chatbuzzteam ⚡
Відкрити в Telegram
ما اریایی ها هستیم ما از کمین گاه اهریمنان خواهیم گذشت ما ظالمان زمین را در هم خواهیم شکست ما ازادی را ستایش خواهیم کرد از ما تمدن به جا میماند بعضی وقتا با خودت حرف بزن @chatbuzzteam @chatbuzzteampower
Показати більше803
Підписники
Немає даних24 години
-57 днів
-1930 день
Архів дописів
الان کم اهمیت ترین موضوع
جون ایرانیه
جونی ایرانیه
شرمندگی پدرهای ایرانیه
چون خوده ایرانی اینو خواسته
خیلی بده هیچ گوهی نباشی ولی فکر کنی یه گوهی هستی
طرف سناریوش این بوده
با شهاب همون کونی اینستاگرامی
دعوا راه بندازه
ملت هم باور کنن بهشون پول بدن با لایکاشون
اینا اینجوری اومدن بالا
بی ارزش ترین بی لول ترین
موجودات روی زمین دوره همی گرفتن
کسایی که با سناریوهای سطح ۵ و ۶ اینستاگرامی معروف شدن
کسایی که با مسخره کردن فوش دادن،سناریوهای دعوا سوری،ادم فروشی،خایه مالی،اومدن تا اینجا
همینا کسایی هستن که شما پست هاشون رو لایک کردین فالوکردین
با لایک های شما به پول رسیدن
حالا با وجود کشتار تاریخی مردم ايران و این جنگ توی این وضعیت اقتصادی که مردم دارن توش لههه میشن پارتی میگیرن و به ریش ماها میخندن
شک ندارم اگر نت ها باز بشه دوباره فعالیت میکنن و باز هم ملت ايران اینا رو فالو و پیگیری میکنن یعنی شک ندارم
تا بوده همین بوده
لیاقتمون شاید بیشتر از این نیست
شما توی این دوره همی یه ادم حسایی اگر پیدا کردی جایزه داری
ولی بیین این دروپیت ها با لایک ها ویو های شما تا کجا اومدن
توی خون ملت میزنن میرقصن
اینا هم به وقتش جواب پس میدن👍
Repost from رادیو پروکسی
وضعیت کافههای بالاشهر تهران که جنگ و گرونی روشون تاثیر نداشته و فعالن:
@RadiooVPN
فکر کن مغازه زدی
همه مشتری ها فقط ميان قيمت میگیرن و میرن
بدون هیچ خریدی
درواقع اصلا مشتری نداری
💢 صندوق بینالمللی پول:
رشد اقتصادی ایران در سال ۲۰۲۶ به منفی ۶ درصد خواهد رسید
چت باز تیم...
این یعنی فروپاشی کامل
نبویان، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:
اگه تعرضی به بزرگان ما انجام بشه هیچ کدوم از پادشاهان کشورهای عربی و کاخشون در منطقه سالم نخواهد ماند.
اسکات بسنت، وزیر خزانهداری آمریکا اعلام کرد ارزش پول ایران به «پایینترین سطح تاریخی» خود رسیده است. او در شبکه ایکس نوشت: «مردم ایران شایسته آغاز دورهای جدید هستند؛ دورهای که این حکومت فاسد و ناکارآمد قادر به فراهم کردن آن نیست.»
او اضافه کرد: «زمان آن رسیده که حکومت ایران بپذیرد مردم این کشور سزاوار چیزی بسیار بهتر از وضعیتی هستند که اکنون برایشان رقم خورده است.»
جمهوری اسلامی کل رهبران خلیج پارس رو تهدید به مرگ مرد
جمهوری اسلامی: اگر بلایی سره بزرگان ما بیاد
رهبران عرب رو مورد هدف قرار میدیم و گفتن بهتره این تهدید رو جدی بگیرن
خبرنگار کاخ سفید بعد از تزریق نیم لیتر عرق سگی: اگه ایران قهرمان جام جهانی بشه چیکار میکنی؟
ترامپ: اگه برنده بشن باید نگران این موضوع بود!! من به جانی (رئیس فیفا) اعتماد دارم و هر کاری که از نظرش درسته، انجام بده، حالا تیمشون چطوره؟ قویه؟
😂😂😂😂
نمیدونه همشون مشتی خایه مالن😂😂😂😂😂😂😂
خیلی دوست دارم کمک کنم. میفهمم شرایط رو! توی یه گروه ایرانی هستیم که همه بگه های IT هستن و روی این معظل کار میکردن ولی کسی به جواب درستی نرسید . اینجا چون که ایران تحت تحریم هست هیچ گونه فیلترشکنی براش کار نمیکنه و اینکه غیر قانونی هست و حکم اخراج رو داره. برای همین متاسفانه نمیشه کاری کرد 😭
این جوابش بود😂
به یه آشنا تو امریکا گفتم
برو ببین خدمات موبایلی ها اشنایی پیدا میکنی
پنل فیلترشکن درست کنه برام
میگه نه نمیشه امریکا بفهمه اخراجمون میکنه😂😂
یعنی پشمام ریخته از این جوابی که فرستاد پشمااااااام ریختتتتت
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
