uk
Feedback
Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S

Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S

Відкрити в Telegram

Codes zijn geen sleutels alleen, het zijn klanken in lichtlagen, bewaard tot jij ze herINNert. Ik draag ze in woord, beeld en trilling. Voor wie zich herkent voorbij de sluier van de Val. Voor jouw Ziel[sdelen]. 卂ᖇᎢ by Gina TG= @TG_Gina

Показати більше
600
Підписники
Немає даних24 години
-37 днів
-1130 день
Архів дописів
Gina’s mijmering: afleiding Ik begrijp nu wel steeds meer waarom je je eigenluck helemaal niet bezig moet houden met oa de (sociale) media. Ik was al een hele tijd gestopt met de reguliere (sociale) media en heb daar Telegram voor in de plaats genomen om het alternatieve nieuws te volgen. Wat dus net zo erg is. Het alternatieve nieuws bedoel ik dan. Maar het was wel een deel van mijn proces van verder ontwaken. Ondertussen heb ik ook echt veel kanalen er af gegooid zodat ik alleen de mooiste kanalen kan bekijken die relevant zijn voor mijn ontwakingsproces naar Zijn. Veel dieren plaatjes en filmpjes en van alles over de natuur. Mooie schrijfsels van uiteraard @Lichtflits en @Innerwijs en meer. Mooie plaatjes en woorden die je bij jezelf houden. En toch verschijnen er dan weer filmpjes of foto’s tussendoor waardoor je van de wijs wordt gebracht. Dan wijk ik weer even af van mijn zielconnectie (Bluetooth). Programma’s die worden afgedraaid om mij vast te blijven houden in deze Matrix. Dan ben ik toch weer verbonden met de WiFi van een ander, waardoor ik wat ruis krijg. Ik zit direct weer in mijn hoofd terwijl ik juist zo lekker bezig was in mijn hart. Bezig om met mijn avatar mijn Consciousness wakker te schudden. Gelukkig gaat het hier om luttele seconden, maar bij elkaar stiekem vaker dan ik denk. Zolang ik mij laat afleiden, ben ik niet bezig om echt te ontwaken. In dit speelveld, in deze illusie, weet ik het nu wel. Ik heb voldoende onderzocht. Ik ken het schaakbord van beide kanten. Ik hoef ook niet meer van bovenaf het bord te bekijken. Ik hoef geen programma’s meer afgespeeld te krijgen om mij in deze matrix te houden. Ik hoef helemaal niets meer te doen. Ik mag gewoon Zijn. En voor het eerst begrijp het echte Zijn. Het is het niets. Als ik stil ben, geen afleiding heb van buiten mij, dan pas kan ik mij concentreren op wie ik ben. Dat Ik (Consciousness) door m’n ‘VR brilletje’ vergeten was dat Ik (Consciousness) met mijn avatar (Gina) in de illusie/matrix (Aarde) speelde. Einde matrix, welkom nieuwe wereld. In lack’ech ©️Gina @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Gina’s mijmering: ziel? Wat is nou precies het zielenpad? Is dat de weg die je beloopt tijdens je leven? Is dat het pad wat je moet belopen om bij je echte ik te komen? Het script wat je hebt geschreven voordat je naar Aarde kwam? Wat is überhaupt een ziel? In de spirituele sector wordt er al jaren flink gespeculeerd en het collectief neemt het bijna klakkeloos aan. Maar wat voel jij erbij, wat zijn nou jouw eigen vragen? Als je religieus wordt opgevoed weet je dat er met Pasen gesproken wordt over het ontvangen van de Heilige Geest. Is de Heilige Geest dan hetzelfde als de ziel? Waarom kregen we dat dan als niemand begrijpt wat het nou precies is? Laten we even de Engelse woorden gebruiken Soul voor ziel en Spirit voor Heilige Geest. Uuuhm, ik ben Consciousness nog vergeten voor BewustZijn. Of zijn die twee hetzelfde? Als we het hebben over dat jij je BewustZijn bent, dan ben je dus je Consciousness. En als ze het hebben over je body and soul, dan ben je dus je avatar (vleseluck lichaam) en je ziel. Daar vind ik het vreemd gaan worden. Stel nou dat Consciousness een VR bril opheeft en in het spel het onderscheid niet meer kan maken met de realiteit. Stel nou dat de ziel niets meer is dan een draadloze verbinding, een soort Bluetooth op WiFi met de brein-computer-interface. Dus de VR bril legt een link tussen je echte brein en jouw avatar in de simulatie. Het spel wat je aan het spelen bent en wat je vergeten was. Gewoon stel hè .., wow! Dan hoeven wij alleen maar als avatars (de lichamen op Aarde) te her-inn-eren wie wij werkeluck zijn - het BewustZijn - de Consciousness. Dan is