uk
Feedback
N🚫 interanet

N🚫 interanet

Відкрити в Telegram

این کانال برای روش های دور زدن فیلترینگ ، معرفی vpn و اخبار فناوری بطور کلی کانالیه که متمرکز همه چیزو از کانال های دیگه هم توش قرار میدیم کانفیگ ها محدود به کانفیگ های خود این چنل نیست

Показати більше
2 584
Підписники
-524 години
-457 днів
-14230 день
Архів дописів
پروکسی مخصوص نت ملی همراه اول و ایرانسل : https://t.me/proxy?server=77.72.80.80&port=443&secret=79e344818749bd7ac519130220c25d09

خطرناک تر از ناو جنگی میدونید چیه؟ گنده گوزی که بدون پشتوانه انجام بشه اونم به کسی مثل ترامپ

وقوع انفجار در پایگاه دریایی ایالات متحده در بحرین

سخنگوی ارتش اسرائیل: در ماه‌های گذشته برنامه‌ریزی مشترک و دقیقی بین ارتش اسرائیل و ارتش آمریکا برای حمله انجام شد @kafiha

🔴 امارات آسمان خود را بست.

ایران پایگاه الظفره آمریکا در امارات را هدف قرار داد

پروکسی مخصوص نت ملی همراه اول : https://t.me/proxy?server=195.254.165.206&port=9443&secret=eeNEgYdJvXrFGRMCIMJdCQ

پروکسی مخصوص نت ملی همراه اول : https://t.me/proxy?server=77.72.80.25&port=443&secret=eeNEgYdJvXrFGRMCIMJCdQ

بخش دوم:
آنها هرگز سلاح هسته ای نخواهند داشت. این رژیم به زودی خواهد آموخت که هیچ کس نباید قدرت و توان نیروهای مسلح ایالات متحده را به چالش بکشد. ارتش ما را در اولین دولتم ساخته و بازسازی کردم. و هیچ نظامی بر روی زمین به اندازه قدرت، قدرت یا پیچیدگی آن وجود ندارد. دولت من هر گام ممکن را برای به حداقل رساندن خطر برای پرسنل ایالات متحده در منطقه انجام داده است. با این حال، و من این اظهارات را ساده نمی گویم، رژیم ایران به دنبال کشتار است. جان قهرمانان شجاع آمریکایی ممکن است از دست برود و ممکن است تلفاتی داشته باشیم که اغلب در جنگ اتفاق می افتد. اما ما این کار را فعلا انجام نمی دهیم، ما این کار را برای آینده انجام می دهیم. و این یک رسالت شریف است. ما برای هر یک از نیروهای نظامی دعا می کنیم، زیرا آنها فداکارانه جان خود را به خطر می اندازند تا تضمین کنند که آمریکایی ها و فرزندان ما هرگز توسط یک ایران مسلح هسته ای تهدید نخواهند شد. ما از خدا می خواهیم که از همه قهرمانان ما در راه آسیب محافظت کند. و ما اطمینان داریم که با کمک او مردان و زنان نیروهای مسلح پیروز خواهند شد. ما بزرگترین ها را در جهان داریم و آنها پیروز خواهند شد. به اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح و تمام نیروی انتظامی، امشب می گویم که باید اسلحه خود را زمین بگذارید و مصونیت کامل داشته باشید یا در غیر این صورت با مرگ حتمی روبرو شوید. پس اسلحه هایت را زمین بگذار با شما منصفانه با مصونیت کامل رفتار می شود. یا با مرگ حتمی روبرو خواهید شد. در آخر به مردم بزرگ سرافراز ایران می گویم که ساعت آزادی شما فرا رسیده است. در پناه بمانید خانه خود را ترک نکنید بیرون خیلی خطرناکه بمب در همه جا خواهد ریخت. وقتی کارمان تمام شد. بر دولت خود مسلط شوید. مال شما خواهد بود که بگیرید. این احتمالا تنها شانس شما خواهد بود. جنرال‌ها، شما سال‌ها است که از آمریکا کمک می‌خواهید، اما هرگز به آن کمک نمی‌کنید. Nopresident حاضر بود کاری را انجام دهد که من حاضرم امشب انجام دهم. حالا شما یک رئیس جمهور دارید که آنچه را که می خواهید به شما می دهد. پس بیایید ببینیم چگونه پاسخ می دهید. آمریکا با قدرت و نیروی ویرانگر از شما حمایت می کند. اکنون زمان آن است که کنترل سرنوشت خود را در دست بگیرید و آینده موفق و باشکوهی را که در دسترس شما است آزاد کنید. نگذارید بگذرد. خداوند مردان و زنان شجاع نیروهای مسلح آمریکا را برکت دهد. خداوند ایالات متحده آمریکا را برکت دهد. خداوند به همه شما برکت دهد. متشکرم.
🟢 فیلترشکن متصل 198 ت
@ProxyMTProtoIR

