdriet en blijdschap. Toen ik vrijdag 17 mei 2020 bij kwam, zag alles er anders uit. Mijn vechtlust was terug. Ik was niet meer zij van een dag daarvoor. Mijn waarden waren één puntje omhoog gegaan. Eén! Eén is voldoende om de hele wereld te veranderen. Mijn lichaam herstelde zich. Mijn lymfe systeem hebben alles overgenomen. Wat een kanjers! Tot aan september ‘20 ben ik dagelucks getest en toen mocht ik van de levertransplantatie lijst af én … heb ik nooit meer een ziekenhuis of een arts gezien. Ik was- en ben er klaar mee. Ik weet wat mijn lichaam kan. Ik weet wat mijn brein kan. Ik heb de know-how in mij en is tevens aangeleerd in dit aardse realm. Ik moest sterven om opnieuw geboren te worden. Dit is mijn laatste spel. Ik ben klaar. Ik heb ervaren. En mag ik spelen. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 ৻ꪆ @Ginas_codes www.boazs.nl

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @Ginas_codes voor www.boazs.nl Feel free to share with mentions
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @Ginas_codes voor www.boazs.nl Feel free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: vibrerende handen Ik heb het al vaker gemijmerd, maar ik heb echt het leukste en mooiste beroep. Ik geniet. Van zowel mijn praktijk als mijn (teken) atelier. Ik ben op m’n gelukkigst als ik aan het werk ben. Klinkt (voor sommige) erg, maar het is! Tekenen en coachen in fysiek en mentaal. Hoe mooi is het dat door middel van je werk mensen terug kan brengen naar hun basis. Hun echte IK?! Maar het kan ook heftig zijn hoor. Als ik met mijn stemvorken werk, resulteert het soms in best heftige reacties. Zo heb ik een dame gehad die alleen maar aan het huilen was en echt goed door aan het snikken was. Zo heftig dat zij niet meer kon liggen, omdat haar neus zo verstopt zat. Weer een andere dame die alleen nog maar bij het reinigen van de energetische lichaams-lagen het even heftig had. Koud zweten, trillerig en kortademig. En toen moest ik de sessie nog starten. In extreme gevallen heb ik een speciale stemvork, die de heftige reacties direct verzacht. Het geeft direct rust en ontspanning. De energie is direct voelbaar verlicht. Als ik aan de man of vrouw (aan)voel dat de stemvorken sowieso te heftig zullen zijn, gebruik ik mijn stemvorken om de man of vrouw heen of in de ruimte, en maak ik gebruik van de kracht uit mijn handen. Mijn ervaring is wel dat juist heftige reacties vaak tot blijvende positieve veranderingen kunnen leiden. Oud zeer; trauma’s van nu en verschillende tijdlijnen komen naar boven, maar de heftigheid neemt heel snel af door te werken met de stemvorken. Ze worden opgelost, zonder heel diep terug te gaan in bepaalde ervaringen. Bij fysieke ervaringen is het soms zelfs zo dat er pijn ervaren wordt die er daarvoor niet was. Alles komt los, het is de stap naar verbetering. Door de bewustwording via de vibratie van de stemvork, wordt het opgelost. Als therapeut stem ik ook af op de oorzaak. Ik hou niet van cirkels, dus we keren niet terug, maar lossen het geheel op. Zo heb ik ook eens een vrouw geholpen die een nare wervelkolom operatie had ondergaan met alle narigheid van dien. Er was geen dag geweest zonder pijn. Na de stemvorken, klankschalen en mijn vibrerende handen, had ze serieus geen pijn meer. Ze is nog een keer terug geweest, omdat ze zichzelf (nog) niet vertrouwde. Maar het was niet nodig. Een vrouw die meerdere miskramen had gehad en bang was dat ze geen kinderen zou kunnen krijgen. De ‘kleintjes’ spraken en gaven aan waarom ze haar gebruikte. Dikke tranen, maar ze begreep het. Ik wist op dat moment al dat er een incarnatie klaar stond. Ze belde mij een maand later op, dat ze zwanger was. Ik feliciteerde haar met haar dochter. En na negen maanden was er inderdaad een prachtig meisje. Dat zijn mijn (be-)wonder-momentjes. Oud zeer: fysiek, mentaal, astraal of spiritreëel, maar dan ook alle lagen van alle ikkies - alles wordt opgelost, ALLes! Keer op keer sta ik er weer van te kijken, met dankbaarheid. Begrijp je waarom ik zeg dat ik het mooiste en leukste beroep heb?! Als je je werk met passie doet, is dat één van de mooiste ervaringen wat je voor jeZelf kan betekenen. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 ৻ꪆ @Ginas_codes www.boazs.nl