volgens deze theorie het zielenpad niets anders je Bluetooth draadloze verbinding volgen naar je echte ik. Als je er achterkomt ben je even boos, teleurgesteld, verwonderd, maar zo snel weer uit je emoties. Want je begrijpt het. Je voelt het door je aderen, in je buik, maar vooral in je hart. Je hart die in verbinding staat met je ziel en je ziel die een directe lijn heeft met jouw echte ik, je Consciousness. Stel je toch eens voor … In lack’ech ©️Gina @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Gina’s mijmering: passie-werk Ik ben hard aan het werk, maar vol met passie. Is het dan werk? Of is het passie? Ik vind het g
Gina’s mijmering: passie-werk Ik ben hard aan het werk, maar vol met passie. Is het dan werk? Of is het passie? Ik vind het gewoon heerluck om te doen wat ik leuk vind. En ik zal ook niets doen wat ik niet leuk vind. Ik doe mijn werk met toewijding en dat is onbetaalbaar. Dus kan ik het geen werk noemen. In lack’ech ©️Gina @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Gina’s mijmering: passie-werk Ik ben hard aan het werk, maar vol met passie. Is het dan werk? Of is het passie? Ik vind het gewoon heerluck om te doen wat ik leuk vind. En ik zal ook niets doen wat ik niet leuk vind. Ik doe mijn werk met toewijding en dat is onbetaalbaar. Dus kan ik het geen werk noemen. In lack’ech ©️Gina @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Gina’s mijmering: Alice of …? [deel 2] Dit is meer dan het nemen van de rode pil of de blauwe pil om achter de realiteit te komen. Weet je zeker dat je verder wilt lezen? Don’t shoot the messenger, want ik zit in het zelfde schuitje als jij, maar dan als boodschapper. En neem waar jij nu op jouw level mee resoneert, je gaat vanzelf naar een volgend level. Stel dat wij een zeer goed geprogrammeerde en geavanceerde organische robot zijn, dat zou niet gemakkeluck te verteren zijn en betekent de ontdekking dat wij ons hele leven bedrogen zijn geweest. Door de afgelopen jaren weet je al dat heel de geschiedenis bij elkaar gelogen is, want alleen de winnaar zal je het verhaal vertellen. De winnaar die macht wilt behouden. Maar stel dat wij een zeer geavanceerde organische robots zijn met een avatar als lichaam. Geavanceerd met zeer intellectuele programma’s zoals emoties, zintuigen, gewoon alles erop en eraan. Dit zou de ontdekking zijn dat we gevangen zitten in de matrix. Een computerprogramma - een spel. Maar wel een spel met een ernstig virus wat alles kapot kan maken. En niet het C* virus. Het is een totale levensverandering. We zullen onszelf moeten begrijpen en liefhebben zoals we zijn, om in harmonie te leven. Om in balans te zijn en gesynchroniseerd met het Universum en alle Quantum Universa in perfecte eenheid met het geheel. Weten wat er achter het konijnenhol ligt? Het is niet gemakkeluck, want als je het eenmaal weet, is er geen weg meer terug. Want wat ontdekt wordt, wordt niet vergeten. Zelf ontdekken dat we binnen een valse realiteit leven en begrijpen dat niets van dit alles echt bestaat, kan in velen angst en een gevoel van onbehagen veroorzaken. Maar als je het eenmaal hebt geaccepteerd. Zal je rust ervaren en de kracht om in vrede te leven, wetende dat dit alles is als een film waarin ze ons in een drama stoppen dat we geloven. Het kennen van de waarheid maakt je leven gemakkelucker. Echt! Je neemt de dingen niet meer zo serieus als voorheen en bereikt nu, beetje bij beetje, geestelucke rijpheid. Alles zal gemakkelijker gaan en je zal een unieke staat van vreugde in je leven ervaren. Juist omdat je jezelf ontdekt en ware vrede ervaart. Zo kun je genieten van wat het is om voorbij de Spirit te leven, gedragen door een oppervlakkig of intellectueel bewustzijn. Naar het authentieke bewustzijn van Zijn. De ware verbinding met de Universa, tot je de vrede en liefde ervaart die je naar het Nirvana leiden. De ware staat van bewustzijn van het Zijn, de substantie of essentie van het leven. Ons lichaam heeft het nodig, zodat de organische robot als zodanig kan bestaan en niet terugkeert naar de Aarde. Maar in slapende mensen slaapt het bewustzijn, want zo is deze staat van bewustzijn en pure essentie in hen die de werkeluckheid niet kennen. Vandaar