uk
Feedback
🌈⋆˙Illumination⋆˙

🌈⋆˙Illumination⋆˙

Відкрити в Telegram

. (Oh. I don't understand.) . Racing, reading, rambling. "What I learned" NoteBook 2.0 Live to learn, Live to love🌈 Undead Poet 🖤 Sybau Student 🦷 http://t.me/HidenChat_Bot?start=5192577233

Показати більше
407
Підписники
Немає даних24 години
+67 днів
+3130 день
Архів дописів
Repost from N/a
قصد داریم به قید قرعه به یک نفر از کسایی که این پست بالا و همین پیام رو در چنلشون ‌فوروارد می‌کنن پک آرایشی هدیه بدیم، حتی هزینه ارسال هم با مجموعه تیتانیومه :) تا تاریخ ۷ تیر ماه چالش ادامه داره و پست باید توی چنلتون بمونه. جوین بودن ادمین چنل توی کانال تیتانیوم بررسی می‌شه. اگر چنلتون پرایوت بود آدرسش رو برای ادمین ارسال کنین. موفق باشییین! @tit_anium

☆Forward this and I'll give you a skullgirls character variant and their profile + a song.

اینم آهنگ 🙏

Gerard keay(of fhe magnus archives) نه سریاله نه کتاب نه انیمه نه گیم اگر لازم بود بگو عوض ک-

– it's challenge time!! ★ limit: 12 people. 🫐 این پیام رو تو چنل پابلیکتون فوروارد کنین تا برای شما نقاشی بکشم. کاری که قرار
– it's challenge time!! ★ limit: 12 people. 🫐 این پیام رو تو چنل پابلیکتون فوروارد کنین تا برای شما نقاشی بکشم. کاری که قراره بکنین اینه که:
• اسم و عکس از شخصیت‌های موردعلاقه‌اتون (سریال، کتاب، انیمه و گیم) یا راننده موردعلاقتون (اگه F1 فن باشین.) یا خواننده موردعلاقتون یا کلا بازیکن‌های هر ورزشی (فوتبال‌، هاکی، فیگور اسکیتر.) برام بفرستین. • آهنگی که موردعلاقتون هست یا مدتیه که روش قفلی زدین رو بفرستین. ☆ صبور باشید تا نقاشیتون آماده بشه. ☆ پیام رو چک بکنین تا زمانی که خط نخورده، از شرکت در چالش جا نمونین.

Repost from Pissenlit
چون شما وقتی می‌ری ۸۳۸۲۹ تومن می‌دی موهاتو رنگ می‌کنی درواقع داری یه کار ✨لوکس✨ انجام می‌دی و بی‌کلاسیه اگه بخوای ایرادی بگیری یا حس کنی داره می‌ره تو پاچه‌ت چون وا💅🏻

اصلا جدا از اینکه علوم پزشکی بسیار سخته، این موضوع که همه مشاغل غر می‌زنن و رفتار درستی ندارن تو همه مشاغل هست اما بیشترین گارد رو فقط به کادر درمان دارن!!! هیچوقت هم به این فکر نمی‌کنن تو این ایران خراب شده انقدر فشار از هر نظر هست از نظر امکانات، نبود بیمارستان، نبود تجهیزات، نبود نیرو و و و فشار روی این بندگان خدا هزاران برابر شده. من کلی کادر درمان دیدم که با این وضعیت خیلیم مهربون بودن؛ چرا درباره اونا صحبت نمیشه؟ :]

9-1-1 🙏

⤿forward this message and choose between one of these
marauders, supernatural, marvel, shadow and bone, percy jackson, 9-1-1 lone star
and I tell you what character you'd be if you were born in that universe. (you can give me some basic info like your pronounce, your style or any other preferences)

"قراره این رو دوباره از نو بسازم. می‌تونم. ولی اگه نتونستم؟ ویرانش می‌کنم." Or whatever she said. And I am the daughter of that very same mother.

هیچ چیز به اندازه‌ی شنیدن "it's not about you" عصبانی کننده نیست. چون می‌دونید، دو حالت بیشتر که نداره. یا دروغ می‌گی، که خب تو غلط کردی به من احساس کم اهمیت بودن می‌دی توی داستان خودم. احساس بی‌نقش بودن، کمرنگ بودن، بدون تاثیر بودن، مخصوصا وقتی حقیقت نداره و خودم به اندازه کافی درباره نقش خودم توی این دنیا دارم شک می‌کنم و تو این رو می‌بینی. یا راست می‌گی، که کاش نمی‌گفتی. چون اگه مشکل از من بود حداقل تحت کنترل خودم بود، نه؟ می‌تونستم تغییرش بدم. لازم نبود پوچ‌وار و احمقانه منتظرت بشینم که درستش کنی، وقتی نمی‌خوای... یا حتی بهتر نمی‌تونی. خشم کمدیک خالصه که احساس می‌کنم وقتی این حقیقت برام جا میفته که حتی اگر بخوای هم، تواناییش رو نداری.

بچه‌ها ممکنه یه کم طول بکشه جواب رو بذارم چون فکر کردم می‌رسم آخر هفته ولی نرسیدم. دیر می‌شه ولی قطعا می‌ذارم.🙏

بعد هی بگید من دین و ایمو-ن ندارم.
بعد هی بگید من دین و ایمو-ن ندارم.

این پیام رو فوروارد کنید که بهتون یه عنصر آناتومیک در سر و گردن بدم که وایب‌تون رو می‌ده! جواب ممکنه عصب، رگ، ماهیچه، استخون یا دندون باشه. 🦷🧬 لیمیت تا ۲۵ فعلا. اگر پرایوت فور کردید بهم بگید حتی اگه عضوم تو کانالتون.

بچه‌ها من از قبل از دی می‌خواستم این کارو بکنم ولی وقتی نمره‌ام اومد و پاس شده بودم، نت نداشتیم =) و بالاخره وقتش رسیده. یوووهو!

Repost from N/a
در اپ تلگرام، اگه بگی داستان‌ها به رپرزنتیشن تجاوز و اینسست و دیگر شکل‌های ابیوز نیاز دارن بهت می‌گن دیوونه.

این اینجا هم باشه چون مهم 🙏

Obviously this does not apply to the kind of literature that condemns incest or rape. You all know what type I am talking about.

So yes. I think we should keep consuming and supporting the media that keeps the "Victim" of fucked up things like incest and rape relevant. I don't think we should look away from the taboo. We have done enough of that through the centuries already.

These kind of crimes? The crimes that are tinged with shame? They won't stop happening if you stop talking about them. They just stop being relevant.

🌈⋆˙Illumination⋆˙ - Статистика та аналітика Telegram каналу @ofcherryfulthings