Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S
Відкрити в Telegram
Codes zijn geen sleutels alleen, het zijn klanken in lichtlagen, bewaard tot jij ze herINNert. Ik draag ze in woord, beeld en trilling. Voor wie zich herkent voorbij de sluier van de Val. Voor jouw Ziel[sdelen]. 卂ᖇᎢ by Gina TG= @TG_Gina
Показати більше600
Підписники
Немає даних24 години
-37 днів
-1130 день
Архів дописів
600
Ze is al daar, maar kan nog niet door iedereen gezien worden. Niet iedereen kan tegelyk op ‘kraamvisite’. Maar de meeste komen aan de beurt. Wie haar wel zien, blijven haar zien. De afscheiding is al plaats gevonden. De twijfelaars krijgen nog de keuze.
Er komt nu een pittige tijd aan voor hen die niet voorbereid zijn, maar het is hun eigen wil. Je hoeft je niet verantwoordeluck te voelen. Leef alsof het je laatste dag is, elke dag opnieuw. We zijn er bijna.
In lack’ech ©️Gina
Please share with mentions
600
Degenen die zonder sluier en blinddoek zijn, zullen jouw gelykwaardige partners van het leven worden, wat in vriendschappen zal gaan ontplooien.
En omdat jij op de helft van de wenteltrap bevindt, past alles nog bij je, maar ook niets. Het ene been daar (liefde, gezin, omgeving) en het andere been daar (ontwaakt, bewust, gedeelteluck verbonden met AL) - nee we hoeven niet uitsluitend liefde en een te zijn, we leven nu eenmaal de polariteiten hier, en dat is iets wat de samensmelting van zelf is - zal zijn - dat het ene been in een gematerialiseerde omgeving staat en het andere been altijd met de leegte van het AL.
In lack’ech ©️Gina
Please share with mentions
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: tellen
Is het mijn ego of … Ja, het moet mijn ego wel zijn. Het ego-programma wilt je nameluck altijd in het bepaald gareel houden. In een schijnveiligheid.
Een ‘veiligheid’ die ervoor zorgt dat je nooit buiten de grenzen gaat van het controlesysteem.
Doe ik het wel goed? Is het goed om mijn ascentie proces te delen, mijn mijmeringen, mijn waarheden? Hebben mensen daar wel wat aan?
Breng ik mensen niet in de war met mijn boordevolle hersenspinsels?
Ik maakte mij wat zorgen om dit kanaal. De teller loopt op en af. Ben ik nou serieus de teller in de gaten aan het houden? Maak ik mij daar serieus zorgen om? Hier was ik toch overheen gegroeid?
Al heb ik er maar 1 geholpen met het herINNeren van zichzelf. Al is het er maar één die getriggerd wordt door een code of een woord van herKENNik. Dat is voldoende. Daar is het kanaal voor ontstaan. Juist voor die ene!
Maar mijn ego wilt er zoveel mogeluck triggeren. Of is het toch mijn BewustZijn, mijn Consciousness?
Met de taak die ik tot mij genomen heb om altijd de waarheid te spreken, hoeveel klappen ik ook moet incasseren, maar altijd vanuit een zuiver hart. Een kar-trekker?
Ik weet het niet. Ik weet wel dat ik altijd iedereen toe wenst om zijn of haar ware potentieel te leven. Om deze te ont-dekken.
Zijn of haar grootste schat te laten ontvouwen. Niet meer vanuit emoties te overleven, maar in eigen stilte de liefde te leven.
Het zal nu de combinatie zijn. Een laatste stukje ego van ‘zie-je-wel’ die vanuit het imposters-syndroom reageert en het andere deel zal zijn, omdat het inderdaad tot mijn takenpakket hoort.
Ik kies ervoor om vanuit passie door te werken, juist voor die twee. Voor mezelf en die ene! Want samen zijn we toch één.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
Gina’s mijmering: wapperende vlag
Waar je ook kijkt en tegenwoordig ook loopt, het is niet te missen. Het wordt door je strot geduwd op allerlei mogelijke manieren.
Op straat, op tv, op de streamingsdiensten, zelfs op scholen. Je kan er niet om heen.
Als de zon schijnt en het tegelykertijd regent. Het religieuze symbool van verbond van ‘dit nooit meer’.
Op kinderschriftjes en rugzakjes tot aan het favoriete Belgische trio. De kinderen worden ermee geprogrammeerd alsof het iets moois en sprookjesachtig is.
Omgekeerde ‘chakra’ kleuren, alsof we er maar zeven zouden hebben. Dat terwijl we energetische wezens zijn. We hebben niet máár 7 energie wielen, we zijn energie!
