uk
Feedback
Warren Buffett Group📈📉

Warren Buffett Group📈📉

Відкрити в Telegram

ادمن جروب📉 م/ عبده ابو عمر محل الفني ومتداول خبره تفوق 8 سنوات في السوق العالمي و السوق المصري ( اسهم + عملات+ذهب+نفط+مؤشرات) للانضمام جروب vip بأجر رمزي والاستفاده من التحليلات قبل الجلسه متابعة اكثر من 40 سهم⬆ ....... تواصل علي حساب  @Tiger_Abood

Показати більше
3 281
Підписники
Немає даних24 години
+117 днів
Немає даних30 день
Залучення підписників
червень '26
червень '26
+50
в 0 каналах
травень '26
+103
в 0 каналах
Get PRO
квітень '26
+85
в 0 каналах
Get PRO
березень '26
+91
в 0 каналах
Get PRO
лютий '26
+14
в 0 каналах
Get PRO
січень '26
+35
в 0 каналах
Get PRO
грудень '25
+32
в 0 каналах
Get PRO
листопад '25
+41
в 0 каналах
Get PRO
жовтень '25
+40
в 0 каналах
Get PRO
вересень '25
+30
в 0 каналах
Get PRO
серпень '25
+47
в 0 каналах
Get PRO
липень '25
+47
в 0 каналах
Get PRO
червень '25
+60
в 0 каналах
Get PRO
травень '25
+31
в 0 каналах
Get PRO
квітень '25
+33
в 0 каналах
Get PRO
березень '25
+48
в 0 каналах
Get PRO
лютий '25
+38
в 0 каналах
Get PRO
січень '25
+63
в 0 каналах
Get PRO
грудень '24
+69
в 0 каналах
Get PRO
листопад '24
+63
в 0 каналах
Get PRO
жовтень '24
+112
в 0 каналах
Get PRO
вересень '24
+76
в 0 каналах
Get PRO
серпень '24
+187
в 0 каналах
Get PRO
липень '24
+57
в 0 каналах
Get PRO
червень '24
+38
в 0 каналах
Get PRO
травень '24
+76
в 0 каналах
Get PRO
квітень '24
+205
в 0 каналах
Get PRO
березень '24
+318
в 0 каналах
Get PRO
лютий '24
+441
в 0 каналах
Get PRO
січень '24
+460
в 0 каналах
Get PRO
грудень '23
+183
в 0 каналах
Get PRO
листопад '23
+536
в 0 каналах
Get PRO
жовтень '23
+562
в 0 каналах
Get PRO
вересень '23
+366
в 0 каналах
Get PRO
серпень '23
+641
в 0 каналах
Get PRO
липень '23
+302
в 0 каналах
Get PRO
червень '23
+16
в 0 каналах
Get PRO
травень '23
+48
в 0 каналах
Get PRO
квітень '23
+20
в 0 каналах
Get PRO
березень '23
+37
в 0 каналах
Get PRO
лютий '23
+7
в 0 каналах
Get PRO
січень '23
+12
в 0 каналах
Get PRO
грудень '220
в 0 каналах
Get PRO
листопад '22
+7
в 0 каналах
Get PRO
жовтень '22
+3
в 0 каналах
Get PRO
вересень '22
+16
в 0 каналах
Get PRO
серпень '22
+3
в 0 каналах
Get PRO
липень '22
+7
в 0 каналах
Get PRO
червень '22
+23
в 0 каналах
Get PRO
травень '22
+92
в 0 каналах
Get PRO
квітень '22
+336
в 0 каналах
Дата
Залучення підписників
Згадування
Канали
23 червня0
22 червня+4
21 червня+2
20 червня+1
19 червня0
18 червня+7
17 червня+9
16 червня+2
15 червня0
14 червня0
13 червня+1
12 червня+2
11 червня0
10 червня+2
09 червня+1
08 червня+1
07 червня+1
06 червня+3
05 червня+4
04 червня+1
03 червня+4
02 червня+3
01 червня+2
Дописи каналу
photo content

2
اظن انا روقت عليكم ولسه هكمل روق انت بلايك وتعليق علي الفيسبوك https://www.facebook.com/share/p/1KwtR81hqH/ خلي اللي مش في الجروب هنا يوصل له البوست ويستفيد
184
3
و 2.88 و 3.73 ............... بنيان 5.14 Bony واضح جدا التصريف في السهم الفتره الحاليه واضح لو ما اعتمدش ال 5 جنيه كده احنا في طريقنا الى 4.50 او 4.75 ولكن بداية الامان 4.50 من وجهه نظري اعتقد السهم عايز يكمل ولكن ممكن يكون في انتهاء مرحله او دور شخص ما في الفتره الحاليه ............... البنك المصري لتنميه الصادرات 18.21 EXPA اعتقد السعر في طريقه الى مستوى 17.72 او 17 نشوف منها تريده ل 19.23 اول 23.45 المهم يحافظ على 17 ...............