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @Ginas_codes voor www.boazs.nl Feel free to share with mentions
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @Ginas_codes voor www.boazs.nl Feel free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: antennes aan je hoofd Vandaag kreeg ik de opmerking waarom ik als bijna vijftig jarige staartjes in m’n haar draag. Ik heb zo hard moeten lachen, want waar maken mensen zich druk om wat ik met mijn haar doe? Nou begrijp ik dat jullie beeld-denkers mij nu voor je zien als een soort Coolio, die rapper. Hahaha, nee, ik draag mijn weerbarstige krullenbol als de Indianen vrouwen. Ik laat mijn krullen niet meer knippen en/of verven. Ze mogen mooi wit en zilver worden. Maar als mijn krullen niet meer geknipt worden in lagen, dan krijg ik een heel apart gedoe op mijn hoofd. Plus het is veeeeel te warm zo’n volle haardos wat gaat kroezen. Dus, dan gaat heel die bos vast met heel veel elastiekjes. En dan kan je alle kanten op met heel veel creativiteit. Ik heb besloten het niet meer te knippen, omdat mijn haren antennes zijn. Ze zijn een verlengde van mijn nervus vagus. Mijn zenuwstelsel. Moet je nagaan, een mens met gladde (jullie noemen het stijl) haren hebben in mijn optiek dus een rechte energetische geleiding. Ik met mijn krullen een kronkelend energetisch pad wat alle kanten opgaat. Ik zie het al voor mij. Maar misschien werkt het wel helemaal niet zo. Maar grappig is het wel. Laat mij m’n haar maar lekker vol elastiekjes en staartjes en vlechtjes doen en dan mag ieder aan zijn of haar bewustZijn gaan werken, die moeite hebben met mijn haardracht. Waar je je druk om kan maken, maar het levert wel een grappige mijmering op. Lekker spelen lieve mooie wezens. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 ৻ꪆ @Ginas_codes www.boazs.nl

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @Ginas_codes voor www.boazs.nl Feel free to share with mentions
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @Ginas_codes voor www.boazs.nl Feel free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S De twee die één zijn, zijn bijna samen. De kinderen zijn gaan zien, de nieuwe kinderen zijn geboren en de andere
Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S De twee die één zijn, zijn bijna samen. De kinderen zijn gaan zien, de nieuwe kinderen zijn geboren en de andere kinderen zijn uitgezaaid. De shifting vindt plaats. Nog een paar beschermingsprotocollen. De code helpt jou sneller te evolueren de komende twee dagen. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 ৻ꪆ @Ginas_codes www.boazs.nl

