uk
Feedback
Crypto spot | texnik analiz

Crypto spot | texnik analiz

Відкрити в Telegram

High risk high reward No risk no reward... Crypto spot jamoasi ishonchli kontentlarni taqdim qiladi. @cripto_spot_kits Admin: @treyderadmin

Показати більше
4 150
Підписники
-924 години
-317 днів
-10430 день
Архів дописів
Bitcoin haqida hammada har xil analizlar. Ikkilanyabsizmi? LQ bilan analiz qilin va kutin.

Albatta yangiliklarni kuzatib borish kerak. Agar auditoriya bo'lsa ularni ertaroq ogohlantirish kerak. Yangilik chiqishiga qadab ogohlantirmasdan. Man bilgan ma'lumotlarim bilan bo'lishib borvomman. Yangiliklar bilan ishlashni o'rganish kerak birinchi traderlar. Yangiliklar bilan tex analiz bir biriga qarshi yuradi aksari holatlarda. Umumiy depozitni saqlash uchun ikkisini ham bilish kerak.
Yangiliklarni kuzatish bo'yicha instagramga video kontentlar olishni boshlaganmiz.
Yaqinda yangiliklar haqida gapirilganda ayrim 5yillik traderlar kulgan edi. Bugun mayli biz kulmimiz.))

92.000 kutvomman

Nima gapla keyn bozorda )))

20usdt bor kartaga @treyderadmin

#sol scalpinga

#saga oldim

Strimda gaplashkandik bu coinlarni olganlar bormi?

Yorib chiqib yo’lda Inshaalloh 🔥

#tao stop bilan kiradigan holatda 15% bor Inshaalloh

Kim nima desa desin klassika barbir klassikade Alhamdulillah
Kim nima desa desin klassika barbir klassikade Alhamdulillah

Sham ochilishiga ishlaganlar Allohumma barik

500$lik kurslardan ancha yaxshi deb o’yliman Yana Premiumdagilar fikrlarini yozib ketsa yaxshi…

Signal kanak Premium guruh so’rab yozayotganlar diqqatiga:
Hozr qo’shilselar bo’ladi bir marttalik to’lov 100$
Oyni oxriga kamida 50% chegirma qilib bermoqchiman bu puli kamlar uchun minusdagilar uchun Inshaalloh manfaatli bo’ladi. @Treyderadmin

Голосове повідомлення00:44

Yorib chiqarmikin endi…
Yorib chiqarmikin endi…

#btc Kunlik yaxshi. Ertagalik yaxshi bo'ladiganga o'xshidi... Kunlik sham ochilishiga qarab ishlimiz endi.
#btc Kunlik yaxshi. Ertagalik yaxshi bo'ladiganga o'xshidi... Kunlik sham ochilishiga qarab ishlimiz endi.

Bularni hammasi ham tasir qilmasligi mumkin. Muhim deb bilganlarimni yozdim. (Kuzatamiz)