uk
Feedback
- 𝗗 𝗲 𝘁 𝗮 𝗶 𝗹 𝘀 ❤️⊁ .

- 𝗗 𝗲 𝘁 𝗮 𝗶 𝗹 𝘀 ❤️⊁ .

Відкрити в Telegram

٣١ يونَيو ٢٠٢٣ . _هَل صَليت عَلي النَبي اليوم ؟ ꪮ᭙ꪀꫀꪜ : @Mo7medb

Показати більше
1 411
Підписники
-324 години
-57 днів
-2130 день
Залучення підписників
червень '26
червень '26
+32
в 0 каналах
травень '26
+59
в 2 каналах
Get PRO
квітень '26
+54
в 0 каналах
Get PRO
березень '26
+42
в 0 каналах
Get PRO
лютий '26
+43
в 0 каналах
Get PRO
січень '26
+149
в 2 каналах
Get PRO
грудень '25
+89
в 1 каналах
Get PRO
листопад '25
+58
в 1 каналах
Get PRO
жовтень '25
+62
в 0 каналах
Get PRO
вересень '25
+60
в 0 каналах
Get PRO
серпень '25
+72
в 0 каналах
Get PRO
липень '25
+60
в 1 каналах
Get PRO
червень '25
+78
в 0 каналах
Get PRO
травень '25
+120
в 0 каналах
Get PRO
квітень '25
+124
в 0 каналах
Get PRO
березень '25
+97
в 1 каналах
Get PRO
лютий '25
+88
в 0 каналах
Get PRO
січень '25
+154
в 1 каналах
Get PRO
грудень '24
+129
в 1 каналах
Get PRO
листопад '24
+98
в 0 каналах
Get PRO
жовтень '24
+117
в 3 каналах
Get PRO
вересень '24
+104
в 2 каналах
Get PRO
серпень '24
+112
в 1 каналах
Get PRO
липень '24
+97
в 2 каналах
Get PRO
червень '24
+159
в 2 каналах
Get PRO
травень '24
+147
в 3 каналах
Get PRO
квітень '24
+165
в 10 каналах
Get PRO
березень '24
+178
в 6 каналах
Get PRO
лютий '24
+143
в 5 каналах
Get PRO
січень '24
+465
в 2 каналах
Дата
Залучення підписників
Згадування
Канали
26 червня+1
25 червня+1
24 червня+1
23 червня+1
22 червня+1
21 червня+1
20 червня+2
19 червня+1
18 червня+1
17 червня+1
16 червня+1
15 червня+1
14 червня+1
13 червня+1
12 червня0
11 червня0
10 червня+2
09 червня+2
08 червня+4
07 червня0
06 червня+1
05 червня+3
04 червня0
03 червня0
02 червня0
01 червня+5
Дописи каналу
‏أنا بحب الناس الحنيّنة قوي ‏الحنيّنين في كُل حاجة؛ في صداقتهم، في حُبهم، في خلافهم، وحتى في عداوتهم. ‏ناس بتراعي ربنا في كُل تصرّف، ومش بتعرف تأذي، لأن طبيعتهم أصلًا ما بتسمحلهمش يكسروا حد ولا يوجّعوا قلب حد. ‏الشخص الحنيّن عمره ما يقبل على غيره حاجة ما يرضاهاش على نفسه، وعشان كده وجوده دايمًا أمان. ‏وعشان كده برضه، الحنيّنين هما الأقرب لقلبي .. والأكتر جاذبية في نظري.

