uk
Feedback
.𝙎𝙞𝙘𝙠 𝙈𝙞𝙣𝙙.

.𝙎𝙞𝙘𝙠 𝙈𝙞𝙣𝙙.

Відкрити в Telegram
268
Підписники
+124 години
-37 днів
-1130 день
Архів дописів
Відеоповідомлення00:11

Відеоповідомлення00:12

Відеоповідомлення00:27

Repost from THTEEN
اگه نظریه نوامبر-دسامبر واقعی باشه، تو همون آدمی @THTEEN

تا میام بگم چشام و قلبم داره میخنده یهو یه اتفاق میوفته گند میخوره به اون حال خوبه!:)

اصلیه چشامه که با کوچیک‌ترین ناراحتیم گریش میگیره!:)

موهامو دوست دارم🫠

Didi Mano Koshti - The Don.mp32.83 MB

00:50

خیلی بهت اومد🥲♥️

من تایمایی که خوب نیستم ففط زورم به موهام میرسه🫠

Відеоповідомлення00:09

تقصیر تو نیست، اون لحظه حس کردی ارزشش رو داره!

+ با آدم هایی که نا امیدت کردند چه کردی؟ _ رها کردم ، گویی که هرگز نبوده اند .

ترس از دست دادن اینجوریه که بغلش میکنی و میبوسیش و باهاش میخندی و حالت خوبه ولی هر لحظه که نگاش میکنی تو دلت یه دختر بچه با گریه میگه :یعنی کِی میری؟تورو خدا نرو…

زندگی شاید همینه، کنار اومدن با چیزی که نمی‌تونیم تغیرش بدیم، دوست داشتن چیزی که همین حالا وجود داره، و ساختن چیزی که هنوز نیومده

از اونجایی‌ که دوستای آن تایمی دارم نا برسن ولاگ داریم😂

Відеоповідомлення00:10

Відеоповідомлення00:17

Kavire Del .mp37.28 MB