Ꮆ丨几卂’s mijmering: mei legt een ei Elk jaar is het een terugkomend fenomeen. Mijn zielenmaatje en ik hadden het er laatst nog over: ‘wat is dat toch elk jaar rond mei?’ De ascensie gaat als een malle. Mensen keren in zichzelf. Er zijn verstoringen tussen energieën wat zorgt voor wrijving. Het komt wel goed, maar leuk is anders. En als het elk jaar rond dezelfde tijd gebeurd wordt het wiskundig onmogeluck en aangezien heel deze illusie bestaat uit wiskunde, zit er maar één ding op (voor mijn nieuwsgierige aardse ik) … Onder-zoeken en uitrekenen. Dat kan op meerdere manieren: Afstemmen op de Quantum en berekenen middels astrologie. Ik ben beter in het afstemmen, maar de stand van de stelsels hebben invloed. Met Astrologie kan je een verband leggen tussen gebeurtenissen van mensen en gebeurtenissen op aarde aan de stand van de hemellichamen. En dan levert de afstemming met mijn Diepere Zelf het volgende op: Dit aardse realm ondergaat cycli van elektromagnetische activiteit die piekniveaus bereiken van zowel elektrische als magnetische krachtdruk tijdens bepaalde tijdcycli die door de ecliptica reizen. Deze piekcycli zijn gerelateerd aan hoe snel de elektronen hun draaiende rotatie bereiken binnen het planetaire merkabalichaam dat van invloed is op een van beide relatieve krachten. Hoe sneller de rotatie, hoe meer versterking van scalaire golven die worden geprojecteerd door het planetaire lichaam en de Leylijnen die bepaalde elektromagnetische anomalieën manifesteren. Tijdens de jaarluckse mei-uitlijningen ondergaat de plane-et wat zijn Elektrische piekcyclus wordt genoemd, die over het algemeen halverwege mei plaatsvindt. Dit is de hoogste golf van elektrische krachtveldtransmissie in de jaarluckse cyclus. In deze tijd is dus de jaarluckse periode van de Ascensiegolf waarin veel mensen Kundalini activatie, spiritueel ontwaken of Uitdijend Bewustzijn zullen ervaren terwijl ze worden blootgesteld aan verhoogde elektrische activiteit EMF op de plane-et. Dit is de hoogste golf van transmissie van elektrische krachtvelden in de jaarluckse cyclus van beweging door het pad van de jaarluckse beweging van de Zon ten opzichte van de sterrenconstellaties. Daarom is deze tijd de jaarluckse periode van de meest krachtige Ascensiegolf waarin veel mensen Kundalini activatie, spiritueel ontwaken of een snelle bewustzijnsverruiming van hun waarneming zullen ervaren, omdat ze worden blootgesteld aan toegenomen elektromagnetisme en zonnetransmissies die door het Planetaire Rasternetwerk worden geleid. Het is een loop, een lus, de Lemniscaat oftewel een 8. De infinity. Een negatieve feedbacklus tussen elektrische en magnetische velden. Deze velden werken op onze delen. En zolang wij (nog) niet één zijn (met ons Diepere Zelf) zullen onze delen meer elektrische en magnetische velden genereren. Conclusie is dat cyclus zich zal herhalen. Wat een dialoog tussen mijn zielemaatje en mij wel niet oplevert. Werk aan de ‘winkel’ en zorgen dat mei 2025 een ander soort mei dan de voorgaande jaren wordt. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 ৻ꪆ @Ginas_codes www.boazs.nl