Maar wat weten we eigenluck over de regenboog?
We weten dat het een natuurlucke breking met het licht is en dat op de vlaggen die we nu overal zien wapperen, maar 6 kleuren te zien zijn en dat de kleur Indigo ontbreekt. Indigo de kleur wat BewustZijn vertegenwoordigd.
Maar waarom?
De vlag heeft niets met liefde voor allen te maken. Er is nameluck ook geen hetero vlag. We houden van ieder mens in welke hoedanigheid dan ook. Daar hoeft geen stempel op, geen voorkeur, ras of leeftijd aan te hangen en behoeft al helemaal geen vlag.
Het is een programmering die het einde inluidt. Het is de herstart van het systeem. Het doel om het transhumanisme met een gekleurde vlag te verkopen is eenvoudig. Vandaar dat de regenboog het symbool van dit systeem is.
De transhumaniseringsfase is de fase waarin we nu zitten. Wij horen niet in een systeem! Niet in een hokje. Wij zijn hartjes.
Tijd om het gehele spel te doorzien en echt te ontwaken voor jouw originele BewustZijn.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
Gina’s mijmering: dag en nacht
Elke dag begin ik de dag met een bedankje en groet ik de nieuwe dag vol creaties en manifestaties.
Elke avond sluit ik de dag met een bedankje en groet ik de nacht met een glimlach.
Welk avontuur ga ik nu weer aan als ik weer even thuis ben? Heb ik een vergadering of moet ik mijn strijd pak aan?
Ik herINN[e]er mij steeds meer wat ik in het donker doe. Ik ben steeds alerter als ik weer terugkom.
Ik heb een taak en wel meerdere ook. Ik voer ze uit, al weet ik soms niet bewust wat ik doe. Nog niet, want ik ben er bijna om geheel bewust te zijn.
Steeds minder afleidingen en steeds meer bij mezelf zijn. Mijn ego onder controle en met mijn schaduwkant aan mijn zijde, kijken we met ons drieën wat de dagen en nachten ons weer gaan brengen.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
Gina’s mijmering: leerschool
Laatst herinnerde mijn bestie er mij aan waarom ik zo’n doorzetter ben en nooit opgeef.
Afgezien van het feit dat het in mijn DNA zit, ben ik ook vanaf mijn vierde door de mangel gehaald met de harde leerschool van klassiek ballet.
Niet zoals de kinderen de laatste twintig jaar les krijgen huppelend in kringetjes, maar aan de barre en met een stok tegen de niet aangespannen billen of uitgedraaide beentjes.
Ik heb er geen trauma van opgelopen hoor, maar wel een diploma docente klassiek ballet en heel, heel veel doorzettingsvermogen.
Ik geef niet zomaar op. Niet bij lichamelucke pijntjes en niet bij mentale tegenslagen. In tegenslagen geloof ik sowieso niet. Het zijn allemaal ervaringen die ik zelf ooit gekozen heb.
Bij [klassiek] ballet ben je zelf je enige tegenstander en medestander. Je ‘vecht’ tegen de natuurlucke elementen en je haalt het uiterste van je krachten eruit. Dag in, dag uit, twaalf uur per dag ben je op jezelf en je lichaam aangewezen.
Het kan altijd beter en er is altijd kritiek. Maar je bent zelf de grootste criticus, je zelfkennis groeit met elke spier, elke sprong en elke blaar.
Ik heb 21 jaar gedanst, waarvan 9 jaar professioneel. Ik stopte pas toen mijn lichaam echt niet meer verder kon. Duizenden blessures en operaties verder was het gewoon op! De revalidatie duurde 23 jaar, maar ik heb nooit opgegeven. Mijn lichaam gaf het op, maar ik niet.
Als danseres en ballerina leer je niet alleen elk deel van je lichaam te gebruiken, elke spier aan te spannen, maar het mentale gedeelte is misschien wel het zwaarst. Je hersenen gebruiken meer delen dan bij andere sporten. Klassiek ballet is bloed, zweet en blaren.
Maar ik heb geen seconde spijt. Het was een goede leerschool, want nog elke dag pluk ik de vruchten van mijn dans tijd.
Wat nog wel een aandachtspunt is voor mij, is dat ik soms minder hard voor anderen mag zijn. Niet iedereen heeft dezelfde scholing, voorbereiding en taken als ik gehad.
De klappen van de zweep kan ik opvangen en nu begrijp ik waarom. Als liefdevol wezentje had ik wel deze harde leerscholen nodig, om nu in deze harde tijden liefdevol er voor anderen te mogen zijn.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
Gina’s mijmering: Relativiteit
Waarheid is relatief van het gezichtspunt van waaruit ze wordt waargenomen.
