uk
Feedback
︎ يمڪن شِـي يـوم ☀️؟

︎ يمڪن شِـي يـوم ☀️؟

Відкрити в Telegram

︎ ︎ ︎ ︎ ︎ ︎ ︎ ︎ ︎ ︎ ︎ ︎ ︎ ︎ ︎ ︎ ︎ ︎ ︎ ︎ ︎︎ ︎ ︎ هُنـا عَالمـي الخاص • • Welcome to my world 🌍); ١٤٢٤ هَـ • • 🐥🧋💕🌱🌤️🌷🪞🐬🪄🪽 • 𝗠𝘆 𝗜𝗡𝗦𝗧𝗔 ➪ 1its_safa @safa_444_bot

Показати більше
5 318
Підписники
-524 години
-257 днів
-9030 день
Архів дописів
الكابشن طالع من گلب گلبي ❣️.
الكابشن طالع من گلب گلبي ❣️.

"قد ترجـو نجماً، و تُؤتىٰ مَجـــرة 🪐 . "

photo content

أظن الموضوع تجاوز مسألة not my day دخلنا ف مرحلة not my life.

؟
Anonymous voting

جاوبوني ع حدسكم بسسس من غير غش

🐣
🐣

بجد ليه؟؟

لسه تايه، ولسه بدور على حاجات انا مش هتلاقيها ولسه بتستنى ناس مش هترجع تاني لسه بنتخانق انا ودماغي كل يوم على حاجات انا محكتهاش لسه بحلم نفس الحلم مع انه انتهى لسه عايش ف الوهم ، لسه بسأل نفس السؤال الي ملهوش اجابة ، ليه؟

photo content

الناس مواقف والاصيل يضل اصيل

قرأت جملة بتقول " الحنية طبع لا تباع ولا تشتري " وفعلاً الحنية أجمل صفة وطبع ممكن تشوفه في الي قدامك ، وجود حد في حياتك فاهمك وبيخاف على زعلك كفيل يحسسك بالأمان ،كفيل يخليك تنام مطمن ،كفيل يخليك متخافش منه حتى لو بيقفش عليك بس بيعرف إزاي يحتويك تاني

علشان اكون صريح انا عُمري ماحسيت بقيمة حد بعد ما مشي من حياتي ولاحسيت اني خسرت حاجه بل بالعكس بحس بالذنب تجاه نفسي اني كنت سايب حاجه مش في مكانها الصح. -

photo content

اشرب قهوتك وطبطب على قلبك وخليك واثق في عظمة "التوقيت الإلهي" في حياتك كل حاجة حلوة هاتحصل لك في وقتها الصح.

photo content

أناجيك، ولستُ الفقيه بأسلوب الرقائق، ولساني غير فَصيح، ودربي غير صحيح. أنا الذي لا أملك سوى حسن الظن بك، وأحارب هوى نفسي باليقين، وأتلعثم بكل الكلمات عدا ندائي بالرجا: يا ربّ.

Repost from المُصْحَف
‏﴿إِنَّهُ سَمِيعٌ قَرِيبٌ ﴾.

مش معنى إنّي مش عايز اخسرك إنّي مقدرش اخسرك ، احنه هنستعبط!