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @Ginas_codes voor www.boazs.nl Feel free to share with mentions
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @Ginas_codes voor www.boazs.nl Feel free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: nieuwe kooi Als mensen zouden krijgen wat ze nodig hebben, zouden we een compleet ander soort mens hebben. De uitdaging van de ervaring wordt weggenomen zouden velen zeggen uit de New (c)Age kringen. Maar is dat zo? Als de mens alleen maar bezig is met proberen rond te komen en als hij of zij aan het einde van zijn of haar geld nog een maand over heeft, dan kan de mens zich niet echt richten op wat hij/zij hier werkeluck komt doen. Ja, wordt er dan gesuggereerd, het gaat dan om hoe de reactie op deze beleving zal zijn. Daar zit de win-win factor in. Hummm … nope! Dat is een staaltje programmatie, brainwashing en manipulatie om recht te praten wat krom is. Dat is de hoek waar je als bijzonder wezen die zich bezig is te herINNeren in wordt geschopt om je mond te houden. Een zoethouder om je in een bepaalde frequentie te houden. Je mag niet te snel gaan vibreren. Daar houden ‘ze’ niet van. Jouw energie is zo ontzettend belangrijk voor ‘hen’. ‘Hé, hallo, we zijn hier gekomen met een rugzak hoor. We willen van alles mee maken om te beleven. Dus ook alle narigheid. Het gaat om hoe jij met de situatie om gaat’ :aldus de New (c)Age. Gedeelteluck mee eens en geloof mij, ik ben ook in veel van deze opmerkingen die ik las, zag en onderweg tegenkwam, getrapt. Want het is gewoon een trap. Het laatste woord lees je op z’n Engels. Een trap, een valstrik, een manier om je te kooien. Waar ik het mee eens ben, is dat we hier ervaren wat we elders niet kunnen. We komen hier onder-zoeken. Maar niet in de rottigheid. We zijn de enige wezens in het Universum die betalen met geld om te kunnen wonen, eten en leven (en we geloven er nog in ook). We zijn gehijacked, ontvoerd in de sluier van vergetelheid. Maar omdat we zulke wijze en slimme wezens zijn moesten we ook nog eens gedrogeerd worden met giffen, zodat we maar niet zouden herINNeren. ‘Hou jij je maar bezig met je ‘ziekte’, geldzorgen en de dood’. De ultieme afleiding die continu systematisch en synthetisch door die hoofdcomputer (brein) heen denderde. Nee, lief mooi wezen, daar hebben jij en ik niet voor gekozen. En laat je niets wijs maken, want jij bezit de inner-wijsheid. Je DNA bevat een quettabyte en meer aan informatie. Als de New (c)Age het allemaal zo goed met jou voorheeft, waarom heb je dan nog steeds niet wat je echt wilt?! Waarom ben je dan nog steeds zoekende? Ze bieden je een veilig (synthetisch) nest. Een vogel is veilig in zijn nest, maar daar heeft hij niet z’n vleugels voor. En jij ook niet. Spreid je vleugels! Je zal ALLes krijgen wat JIJ wilt als je naar binnen keert. Je zal ALLes vinden wat JIJ zocht. Jouw harts-weten bevat ALLes wat jij nodig hebt. Mensen en wezens om je heen die je helpen te herINNeren is prima. Die jou andere inzichten geven of een ander pad belichten, is helemaal oké. Als je maar bij jeZelf blijft. Logisch blijft beredeneren vanuit het harts-weten. Niemand is hoger of lager. We zijn ook niet één, want jij bent uniek, net als ik. Laat je leiden door jeZelf vanuit je hart-intuïtie. Dan vibreer je uit jeZelf naar een snellere en hogere frequentie. Ik gun het je en wens het je toe. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 ৻ꪆ @Ginas_codes www.boazs.nl

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @Ginas_codes voor www.boazs.nl Free to share with mentions
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @Ginas_codes voor www.boazs.nl Free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S Antarctica massa wapen van het Duister en de Duistere Aloude, gebruiken de zon om het wapen op te laden. Zuigen daarmee de energie van de zon weg. Kunnen met het wapen stelsels vernietigen. Zorgen voor de zogenaamde hel vuur - een Solarflare. Massa destroyer. Maar doordat we weer herINNeren voedt de Zon zich op met onze energie. Net als Moeder Aarde. Ook zij voedt zich met onze energie. Als wij onze energie versnellen, sommige zeggen verhogen, worden Moeder Aarde en de Zon sterker. De twee die één worden. De Duisteren zullen niet zegevieren. De uitkomst is bekend, wij zullen er nog wel naar moeten handelen. Het Schaduwwerk blijft een prioriteit. Het duistere in de mens zorgt voor een trage en tevens zware densiteit en kan niet meegenomen worden in de lichtere densiteiten. Het is ronduit te zwaar, nadruk op rond. De valse Ouroboros die eeuwig doorgaat, net als de valse Lemniscaat. Ze behoren tot de synthetische gemanipuleerde Matrix die artificieel is. De illusie is bijna voorbij. ‘Bijna’ is voor ons zeer snel, in aardse kloktijden kunnen we gerust aangeven dat 2025 een jaar is waar we allen lang op gewacht hebben. Begin met je werk, jouw werk en vertrouw op jeZelf. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 ৻ꪆ @Ginas_codes www.boazs.nl

Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S Boodschap hieronder ⬇️
Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S Boodschap hieronder ⬇️