175
4
تحليل بعض الاسهم للمتابعين . اجيبكو 9.27 Epco السهم ده عرضي بشكل موت واضح كده انه بيجهز لحاجه قريب ام بعيد الله اعلم ولكن المنظر اللي فيه الحالي نقدر نقول طول ما هو محافظ على مستوى 8.27 الوضع امان وتمام زي الفل لينا مستهتفات بعد كسر القمه اللي هي 12.10 بعديها 13.45 بعديها 15.66 عندنا مستهدفات تصل ل 25.70 ولكن ال 20.70 دي كويسه . ......... القاهره للاسكان 1.32 Elka السهم ده طالع سلنسي عندنا مستهدفات 142 وال 153 لو قدر يحافظ تمركزه فوق ال 122 الى ال 119 الوضع جيد ممكن يرخم عليك شويه وارد ولكن محتاج مراقبه ومتابعه دوريه اول متوسط للي عايز ياخد متوسط من ال 125 تقريبا ............. كوبر 0.384 copr الساعه بتقول ما هو مستقر فوق 356 الوضع تمام ولو فضل محافظ على مستوى 380 ده افضل بكثير عندنا مستهدفات 466 الى 555 ثم 644 بس السهم ده مخاطرته كبيره من وجهه نظري اما في حاله عدم الحفاظ فاحنا ممكن نشوف وقتها ال 318 مره ثانيه او ال 288 بقى دول الامن . ............... فوري 18.91 fwry ( فرصه ) سهم لو ادري حافظه على 18.30 الوضع ممتاز بالنسبه لك واعتقد ان السعر مكمل صعود عندنا مستهدفات تصل الى 21.94 ثم 22.50 عندنا لغايه 27.82مستهدف كبير الوقف عندك أتنين اغلاق اقل من 18.3 - اغلاق جلستين ادني 16.70 ............... عتاقه 9.60 Atqa محافظ على 9 جنيه وده حلو جدا لسهم عندنا مستهدفات بعد كسر ال 10.45 12 جنيه 14.70 ............... فالمور 28.33 Vlmra ( فرصه ولاكن رحمه ) كنت قلت قبل كده عندنا مستهدفات هبوطيه تصل الى 27.44 - 26.62 وقتها كان السهم ب 33 جنيه وقد حصل وانزل لها ان شاء الله حاليا عندنا عقبايات 29.81 نعديها عندنا عقبه اخرى عند ال 32 جنيه عديناها نخبط 34 ثم 39.87 طبعا السهم مرشق ناس كان واضح جدا عليه وقت المحل لنا في اللايف ان هو هيهبط بس احنا كنا مدين له منطقتين لازم نشوف اي ارتداد منهم كنا مديين له منطقه ال 30.56 - 30.13 او 27.44 - 26.62 والسهم نزل لحد مستوى 26.74 وارتد من هناك لو قدر يحافظ على مستوى 26.60 دي حاجه ممتازه حتى لو رخم ............... فوديكو 96.78 infi السهم سلبي واعتقد انه في طريقه لزياره ال 88.70 لو قدر يحافظ عليها يبقى كويس ما قدرش يحافظ عليها يبقى اول ارقام عندنا قربت 83 او 78.78 ............... الغربيه الاسلاميه 40.83 GIHD ( فرصه ) السهم كويس جدا طول ما هو محافظ على 38.50 دي حاجه ممتازه واعتقد السهم بيجهز لشغله قد نرى له اداء كويس الفتره القادمه ان قدر يحافظ على المستوى حتى لو كان بشكل عرضي عندنا مستهدف بعد كسر ال 44.40 50 جنيه ثم ال 55 فاصل 75 ثم 