💢🇺🇸 پیام ویدیویی ترامپ و اعلام رسمی آغاز حملات نظامی مشترک آمریکا و اسرائیل به ایران بخش اول:
چندی پیش ارتش آمریکا عملیات رزمی بزرگی را در ایران آغاز کرد. هدف ما دفاع از مردم آمریکا با از بین بردن تهدیدهای قریب الوقوع رژیم ایران است، گروهی شرور از مردم بسیار سخت و وحشتناک. فعالیت های تهدیدآمیز آن به طور مستقیم ایالات متحده، نیروهای ما، پایگاه های ما در خارج از کشور و متحدان ما در سراسر جهان را به خطر می اندازد. 47 سال است که رژیم ایران شعار مرگ بر آمریکا سر داده و کارزاری بی پایان از خونریزی و کشتار جمعی را به راه انداخته است که ایالات متحده، نیروهای ما و مردم بی گناه را در بسیاری از کشورها هدف قرار داده است. از جمله اولین اقدامات رژیم حمایت از تسخیر خشونت آمیز سفارت آمریکا در تهران بود که ده ها گروگان آمریکایی را به مدت 444 روز نگه داشت. در سال 1983، نیروهای نیابتی ایران بمب گذاری در پادگان تفنگداران دریایی در بیروت را انجام دادند که منجر به کشته شدن 241 پرسنل نظامی آمریکایی شد. در سال 2000. آنها می دانستند و احتمالاً درگیر حمله به یو اس اس کول بودند. خیلی ها مردند. نیروهای ایرانی صدها تن از نیروهای آمریکایی را کشته و معلول کردند. در عراق، نیروهای نیابتی رژیم به حملات بی‌شماری علیه نیروهای آمریکایی مستقر در خاورمیانه در سال‌های اخیر و همچنین کشتی‌های تجاری ناوالند آمریکا در زمین‌های کشتیرانی بین‌المللی ادامه داده‌اند. این یک ترور توده‌ای بوده است و ما دیگر آن را تحمل نمی‌کنیم. از لبنان گرفته تا یمن و سوریه تا عراق، رژیم شبه‌نظامیان تروریستی را مسلح کرده، آموزش داده و حمایت مالی کرده است که زمین را با خون و روده آغشته کرده‌اند. و این نیابتی ایران، حماس بود که حملات هیولایی 7 اکتبر به اسرائیل را آغاز کرد و بیش از 1000 انسان بی گناه از جمله 46 آمریکایی را قتل عام کرد و 12 شهروند ما را به گروگان گرفت. وحشیانه بود، چیزی که دنیا تا به حال ندیده بود. ایران اولین کشور حامی تروریسم در جهان است و اخیراً ده‌ها هزار شهروند خود را در خیابان‌ها به قتل رساند. همیشه سیاست ایالات متحده، به ویژه دولت من، این بوده است که این رژیم تروریستی هرگز نمی تواند سلاح هسته ای داشته باشد. بازم میگم آنها هرگز نمی توانند سلاح هسته ای داشته باشند. سلاح. به همین دلیل در عملیات چکش نیمه شب در ژوئن گذشته، برنامه هسته ای رژیم را در فوردو، نطنز و اصفهان از بین بردیم. پس از آن حمله، ما به آنها هشدار دادیم که هرگز تعقیب بدخواهانه خود برای سلاح های هسته ای را از سر نگیرند. و ما بارها و بارها به دنبال معامله بودیم. ما تلاش کردیم. آنها می خواستند این کار را انجام دهند. آنها نمی خواستند این کار را دوباره انجام دهند. آنها می خواستند این کار را انجام دهند. آنها نمی خواستند این کار را انجام دهند. آنها نمی دانستند چه اتفاقی دارد می افتد. آنها فقط می خواستند شرارت کنند. اما ایران امتناع کرد، همانطور که برای دهه ها و دهه ها چنین کرده است. آنها هر فرصتی را برای دست کشیدن از جاه طلبی های هسته ای خود رد کرده اند. و ما دیگر نمی توانیم آن را تحمل کنیم. در عوض آنها تلاش کردند تا برنامه هسته ای خود را بازسازی کنند و به توسعه موشک های دوربرد ادامه دهند که اکنون می تواند دوستان و متحدان بسیار خوب ما در اروپا را تهدید کند. نیروهای ما در خارج از کشور مستقر شدند و به زودی می توانستند به میهن آمریکایی برسند. فقط تصور کنید که این رژیم چقدر جسور می‌شد اگر به سلاح‌های هسته‌ای به عنوان ابزاری برای رساندن پیام خود مسلح می‌شدند. به این دلایل، ارتش ایالات متحده در حال انجام یک عملیات گسترده و مداوم برای جلوگیری از تهدید این دیکتاتوری رادیکال بسیار شریرانه آمریکا و منافع امنیت ملی ما است. ما موشک های آنها را نابود می کنیم و صنعت موشکی آنها را با خاک یکسان می کنیم. دوباره کاملاً محو خواهد شد. ما نیروی دریایی آنها را نابود می کنیم. ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که نیروهای نیابتی تروریست منطقه دیگر نمی توانند منطقه یا جهان را بی ثبات کنند و به نیروهای ما حمله کنند. و دیگر از بمب‌های دست ساز یا بمب‌های کنار جاده‌ای که گاهی اوقات نامیده می‌شود، برای زخمی کردن و کشتن هزاران و هزاران نفر، از جمله بسیاری از آمریکایی‌ها، استفاده نکنید. و ما تضمین خواهیم کرد که ایران به سلاح هسته ای دست پیدا نکند. این یک پیام بسیار ساده است.
🟢 فیلترشکن متصل 198 ت
@ProxyMTProtoIR