2
لما تسمع اسم النبي وتصلي عليه ده توفيق من ربنا مش شطارتك. د/محمد الغليظ
40
3
‏لما أنجح لازم ألاقي حد يسقفلي، و لما أفشل لازم ألاقي حد يطبطب عليا، و لما أروّح لازم ألاقي حد أحكيله. هو ده الإنسان، يأنس و يؤنَس به، فاهمني؟
87
4
محدش فاهم انك كل يوم بتعانى علشان تعدى اليوم بسلام وخلاص محدش فاهم حاجه.
99
5
الواحد مش عارف يروح لمين يقوله انه مهزوم من الدنيا كلها.
103
6
وبعدين هنفضل عالحال ده كتير؟
107
7
الواحد ساعات بيزعل علۍ إنه نصيبه قليل فِ حاجات بسيطة جدًّا وبتحدث للڪثيرين.. زۍّ إنه يتطمن مثلًا .. الواحد راضۍ والله بس فيه حتة ڪده زعلانة وبتتساءل: دورنا إمتۍ ؟ -فۍ أۍ حاجة عامةً- بحلم ڪتير وبحقق قليل وأحيانًا بشطب أحلامۍ تمامًا ؛ لأنها بقت صعب إيدۍ تلمسها وبقت بعيدة أوۍ فَ يعنۍ ڪُل اللۍ عايز أقوله: يا مقسّم الأرزاق أنا صاحۍ من بدرۍ . من بدرۍ أوۍ والله :))
144
8
انا ماسك شويه ازاز متكسر عاملين يعوروني ومش راضي ارميهم حباً في الكوبايه اللي مبقتش موجوده . (وانا هنا مش بتكلم عن الكوبايه)
145
9
انا ماسك شويه ازاز متكسر عاملين يعوروني ومش راضي ارميهم حباً في الكوبايه اللي مبقتش موجوده . (وانا هنا مش بتكلم عن الكوبايه)
1
10
الحمدلله إن بعد كل الظروف اللي مريت بيها ماتحولتش لشخص سئ، انا هفضل طيب مع نفسي ومع العالم لحد ما أموت، مهما حصل، لأن الحقد والشر و الأنانية اللي بشوفها من الناس مش حابب أكون جزء منها، فالحمد لله.
141
11
Немає тексту...
161
12
‏قاعِد يُمارس هوايتهُ المُفضّلة ؛ حُسن ظنُه فۍ ربّه ، وانتظار دعوات عَرفة تتحقّق فۍ عفوٍ وعافية بأمرِ الله .
155
13
⁠لا يحتاجُ المرءُ في علاقته الا إنسانًا يهتمُّ لأمره وخاطِره، لا يشعرُ في حياتهِ معه بالوحدة، ولا يحس أن الجميع قبله، رُغم أنه من المفترض أن يأتي قبل الجميع؛ ألا تجولَ في خاطره أسئلة كثيرة، إجاباتها مريرة على القلب، أو ليس لها من الأصلِ، إجابات.
156
14
💔 .
187
15
ـ قد اي الواحد مرهق نفسيا، حتى مش قادر ولا عارف يقول ماله، الحياه عمرها ما كانت منصفه معايا لأبعد درجه ممكن تتخيلها، حاسس اني فاضي، تعبان، مخنوق، انا نفسي مش فاهم حاله من الزعل بتسيطر على المكان وعليا، وحقيقي مش لاقي اي مخرج غير الصبر بس مش عايز اوصل لآخر نقطه صبر ليا في الدنيا.. بس
166
16
لي مقولتش إن دا الحضن الأخير ..
لي مقولتش إن دا الحضن الأخير ..
199
17
‏شيء سخيف جدًا إن الحاجات اللي بتحاول تتجاهلها هي اللي بتاخد الأولويه في دماغك وبتفضل تتعاد بأدق تفاصيلها.
201
18
الواحد بيلازمُه دايمًا شعور إنه مكانش يستاهل أي حاجه من اللي حصلتله وبيصعب عليه نفسه وبيحزن، بس بيرجع يقول خير لإن مفيش حل عنده غير كده.
199
19
ايه اخطر حاجة ممكن تعملها في نفسك ؟ انك تعودها على القليل، شوية اهتمام و خلاص شوية تقدير و خلاص شوية حب و خلاص و تبقى كدا تمام لا هو مش تمام ...لان بعد كدا هيبقى كل حق طبيعي بتاخده و كانه هدية بتفرح بيها ....من الاخر اللي بيعود نفسه على الفتات من الاول لما بيشوف حقه بيفتكره رفاهية.
231
20
🔄
🔄
211