Mijn ervaring van de waarheid wordt bepaald door hoe en vanuit welk gezichtspunt ik kijk.
Als je dat begrijpt kan je alleen maar compassie voor ieder om je heen voelen.
Je begrijpt dan dat iedereen, vanuit zijn of haar gezichtspunt, waarheid ziet.
Misschien is dat de sleutel wel voor de schepping van een harmonieuze samenleving.
In plaats van te vragen of iets waar is of niet, zou ik voortaan de vraag kunnen stellen: ‘Vanuit welk gezichtspunt of vanuit welke definitie van bewustzijn is die stelling waar? Vanuit welk gezichtspunt of vanuit welke definitie van bewustzijn is die stelling onwaar?’
Komen we toch weer uit op de relativiteit. Zou dat de ultieme waarheid zijn?
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
Gina’s mijmering: dé vraag
Ik krijg zo ontzettend vaak de vraag hoe je de wereld kan veranderen als je alleen maar bij jezelf naar binnen gaat.
Ik kan alleen mijn eigen weg laten zien en niet die van jou ‘voor-spellen’. Het zijn de keuzes die we zelf onder-weg maken.
Ik was al vanaf mijn geboorte een beetje anders dan dat het ‘script’ ons voorschrijft. Ik ben met mijn ogen open geboren.
Als je anders bent, word je anders behandeld. Maar als je dat nog niet kan relativeren, kan het een obstakel zijn. Mocht je je het anders zijn gaan realiseren, dan wordt het een gave en kan je het gaan inzetten als kracht.
Na een aantal jaren had ik het wel door en begon ik het in te zetten als kracht. Vaker onbewust dan bewust.
Het vleugje nieuwsgierigheid heeft mij wel altijd geholpen. Net als mijn waarnemend vermogen. En uiteraard als vragensteller je continu de vragen blijven stellen.
Deze ingrediënten en het blijven zoeken buiten mezelf, maar vaker in mezelf, heeft mij het pad doen lopen, waarvan ik nu weet dat de wereld veranderd in jezelf.
De vraag die steeds terugkomt hoe de wereld dan veranderd, is- en blijft het antwoord: in jezelf. Wat de meeste willen zien is dat de simulatie veranderd naar een sprookjes paradijs.
Dat is niet de wereld. Dat is niet de nieuwe Aarde. Jij bent de nieuwe Aarde. Jij bent het Universum. Jij wordt opnieuw geboren.
En als we dat collectief doen, dan heb je het paradijs op Aarde. Jij bent de God van jouw koninkrijk. Net als dat we dat allemaal zijn.
En dan … dan zijn we über machtig, want wij zijn alleen maar Liefde.
Stel de vraag niet meer aan mij, maar stel de vraag aan jezelf. Luister en de antwoorden komen tot je. Wees tevreden met de antwoorden. Want stilte is ook een antwoord.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
Gina’s mijmering: Lucifer
“Dit wordt een bittere rode pil, lees aub de hele mijmering uit en relativeer”.
‘Wees het licht, be the light. We zijn lichtwezens. Je moet je licht laten stralen in het donker’.
Zomaar een paar zinnen die we de afgelopen jaren steeds meer voorbij zien komen. In memes, in teksten, overal. Zeker nu in dit ascentie-proces.
Heb je je wel eens afgevraagd waar dat licht-gedoe vandaan komt? Besef je dat wij gecreëerd zijn vanuit het donker?
Wij zijn geen lichtwezens! Punt. Wij zijn energetische wezens. Trillingen, vibraties, frequenties, energieën, dat zijn wij. Liefdevolle energieën. Er is licht gecreëerd vanuit het donker.
Maar wie creëerde er licht? God? De eerste bladzijde van Geniuses heeft het over goden en verschillende hemelen. Over het land dat werd gescheiden met een dome met water erboven en eronder.
Maar wie zijn dan die goden? En waar zijn de verschillende hemelen? En betekent Lucifer geen lichtbrenger? De morgenster. Net als Venus trouwens.
Lucifer was de Etruskische god van de zon en het licht.
Moeten wij dan het licht verspreiden? Zijn wij dan het licht? Of zijn wij de energetische wezens met een kristallen DNA die opperst krachtig zijn omdat wij LIEFDE zijn?
Is dit weer de zoveelste manier om ons te verleiden tot verwarring? Het zou inderdaad een mooie truc kunnen zijn waar het collectief massaal voor gevallen is. Lucifer is volgens de bijbel de opperste der engelen vóór de opstand.
Voor de opstand? Hmmm … als we in een loop zitten, in een ‘geschiedenis’ die zich continu herhaald, dan is het geen gek idee dat we nu weer net voor de opstand zijn.