هم‌میهنان عزیزم، لحظاتی سرنوشت‌ساز پیشِ روی ماست. کمکی که رئیس‌جمهور ایالات متحده به مردم شجاع ایران وعده داده بود، اکنون رسیده است. این یک مداخله بشردوستانه است؛ و هدف آن، جمهوری اسلامی، دستگاه سرکوب و ماشین کشتار آن است؛ نه کشور و ملت بزرگ ایران. اما، با وجود رسیدن این کمک، پیروزی نهایی هم‌چنان به دست ما رقم خواهد خورد. این ما ملت ایران هستیم که در این آخرین نبرد کار را تمام خواهیم کرد. زمان بازگشت به خیابان‌ها نزدیک است. اکنون که جمهوری اسلامی در حال فروپاشی است، پیام من به نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی کشور روشن است: شما سوگند خورده‌اید حافظ ایران و ملت ایران باشید، نه حافظ جمهوری اسلامی و سرکردگانش. وظیفه شما دفاع از مردم است، نه دفاع از رژیمی که با سرکوب و جنایت، میهن ما را به گروگان گرفته است. به ملت بپیوندید و به یک گذار باثبات و امن کمک کنید. در غیر این صورت، با کشتی درهم‌شکسته خامنه‌ای و رژیمش غرق خواهید شد. و پیام من به رئیس‌جمهور ایالات متحده، پرزیدنت ترامپ، این است: ملت شریف ایران، با وجود سرکوب و کشتار وحشیانه این رژیم، نزدیک به دو ماه با دلاوری ایستادگی کرد. اینک از شما می‌خواهم بیشترین احتیاط ممکن را برای حفظ جان غیرنظامیان و هم‌میهنانم به کار ببرید. مردم ایران، متحدان طبیعی شما و جهان آزادند، و یاری شما در سخت‌ترین دوره تاریخ معاصر ایران را فراموش نخواهند کرد. و به شما هم‌میهنان عزیزم در ایران: در این ساعت‌ها و روزهای حساس، بیش از هر زمان دیگر باید بر هدف نهایی خود متمرکز بمانیم: بازپس‌گرفتن ایران. من از شما می‌خواهم که در حال حاضر در خانه‌های خود بمانید و آرامش و امنیت خود را حفظ کنید. هوشیار و آماده باشید تا در زمان مناسب، که به‌طور دقیق به اطلاع شما خواهم رساند، برای اقدام نهایی به خیابان‌ها باز گردید. پیام‌های من را از طریق شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های ماهواره‌ای دنبال کنید. اگر در اینترنت و ماهواره اختلال ایجاد شد، از طریق امواج رادیویی با شما در تماس خواهم بود. ما به پیروزی نهایی بسیار نزدیکیم. می‌خواهم هر چه زودتر در کنار شما باشم تا با هم ایران را پس بگیریم و دوباره بسازیم. پاینده ایران، رضا پهلوی @OfficialRezaPahlavi

🔴رویترز : رهبر جمهوری اسلامی، علی خامنه‌ای، در حال حاضر تو تهران نیست و به یه مکان امن منتقل شده.    ҉  @NoorBroadcast

🔴فوری / پایگاه های دریایی آمریکا در قطر مورد هدف موشک های بالیستیک ایران قرار گرفت

گزارش‌ها از بمباران ستادکل در شرق تهران

https://ds1.kroute.ir/sub/NDg0OTQ4N19hcGtjbHViXzAsMTc3MjI2MTc3OQgtxqN0gSTc
🖲ساب APKCLUB

پروکسی مخصوص نت ملی ایرانسل : https://t.me/socks?server=viop.ghosenakhor.xyz&port=9090&user=Ramin&pass=1280

+3
تصاویری از حمله به نیروی هوایی ارتش در کنارک چابهار سیستان وبلوچستان @kafiha

🔺ترامپ خطاب به سپاه و نیروهای مسلح: سلاح‌ها را زمین بگذارید یا با مرگ حتمی روبه‌رو شوید؛ به مردم ایران می‌گویم لحظه آزادی فرا رسیده است ▪️دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در پیامی ویدیویی، با اعلام آغاز اقدام نظامی گسترده علیه مواضع جمهوری اسلامی در ایران، به اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح و همه نیروهای پلیس گفت: «امشب باید سلاح‌های خود را زمین بگذارید؛ در این صورت از مصونیت کامل برخوردار خواهید شد.» ⬇️ بیشتر بخوانید: https://ir.voanews.com/a/8118483.html @FarsiVOA

نگران نباش زیاد سالم نمیمونه