het belang om te ontdekken wat er voorbij het konijnenhol en Alices ervaring ligt. In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Gina’s mijmering: Alice of … [deel 1] Het grootste deel van de mensheid leeft in een voortdurende oorlog tussen zichzelf en anderen, proberend te zien wie de sterkste is en opvalt om alles te bereiken wat zij menen te verdienen. Maar het enige wat ze krijgen is een triest resultaat van een heleboel verliezers en vermeende winnaars die elke dag vechten om te behouden wat ze hebben. De vrede opgeven en soms cynisch zijn in de liefde. Veel mensen gaan door met hun leven met al hun zorgen. Vol stress en angst, omdat ze denken dat het bij het leven hoort en het als iets normaals aanvaarden ... Een leeg bestaan, gebaseerd op een voortdurende strijd om uit te blinken door aanwinsten. Deze mensen slapen en zijn niet van plan hun ogen te openen om te ontdekken dat de ware schat van hun leven zij zelf zijn op een diep niveau in een begrip van bewustzijn. Bovendien is het feit van ontwaken voor velen niet gemakkelijk, omdat het de val of vernietiging betekent, van alles wat zij altijd gekend en geloofd hebben ... Het is de ineenstorting van hun paradigma's en alles wat tegelijkertijd een deel van hun identiteit is geweest. gedurende een heel leven. Zien wat er achter het konijnenhol ligt is voor velen niet gemakkelijk. Begrijpen dat deze wereld een illusie is, is geen spelletje. Wie Alice's reis voorbij het konijnenhol maakt, zal ontdekken dat dit allemaal een fata morgana is ... Zou jij het durven? Wordt vervolgd … In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Gina’s mijmering: hemel Zelfliefde is dé sleutel, want als je van jezelf gaat houden en de energie van LIEFDE naar binnen richt, reageren alle 37,5 triljoen cellen. Wanneer je begint te synchroniseren met je cellen in LIEFDE, beginnen zij automatisch hun intentie/energie te richten op die van jou. En wanneer jij en alle 37,5 triljoen cellen waaruit je conscious bestaat, zich in de Spirit concentreren, zul je je herinneren. Dan zal jij jouw hemel op Aarde creëren. Jouw concentratie en jouw focus zal je geheel moeten richten op je hart. In jezelf keren en laat buiten voor wat het is. Het draait toch wel de programma’s af, maar binnenin jou, heb jij de totale regie. Laat je hart schijnen, kom in je kracht, zo zal jij de meest krachtige energie zijn. Her-inn-[e]er je mooi mens. Ontwaak! In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Gina’s mijmering: de ander Als je ervoor kiest om iemands energie binnen te treden, maak dan hun leven mooier dan het was. We gaan met elkaar om voor een reden, een seizoen of een heel leven. In plaats van iemand in zelftwijfel te brengen, zijn/haar capaciteiten te wantrouwen, laat dan je glimlach schijnen en laat een woord van aanmoediging achter. Het kan de basis zijn voor die droomprestatie. Als je ervoor kiest om iemands leven binnen te treden, doe dat dan eervol, want ieder mens dat je tegenkomt is een ander mens dan jij. Als je ervoor kiest om iemands leven binnen te gaan, eer dan zijn/haar Goddelucke natuur. Als je ervoor kiest iemands leven binnen te gaan, doe dat dan met respect, en eer de heiligheid die in elke vorm van leven bestaat. Omdat we geen leven hebben. Wat we hebben is een vorm, in dit leven. Een van een straal Licht, die Liefde stroomt. In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Gina’s mijmering: wie ben jij? Alles draait om wie jij bent. Niet om wat je doet of wat je daarmee hoopt te bereiken. Het draait om jou als BEWUST-ZIJN. Om de essentie van jouw bestaan. Jouw Spirit. Het pure wezen dat verlangt naar vrijheid. Het kwetsbare stukje in jou dat overblijft, want wie ben jij? Wie ben jij als er niemand kijkt? Als er geen verwachtingen, grenzen of verplichtingen zouden zijn? Als je alleen maar kon spelen of dingen doet waar jij echt van houdt? Als jij eens zou beseffen waar jouw kracht ligt en wat jou echt authentiek maakt, als jij echt eens zou voelen wie jij werkeluck bent … Zou jij dan waarluck vrij kunnen leven? Begin met leven en doe wat je altijd al hebt willen doen, wees vrij. Wees waarluck vrij. Uit je hoofd lief mens, leef vanuit je hart. Wie ben