63.45 مستهدفات بعيده للمستثمر طويل الاجل 75.91 بعدها 88.37 ............... القناه للتوكيلات الملاحيه 31.35 Csag منطقه ال 31.18 الى 30.42 منطقه حلوه انه يحافظ عليها ده مهم جدا مستهدف اول 33.12 بعدها 37 فاصل 11 بعدها 45.13 لو ما قدرش يحافظ عليها يبقى احتمال نزور ال 29.02 - 28.27 تاني ............... ابن سينا 12.19 ISph السهم بدا يظهر في بياع خفيف سهم يساوي اكثر من قيمته دي بكثير من وجهه نظري ولكن ما فيش مانع لو رخم شويه طيب الامان في الفتره دي حفاظه على ال 11.80 غير كده ممكن نزور ال 10.83 ثاني اول 10.36 ............... مصر بني سويف للاسمنت 252 MBSC كسؤ خط ترند مهم ونزل نازله وحشه اخر جلسه طيب نقدر نقول لو قدر يحافظ على مركزه فوق ال 242 يبقى كده انت في الامان لسه ما قدرش يبقى هنزور ال 223 ثاني تقريبا او ال 209 او ال 194 ايا كان اي اشاره شراء من الاسعار دي واعتقد ان ال 223 حلوه ان احنا نشوف يرد منها بس السهم طبعا احنا عارفين ان السهم طلع طلوع رهيب في 2025 فلابد من تصحيح او تقسيم او اي شيء من هذا القبيل عشان يرجع السهم يرخص باسعار قليله ............... كريستمارك 1.28 crst السهم ده بدا ظهور بياع في الفتره الحاليه حتى لو كان لسه مكمل ولكن قد ايه ان كان حد بيخرج او هو انتهى خلاص وبدا يصرف الله اعلم ولكن المخاطره عاليه جدا ............... دايس 1.84 Dscw مهمة السهم يحافظ على ال 1.82 وانه يعدي ال 1.90 بعديها ال 1.97 بعديها ال 2.06 لغايه ال 2.20 اما المتوسطات أو الدخول تحت عند ال 1.74 او ال 1.72 ال 1.69 ايا كان انخفاضات ............... اطلس 1.98 Aifi اسامه طول محافظه على مستوى ال 182 الوضع تمام بس نخلي بالنا من السهم ده طلع كبير السنه اللي فاتت اول فترات اللي فاتت 2025 وما صححش التصحيح الكافي فلازم نركز على الرقم اما المستهدفات الجايه 2.35 المضارب القصير
165
5
فيديو كيف يعمل روبوت التداول الالي دا pack test لمدة شهرين اخترناهم زي ما هو وضح امامك في الفيديو قيمة الحساب 10000$ حقق ربح
فيديو كيف يعمل روبوت التداول الالي دا pack test لمدة شهرين اخترناهم زي ما هو وضح امامك في الفيديو قيمة الحساب 10000$ حقق ربح 2324$ خلال شهرين طبعا من شهرين لشهرين تختلف يعني ممكن اكثر ممكن اقل واهم شيء في البرمجه بتاعته والسيستم اداره الراس المال راس المال يبقى قد 5 اضعاف اقصى انعكاس ممكن لضمان الاستمراريه وطبعا هيكون في تدخل مني ان لزم الامر
254
6
الساعه 9:15 هنبدا
275
7
جاهزين
276
8
