uk
Feedback
Binary Options Dragon

Binary Options Dragon

Відкрити в Telegram

قناة تعليمية للخيارات الثنائية ونقدم خدمة التوصيات لمتداولين منصة كوتكس وأشارات عالية النجاح خبرة سنين فى الخيارات الثنائية والتحليل الفنى وادارة رؤس الاموال

Показати більше
1 067
Підписники
-5124 години
-677 днів
-8530 день
Архів дописів
نهاية الجلسة على ال VIP كانت 5 ربح ✅ 1 خسارة ⭕️
+4
نهاية الجلسة على ال VIP كانت 5 ربح ✅ 1 خسارة ⭕️

5 دقايق هبوط على USD/TRY (OTC نموذج دبل توب
5 دقايق هبوط على USD/TRY (OTC نموذج دبل توب

جلسة ال VIP انتهت 3 ربح ✅
+2
جلسة ال VIP انتهت 3 ربح ✅

جلسة سرعة على ال VIP انتهت 3 ربح ✅
+2
جلسة سرعة على ال VIP انتهت 3 ربح ✅

5 دقايق صعود على NZD/JPY (OTC) فريم 5 دقايق مع مومنتوم صاعد قوى وبعد كسر ال snr بلون الازرق ووجود مسافة على اقرب منطقة مقاومة
5 دقايق صعود على NZD/JPY (OTC) فريم 5 دقايق مع مومنتوم صاعد قوى وبعد كسر ال snr بلون الازرق ووجود مسافة على اقرب منطقة مقاومة قادمة بلون الاحمر

نهاية الرحلة 4 صفقات ربح متتالى بطريقة الكومباوند تم تحويل 100$ الى 1120$ مبروك يا شباب
+4
نهاية الرحلة 4 صفقات ربح متتالى بطريقة الكومباوند تم تحويل 100$ الى 1120$ مبروك يا شباب

نهاية الجلسة التعليمية 5 ربح ✅ 1 خسارة❌
+4
نهاية الجلسة التعليمية 5 ربح ✅ 1 خسارة❌

دبل توب على NZD/CAD (OTC) فريم 5 دقايق مدة الصفقة 10 دقايق بعد كسر النك لاين بلون الازرق ووجود مسافة على اقرب منطقة دعم بلون
دبل توب على NZD/CAD (OTC) فريم 5 دقايق مدة الصفقة 10 دقايق بعد كسر النك لاين بلون الازرق ووجود مسافة على اقرب منطقة دعم بلون الاخضر

نهاية الجلسة على الجروب التعليمى 3 ربح ✅ وعندنا رحلة يوم الثلاثاء 28 مايو سعر الاشتراك 20$ اللى حابب يشارك يتواصل معايا @Ahme
+2
نهاية الجلسة على الجروب التعليمى 3 ربح ✅ وعندنا رحلة يوم الثلاثاء 28 مايو سعر الاشتراك 20$ اللى حابب يشارك يتواصل معايا @Ahmed_Gamal_Elkamash

انتهت جلسة جروب ال VIP منذ قليل 4 ربح ✅
+3
انتهت جلسة جروب ال VIP منذ قليل 4 ربح ✅

الناس اللى بتسأل على الرحلات وال VIP انا متوقف من يوم 13 مايو لظروف خاصة بيا واول ما هبداء شغل هعلن عن ده هنا بعتذر عن الغياب وهنرجع تانى بقوة ان شاء الله

5 دقايق هبوط على Boeing Company (OTC) عندى نموذج رأس وكتفين وبعد كسر النك لاين بلون الازرق واعادة الاختبار انتظرت دخول السيلر
5 دقايق هبوط على Boeing Company (OTC) عندى نموذج رأس وكتفين وبعد كسر النك لاين بلون الازرق واعادة الاختبار انتظرت دخول السيلرز وخدت صفقتى ومومنتوم على اليسار تتوقع مومنتوم على اليمين

أشتريت 🤝 وربنا يرزق الجميع 🙏
+1
أشتريت 🤝 وربنا يرزق الجميع 🙏

جلسة ال VIP انتهت 5 ربح ✅ 1 خسارة ⭕️
+4
جلسة ال VIP انتهت 5 ربح ✅ 1 خسارة ⭕️

5 دقايق هبوط على GBP/JPY (OTC) فريم 5 دقايق عندى SNR قوى بلون الاصفر اشتغل دعم ومقاومة اكتر من مره حصل عليه شمعه انعكاسية ودخ
5 دقايق هبوط على GBP/JPY (OTC) فريم 5 دقايق عندى SNR قوى بلون الاصفر اشتغل دعم ومقاومة اكتر من مره حصل عليه شمعه انعكاسية ودخل السيلرز بشمعة وخدت صفقتى

جلسة ال VIP انتهت 3 ربح ✅
+2
جلسة ال VIP انتهت 3 ربح ✅

ورجعنا برحلة ممتازة اربع صفقات ربح متتالى بطريقة الكومباوند وتم تحويل 100$ الى 1137$ مبروك يا شباب
+4
ورجعنا برحلة ممتازة اربع صفقات ربح متتالى بطريقة الكومباوند وتم تحويل 100$ الى 1137$ مبروك يا شباب

ورجعنا لل VIP تانى بعد فترة توقف واخدنا جلسة ممتازة انتهت 4 ربح ✅
+3
ورجعنا لل VIP تانى بعد فترة توقف واخدنا جلسة ممتازة انتهت 4 ربح ✅

5 دقايق هبوط فريم 5 دقايق مع المومنتوم وبعد كسر التريند لاين بلون الاخضر وسيكولوجية شمعة الكسر اكدتلى الدخول لانها طول الوقت
5 دقايق هبوط فريم 5 دقايق مع المومنتوم وبعد كسر التريند لاين بلون الاخضر وسيكولوجية شمعة الكسر اكدتلى الدخول لانها طول الوقت كانت شمعة للبايرز وفى اخر 30 ثانية حصل زخم قوى للسيلرز واتحولت لشمعة للسيلرز وكسرت التريند لاين

5 دقايق صعود على USD/BDT (OTC) فريم 5 دقايق اتكون عندى دبل توب وتم كسر النك لاين بشمعة قوية ومعظم الناس كانت هتاخد صفقة هبوط
+1
5 دقايق صعود على USD/BDT (OTC) فريم 5 دقايق اتكون عندى دبل توب وتم كسر النك لاين بشمعة قوية ومعظم الناس كانت هتاخد صفقة هبوط لاكن عندى منطقة عرضية قوية فى الماضى المرسومة بلون الاخضر والموضحه فى الصورة رقم 2 واغلقت عليها شمعة الكسر برجيكشن واخدت صفقتى صعود عشان كده لازم تشوف الشارت كامل وده احد اسباب فشل النماذج