Ik geloof niet dat Lucifer de duivel is. Ik denk zelf dat het een virus programma is die ervoor zorgt dat wij in de loop blijven. De droom in een droom in een droom. Het spel wat gehackt is.
Maar we zijn al uit de eerste droom, vele zijn al ontwaakt uit de tweede droom en bezig om te ontwaken uit de laatste droom - de trinity.
Je hoeft je nergens druk om te maken, alles staat al vast. Tijd is nameluck relatief. Alles is al gebeurd.
Wees jij maar het liefdevolle wezen - je Consciousness/BewustZijn en laat het licht maar het licht zijn. Liefde overwint altijd en dit keer door wakker te zijn.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
Gina’s mijmering: list en bedrog
We zijn voor de gek gehouden en goed ook. Daar zijn de meeste van ons nu wel achter.
Je geschiedenislessen op school - waarde loos.
Je aarderijkskunde op school - waarde loos.
Je biologie op school - waarde loos.
Je godsdienst op school - waarde loos.
Zelfs je talen pakket is één grote farce. Ze hebben met de spelling lopen knoeien waar je U tegen zegt. Maar het zit ‘m al in het woord spelling.
Als je bekomen bent van al die bedriegerij, al die leugens, dan zou er berusting na de boosheid moeten komen.
En dan kom je erachter dat ze in de spirituele sector misschien nog wel meer hebben bedrogen en hebben gelogen.
De empathische en gevoelige wezens die altijd al op het randje hebben gezeten van weten, werden kei hard de verkeerde kant op geduwd.
Begreep je je eigen (hoog-) gevoeligheid niet en was je altijd anders dan anderen in je omgeving, dan ben je steeds in een hoek gedreven door de zogenaamde spirituele sector.
Ze plaatste je in een hokje en je waande je veilig. Je voelde je gehoord en gezien. En er waren meer andere wezens net als jij. Je voelde je niet meer alleen.
Zo konden ze de ‘divergent’ apart plaatsen en het ene programma na het andere laten afdraaien. En we geloofde ze allemaal.
Maar alleen zijn we niet meer en allang niet meer anders. We zijn met veel, heel veel.
We hebben de liefdevolle wezens die niets anders doen dan de liefde laten stralen. We hebben wezens met een taak, die zij met verve volbrengen. Je hebt de bouwers, de onderzoekers, de zorgzame, …. We zijn met veel.
En we ont-waken. We beginnen alles te doorzien. We krijgen door dat we onze Consciousness zijn, ons BewustZijn. En juist dat maakt ons oppermachtig.
Machtiger dan ze ooit voor ogen hadden of hadden kunnen bedenken. Want juist wij zetten onze macht om in kracht. De kracht van LIEFDE.
De sluier is weg. De blinden zien weer en de doven horen. De lamme lopen en de ‘doden’ zullen opstaan.
De enige taak die jij hebt is je herINNeren wie jij bent - je BewustZijn. Wees wie je bent. We hebben geen geschiedenis nodig. We hebben geen onder-wijs nodig.
We bezitten de kennis en hebben grootse krachten en de grootste is LIEFDE. Omarm de leugens, omarm de lagere vibraties. Zij zijn zij en wij zijn LIEFDE.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
Gina’s mijmering: kringloop
Ik ben dol op kringlopen, het afgaan van verschillende kringloop winkels en de mooiste schatten vinden.
Dat is de winst, originele schatten jagen.
In deze tijd van massaproductie met een eindeloze reproductie is niets meer origineel. Er zijn alleen maar kopieën zonder het origineel, die te koop zijn.
Het is net als in de renaissance waar de adel en de clerus pronkten met namaak voorwerpen om zich te verheffen boven het gewone volk.
Als ik iets nodig heb, en eigenluck heb ik niets nodig, want alles is er al, maar bijvoorbeeld om m’n huis op te leuken, dan ben ik op zoek naar een origineel.
Iets wat niemand heeft, iets waar je nog verwonderd over kan zijn door de schoonheid van het uniek zijn.
Ook één van de redenen waarom ik zo van kunst houd. Of het nou om een tekening gaat, een schrijfsel of een beeld, het ‘one of a kind-stuk’. Het is uniek en uit passie gemaakt door de maker.
Net als ik dat zelf ben. Ik ben uit passie gemaakt en ik ben origineel. Uniek in mijn eigen soort.
Ik heb vele malen in de loop van de kringloop des leven gespeeld. Maar de schat is gevonden. Tussen alle rotzooi was ik daar.
Schitterend en uniek te zijn, origineel in mijn soort. Net als jij!
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