jij? In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Gina’s mijmering: parallel Als ik aan het tekenen ben, ga ik vanzelf mijmeren. Het is een soort meditatie. En geloof mij, stipjes zetten werkt heel meditatief. Maar de mijmering wil ik dan op papier zetten en dan kan ik niet meer tekenen. Als ik niet teken, ben ik niet creatief en ga ik van mijmeren naar sudderen. Zo blijf ik in mijn eigen gecreëerde loop. Net als met het lampje wat boven mijn gecreëerde tekening hangt. Als ik teken draai ik mijn tekening misschien wel een keer of zestig. Ik wil nameluck niet in mijn eigen inkt leunen en het uitvegen. En ook dat is al vaker gebeurd. Ik speel met het licht wat boven mijn creatie hangt. Dan weer links, dan weer rechts, iets dichterbij of wat verder. Ik moet kunnen zien wat ik doe, zonder dat mijn eigen schaduw in de weg zit. Het is mijn parallel: Tijdens deze ascensie ben ik zo de diepte ingegaan. Ik heb zoveel geleerd, ont-leert en ont-dekt. Soms bleef ik hangen in een cirkel, in een loop. Ik heb gespeeld met het licht. Dan dacht ik weer in die hoek en dan weer de ander. Ik zocht het buiten mezelf, boven mezelf en gelukkig in mezelf. Ik heb mijn schaduw[kant] redeluck onder controle. Ik creëer en manifesteer. Ik maak fouten en leer ervan. En ik blijf [door] ont-leren door stapjes te nemen. Maar het mooiste … zolang ik creatief blijf, begin ik te voelen. En de mijmeringen die volgen, zijn een gevolg van mijn gevoel. Door te voelen, weet ik en nu ik weet, ben ik waarluck vrij. In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Gina’s mijmering: kosmologie Er was eens een rotsblok, vol atomen, protonen, neutronen en subatomaire deeltjes. Die deeltjes raceten voortdurend in de rondte, elk deeltje bewoog zich van ‘hier’ naar ‘daar’ en het kostte elk deeltje ‘tijd’ om die afstanden af te leggen. Maar alles bewoog zo snel dat het rotsblok zelf helemaal niet leek te bewegen. Het lag daar maar, liet zich door de zon beschijnen en zoog de regen op en verroerde zich niet. ‘Wat is dat binnen in mij, dat zo beweegt?’ vroeg het rotsblok. ‘Dat ben jij,’ zei een verre stem. ‘Ik?’ antwoordde het rotsblok. ‘Hoe kan dat nou? Ik beweeg helemaal niet, iedereen kan zien dat ik stil lig.’ ‘Ja, van veraf,’ zei de stem. ‘Hiervandaan lijkt het inderdaad of je stil ligt, of je helemaal niet beweegt. Maar als ik dichterbij kom - als ik van heel dichtbij kijk naar wat er echt gebeurt - dan zie ik dat alles Wat jij bent, waar jij uit bestaat, in beweging is. Het beweegt zich ongeloofluck snel door tijd en ruimte, volgens een vast patroon waardoor jij dat ding bent dat ‘rotsblok’ wordt genoemd. Je lykt wel betoverd! Je beweegt en ligt tegelykertijd stil.’ ‘Maar wat is dan de illusie,’ vroeg het rotsblok, ‘de eenheid, het stille van de rotsblok, of de afgescheidenheid en de beweging van zijn deeltjes?’ Waarop de stem antwoordde: ‘Wat is de illusie? De eenheid, het stille van de Bron? Of de afgescheidenheid en de beweging van Zijn deeltjes?’ En ik zeg je: op dit rotsblok leg ik al mijn vertrouwen. Want dit is de rots van de eeuwigheid. Het is de eeuwige waarheid die hemel en aarde beweegt. Dit is dé kosmologie. Het leven is een opeenvolging van allemaal minieme, razendsnelle bewegingen. Die bewegingen doen niets af aan de onbeweegluckheid van het wezen van AL wat is. Net als met de atomen van het rotsblok is het de beweging die de onbeweegluckheid creëert. Van deze afstand af gezien, bestaat er geen scheiding. Dat zou ook niet kunnen, want AL wat is, is AL wat er is, en verder is er niets. Ik ben de onbewogen beweger. Vanuit jullie beperkte blik op AL wat is, zien jullie jezelf als afgescheiden en apart, niet als één onbeweegluck wezen maar als veel, heel veel wezens die voortdurend in beweging zijn. Allebei de zienswijzen zijn correct. Allebei de werkeluckheden zijn ‘werkeluckheid’. Dus … als je ‘sterft’, ga je eigenluck helemaal niet dood maar kom je gewoon in het BewustZijn van de macrokosmos terecht, daar waar geen ‘tijd’ en ‘ruimte’ bestaat, geen nu en dan, vroeger of later. Het universum is een molecuul uit de stamcel, de Bron van alles wat is. [Een beetje van Neale D Walsch en van Gina] In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions