•°Study Time With Admin°•📚
Відкрити в Telegram
•ʷᵉˡᶜᵒᵐᵉ ᵗᵒ ᵐʸ ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ• ⚘ᵐʸ ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ ⁱⁿᶠᵒ⚘ ❛ 🍃 ❜︶︶︶︶︶︶︶︶❛ 🍃 ❜♡ │ :: - Off day ~ Random ○ │ :: - Admin ~ 7 ○ │ :: - Owner ~ Syara ○ │::. - Owner Helper ~ ila ○ │::. - GRP borak ~ https://t.me/borakwithadmin ❛ 🍃 ❜︶︶︶︶︶︶︶︶❛ 🍃 ❜♡ ⋇⋆✦⋆
Показати більше6 788
Підписники
-224 години
-77 днів
-6730 день
Архів дописів
any serum yg bole hilangkan hyperpigmentation yang degill sangat, (i ada hyperpigmentation around mouth macamtu)
anyone yg sma mcm aku? everytime amik drh msti nk pitam, loya, mata kbur n nak pengsan..
pnt la aritu skit tekak tetiba batuk , and now selsema and bdn panas sikit.. sakit apa do hm taklarat la💔
someone tolong doakan esk tak sempat belajar plis lepas rehat tu 😊☺️💔😔
hm lamanya tk berborak , jom kacip pls ..
https://t.me/smbangkacipchat (chatgp)
https://t.me/smbangkacipadmin (channel)
That true,admin lama un xaktif sngt 😭 kitorng admin lepas die pun cam.. sunyi kan?
Hello,it's been a long time and ik this channel seems to be quiet😔
All admins very busy and we don't have a chance to send notes😭😭🙏
tak salah aku la dia ikut semua total markah kau , means dia tambah semua subjek kau punya markah. so kalau kau banyak A pun tapi ada subjek e , f , d ke yg rendah , yg dpt B bnyk senang dpt ranking lagi tinggi , sbb result dorang mcm tgh ii cmtu HAHAHA , so kesimpulannya jgn study stu subjek je ya nnt subjek lain tk A pun tk function jgk 🫠
Andai kata takdir aq nk jadi doctor xdpt..nth lh,aq nk jadi doctor sejak aq tadika lagi..bukan minat gaji ke apa tapi lebih selamatkan nyawa orang apatahlagi keluarga sendiri,kalau keluarga sakit xperlu susah" nk bayar ke apa,lain lh aq boleh bayar ke apa..tapi kalau aq dpt jadi doctor,mungkin aq ambik degree then lompat terus ke PhD tapi kne ada duit lebih gk..sepupu ayah anak die perempuan,s sulung doktor pakar bedah,bila dpt thu fmly ayh ada kerja camtu,semangat aq nk jadi doctor makin menaik walaupun xpernah jumpa depan-depan,ya lah balik kampung je jarang apatahlagi nk jumpa saudara-mara yng lain 🥹🥹
Tinggal berbaki bapa bulan gn 2 tahun ntuk tinggikan markah sains,math gn sj..sj tu kalau x lulus ke apa..naya xdpt slip kertas keputusan SPM :( kalau sains gn math xdpt target,hancur harapan aq nk jadi doctor,ni baru 2 subjek belum lagi fizik, kimia gn bio 💔
Aq xada A,2 subjek je aq dpt B..pastu lain C gn D ytjt ah..pstu tdi dpt sej nk nngis,bapa orng mmber aq nngis sebb result,aq bisa nngis math kali ni lk rasa nk nngis sj..tpi skit je keluar air mata sebb aq kedekut emosi kot 💔 nth lh,pjk gn rbt tu aq xkisah.. sains tu pun cukup" mkn markah atas 40+ pastu cikgu tnya aq target bapa,kalau boleh nk A sebb Thun depan nk masuk aliran sains tulen,bm gn bi tu aq masih okay..dh lh cikgu PI aq dh target aq thun lepas dpt A tpi aq xdpt 💔💔💔🥀😢
is anyone same as me? aku jarang dapat A tapi aku bnyk b , c (d kurang sllu la) but end up dpt top 10, but sedih sebab ada setengah suka compare bila orang yang dapat banyak A bawah dari aku :) (what to do pls)
