uk
Feedback
AMIREZAM

AMIREZAM

Відкрити в Telegram
980
Підписники
Немає даних24 години
-67 днів
-130 день
Архів дописів
مثلا من "نبود" رو به "کمبود" ترجیح می‌دم. به قول یارو گفتنی "عزتی در هیچ است‌‌؛ که در کم‌ و کاستی نیست!

Repost from N/a
انگار چیزایی که باهاشون خوشحال میشم رو گم کردم

Repost from N/a
کوه ها اشک ندارند، فرو میریزند.

Repost from Lunaria
دیگه زیادی لیلی به لالات گذاشتم،تا اطلاع ثانوی برنامه ignore🎀.

Repost from 𝖫𝗎𝖺☽︎
بی معرفت بدیات چرا یاد من نمیره؟!

‏Liked your story چه مسخره بازیه پیام بده بگو عکست خیلی زیباس.

Repost from N/a
اگ یه وقت حالت بد بود و نیاز داشتی با کسی حرف بزنی بدون ک‌ من هستم و میتونی باهام حرف بزنی:)

Repost from N/a
زندگی هروز داره بهم یادآوری میکنه که به هر گوهی بها ندم

Repost from 25:61
صدای رفتار ادمها انقدر واسم بلنده دیگه صدای حرفاشونو نمیشنوم.

Repost from N/a
هر چی بیشتر حرف تو دلت داشته باشی صحبت کردن سخت‌ تر میشه ...

Repost from мαувє мє;
بنظرم آخرش همچیز درست میشه، خیلی آخر.

Repost from N/a
زیست شناسی خوندم ، میدونم چه جونوری هستی

زمــــان؛ لیاقتِ هر کسی رو نشون میده🍃..

کاش میشد برای یکبارم که شده "بغلت" کنم🫂..

Repost from N/a
تو قشنگ ترین حسِ قلبمی.

Repost from N/a
می ارزه اگه‌ بخواطرت بخوام بکنم تغییر😴

Repost from 3TI′🎀
‏از آدمایی که یهویی اهنگ میفرستن خوشم میاد

Repost from نورماه`
خیلی تلخه ، آدما دیگه حتی خداحافظی هم نمی کنن دست از مسیج دادن میکشن و همه چی همون جا تموم میشه...

Repost from DailyMe
حتی جبران بعضی اشتباهات هم نمیتونه دیگه حسم رو نسبت به ینفر مثل روز اولش کنه، خراب کردی دیگه، تموم شد.

Repost from N/a
متاسفانه تو یه ورژنی از من داشتی که دیگه هیچکس نداره.