وببشركم عملت حساب نسخ في شركه بتعامل معاها عشان الي هيكون معايه ميتابعنيش ولا يشتغل ولا يتدخل ب أيده الي هيحصل عندي هيحصل عندك هيبقي في رسوم بسيطه تخصم من الربح وده تمن بس جهاز هيفضل شغال 24 ساعه تقريبا او نظام Vps هنشتريه بحاول اجتهد ليكم وليا طبعا حساب عندي هيبقي مربوط بحسابك يعني
300
9
*اليوم الاول للتداول الالي* *بعد اختباره علي ٣ سنوات عدو ولاكن يحتاج تدخل مني بسيط لنجاحه
285
10
التداول الالي اغلق صفقتين ع ربح والاخيره لسه ممكن الخروج منها بدون ربح ولا خساره
التداول الالي اغلق صفقتين ع ربح والاخيره لسه ممكن الخروج منها بدون ربح ولا خساره
277
11
دي نتيجة اليوم ال 72 ربح 13.7 بس اليوم ضعفت المخاطره عشان اقدر اخرج باقه للخسائر والحمد لله خرجت بربح لاني كنت داخل عكس الاتج
دي نتيجة اليوم ال 72 ربح 13.7 بس اليوم ضعفت المخاطره عشان اقدر اخرج باقه للخسائر والحمد لله خرجت بربح لاني كنت داخل عكس الاتجاه الفرعي ولاكن مع الاتجاه العام صح
274
12
واحب ابشركم انشاء الله في نتائج كويسه جدا للبرمجيه الي شغال عليها عايزين نفتح لايف تشوفو العظمه والربح الجميل 😍❤️😍❤️😍❤️ الي متحمس للموضوع يتفاعل مع الرساله هنوريكم عملي علي فترات سابقه التجربه بتتم علي حساب قيمته 10,000$ سهله انشاء الله خير
266
13
دي كل الفرص الي نزلتها علي مدار 4 اشهر فاتو واخر فرص نزلت هويدا نبحث الايام الي جايه علي فرص جديده انشاء الله تكون لسه بتبدأ
250
14
احب ابشركم انشاء الله في نتائج كويسه جدا للبرمجيه الي شغال عليها عايزين نفتح لايف تشوفو العظمه والربح الجميل 😍❤️😍❤️😍❤️ الي متحمس للموضوع يتفاعل مع الرساله هنوريكم عملي علي فترات سابقه التجربه بتتم علي حساب قيمته 10,000$ سهله انشاء الله خير
268
15
*الرؤية المنهجية وفلسفة العمل الخاصة بي في السوق المصري* *أولاً: مفهوم الاستثمار والمضاربة (المدى الزمني)* تعتمد طريقتي في العمل على نظام استنتجته من مدرسة أعظم مستثمر في العالم، والذي يرى أن "من لا يستطيع الاستثمار لمدة 10 سنوات، فلا يجب عليه الاستثمار أصلاً". ومن هذا المنطلق، حددت التعريفات الزمنية لمنهجيتي كالتالي: *الاستثمار:* يبدأ من *سنة فما فوق* (سواء كان استثماراً قصير، متوسط، أو طويل الأجل). بمجرد إتمام السنة الأولى، أعتبر نفسي بدأت أولى مراحل الاستثمار الحقيقي. *المضاربة:* هي أي عملية زمنية أقل من سنة. وأقوم بتقسيم هذه الفترة إلى ثلاث فترات (4 شهور + 4 شهور + 4 شهور). *ثانياً: استراتيجية اقتناص الفرص* أعمل دائماً على اقتناص الفرص التي تتوافق مع قناعاتي الشخصية واستراتيجيتي الفنية، والتي وضعت شروطها وبنودها بناءً على دراسة دقيقة لسنوات طويلة لتناسب طبيعة السوق المصري تحديداً. *طبيعة الصفقات:* قد