uk
Feedback
AMIREZAM

AMIREZAM

Відкрити в Telegram
987
Підписники
+124 години
-47 днів
+230 день
Архів дописів
من به صبح نمیرسم خودمو میشناسم؛

Repost from 23
آدم امن؟ کسی که بعد حرف زدن باهاش احساس ارامش کنی نه پشیمونی

Repost from N/a
‏اصلیه همونیه که وسط پایتخت نگاه کردن هم جواب تکستو میده.

‏نگران چی باشم آخه؟ وقتی حداکثرِ دخترای دورت رو همدیگه، حداقلِ منم نیست.

فوروارد کنید فور کنم ازتون 🩶

آدم وقتی می‌خواد بره، همه حرفاش می شه بهونه

Repost from RAVE
ناخون برام نمیمونه اگه دچار استرس و بدفازی شم و احساس بدی داشته باشم همرو میکنم

Repost from ﮼رآزِمَن.
من و تو دوستیم پس ممه من و تو نداره .

Repost from BROKEN ANGEL
باهمدیگه حلش میکنیم دختره خوشگله من:
باهمدیگه حلش میکنیم دختره خوشگله من:

photo content

زندگی تو ایران مثل نوار بهداشتی میمونه تو بهترین مکانی ولی تو بدترین زمان

Repost from PriSoN
‏میان انسانها گشتم چیزی جز تظاهر به آنچه نیستند ندیدم.

چجوری ببخشمت؟ اون شب که تا صبح با قلب درد و معده درد و اضطراب و اعصاب خوردی تا خوده صبح بیدار بودم و پلک نزدم تو راحت خوابیده بودی.

بگیر بخواب،امشبم بهت تکست نمیده

photo content

Repost from N/a
یعنی هیچکس نیست یدفعه ای ایرپاد مکس بهم کادو بده
یعنی هیچکس نیست یدفعه ای ایرپاد مکس بهم کادو بده

دیگه ذوقی نمونده که بخوای کورش کنی، هر جور دوست داری رفتار کن

دقیقا

Repost from 🦢
هميشه حق با پسريه كه اول اسمش A داره😌🎀

کاش میشد ادما رو همراه با خاطره هاشون حذف کرد.