تجدني أشير إلى سهم تحدثت عنه منذ 4 أو 8 أشهر وتلاقيني بقول لك تحقق الهدف الان ؛ لأنني أقتنص السهم بسعر جيد وأضع له خطة سعرية واضحة. *المرونة:* الخطط قابلة للتغيير؛ فلا توجد "قوالب ثابتة" في تحليلي، بل أتعامل مع كل سهم وفقاً لتحركات "صانع السوق" الحالي. *ثالثاً: سيكولوجية صانع السوق (Market Makers)* تعتمد قوتي في التحليل على قراءة سلوك من يدير السهم، مع مراعاة النقاط التالية: 1. *تبادل الأدوار:* صانع السوق يتغير، وقد يتناوب على السهم الواحد أكثر من صانع، لكل منهم خطته وأسلوبه، ودوري هو فهم وقراءة التحرك الحالي لاستنتاج أهدافهم. 2. *ما وراء الأدوات الفنية:* الأمر أكبر من مجرد خط اتجاه أو نموذج مرسوم؛ فصانع السوق لديه القدرة على استئجار أكفأ المحللين لمعرفة كيف يفكر الجمهور ومن ثم "مخالفة التوقعات". 3. *تجنب الفخاخ:* هذا يفسر لماذا تفشل النماذج أحياناً، ولماذا يُضرب "وقف الخسارة" كثيراً، ولماذا يندفع البعض للشراء عند القمم ثم يهبط بهم السهم. *رابعاً: سياسة التوصية وإدارة المحفظة* *الاختيار النوعي:* يوجد في البورصة المصرية أكثر من 250 شركة؛ لذا لا أطارد سهماً فاتني صعوده، بل أبحث عن البديل فوراً. *الاستهداف:* لا أهتم بأن أكون "مستثمراً استراتيجياً" بالمعنى التقليدي، بل لي أهداف محددة وأسعى لتحقيق نسب ربح عالية. *الانتقاء:* "ليست حفلاً ندعو فيه كل الأسهم"؛ أنا أنتقي فقط ما يتوافق مع شروطي الفنية والمالية والخبرية (سواء المعلنة أو غير المعلنة). *خامساً: عامل الوقت واليقين* *الصبر:*التوقيت لا يشكل عائقاً بالنسبة لي؛ سواء تحرك السهم اليوم، بعد شهر، أو حتى خمسة أشهر. طالما الهدف السعري كبيراً والسهم يستحق قيمته، فلا مشكلة في الوقت. *تبديل المراكز:* في حال احتجت لتغيير السهم، لا يتم ذلك إلا بوجود بديل تتوافر فيه كافة الشروط بصرامة. *اخيرا:* > أنا أدخل السوق وأنا مدرك تماماً لهدفي، معتمداً على الاجتهاد، العلم، الخبرة، والمعرفة. أما النتائج والأرزاق فهي بيد الله وحده؛ إن قُدر لنا الربح فبفضل الله ورزقه، وإن لم يُقدر فالحمد لله في كل الأحوال.
296
16
صباح الخير
241
17
https://chat.whatsapp.com/KeyHRdLn3ljH6Oi4tAmqyb?s=cl&p=a&ilr=4 بتابع الجلسه هنا عشان الرسائل الكثير ما نزحمش الدنيا
246
18
يلا بينااااااااااا القلعة 5.27 CCAP CCAP https://www.facebook.com/share/p/1JGJMFQXRW/
269
19
يلا بينا على اوراسكم خلينا نشوف . سهم اوراسكم oih 1.41 https://www.facebook.com/share/p/1ESsnmedfx/ #oih
304
20
ابن سينا Isph 12.03 https://www.facebook.com/share/p/18kwD4opYs/
286