uk
Feedback
- 𝗗 𝗲 𝘁 𝗮 𝗶 𝗹 𝘀 ❤️⊁ .

- 𝗗 𝗲 𝘁 𝗮 𝗶 𝗹 𝘀 ❤️⊁ .

Відкрити в Telegram

٣١ يونَيو ٢٠٢٣ . _هَل صَليت عَلي النَبي اليوم ؟ ꪮ᭙ꪀꫀꪜ : @Mo7medb

Показати більше
1 414
Підписники
Немає даних24 години
-67 днів
-1830 день
Залучення підписників
червень '26
червень '26
+31
в 0 каналах
травень '26
+59
в 2 каналах
Get PRO
квітень '26
+54
в 0 каналах
Get PRO
березень '26
+42
в 0 каналах
Get PRO
лютий '26
+43
в 0 каналах
Get PRO
січень '26
+149
в 2 каналах
Get PRO
грудень '25
+89
в 1 каналах
Get PRO
листопад '25
+58
в 1 каналах
Get PRO
жовтень '25
+62
в 0 каналах
Get PRO
вересень '25
+60
в 0 каналах
Get PRO
серпень '25
+72
в 0 каналах
Get PRO
липень '25
+60
в 1 каналах
Get PRO
червень '25
+78
в 0 каналах
Get PRO
травень '25
+120
в 0 каналах
Get PRO
квітень '25
+124
в 0 каналах
Get PRO
березень '25
+97
в 1 каналах
Get PRO
лютий '25
+88
в 0 каналах
Get PRO
січень '25
+154
в 1 каналах
Get PRO
грудень '24
+129
в 1 каналах
Get PRO
листопад '24
+98
в 0 каналах
Get PRO
жовтень '24
+117
в 3 каналах
Get PRO
вересень '24
+104
в 2 каналах
Get PRO
серпень '24
+112
в 1 каналах
Get PRO
липень '24
+97
в 2 каналах
Get PRO
червень '24
+159
в 2 каналах
Get PRO
травень '24
+147
в 3 каналах
Get PRO
квітень '24
+165
в 10 каналах
Get PRO
березень '24
+178
в 6 каналах
Get PRO
лютий '24
+143
в 5 каналах
Get PRO
січень '24
+465
в 2 каналах
Дата
Залучення підписників
Згадування
Канали
25 червня+1
24 червня+1
23 червня+1
22 червня+1
21 червня+1
20 червня+2
19 червня+1
18 червня+1
17 червня+1
16 червня+1
15 червня+1
14 червня+1
13 червня+1
12 червня0
11 червня0
10 червня+2
09 червня+2
08 червня+4
07 червня0
06 червня+1
05 червня+3
04 червня0
03 червня0
02 червня0
01 червня+5
Дописи каналу
الواحد مش عارف يروح لمين يقوله انه مهزوم من الدنيا كلها.

2
وبعدين هنفضل عالحال ده كتير؟
1
3
الواحد ساعات بيزعل علۍ إنه نصيبه قليل فِ حاجات بسيطة جدًّا وبتحدث للڪثيرين.. زۍّ إنه يتطمن مثلًا .. الواحد راضۍ والله بس فيه حتة ڪده زعلانة وبتتساءل: دورنا إمتۍ ؟ -فۍ أۍ حاجة عامةً- بحلم ڪتير وبحقق قليل وأحيانًا بشطب أحلامۍ تمامًا ؛ لأنها بقت صعب إيدۍ تلمسها وبقت بعيدة أوۍ فَ يعنۍ ڪُل اللۍ عايز أقوله: يا مقسّم الأرزاق أنا صاحۍ من بدرۍ . من بدرۍ أوۍ والله :))
84
4
انا ماسك شويه ازاز متكسر عاملين يعوروني ومش راضي ارميهم حباً في الكوبايه اللي مبقتش موجوده . (وانا هنا مش بتكلم عن الكوبايه)
100
5
انا ماسك شويه ازاز متكسر عاملين يعوروني ومش راضي ارميهم حباً في الكوبايه اللي مبقتش موجوده . (وانا هنا مش بتكلم عن الكوبايه)
1
6
الحمدلله إن بعد كل الظروف اللي مريت بيها ماتحولتش لشخص سئ، انا هفضل طيب مع نفسي ومع العالم لحد ما أموت، مهما حصل، لأن الحقد والشر و الأنانية اللي بشوفها من الناس مش حابب أكون جزء منها، فالحمد لله.
106
7
Немає тексту...
133
8
‏قاعِد يُمارس هوايتهُ المُفضّلة ؛ حُسن ظنُه فۍ ربّه ، وانتظار دعوات عَرفة تتحقّق فۍ عفوٍ وعافية بأمرِ الله .
133
9
⁠لا يحتاجُ المرءُ في علاقته الا إنسانًا يهتمُّ لأمره وخاطِره، لا يشعرُ في حياتهِ معه بالوحدة، ولا يحس أن الجميع قبله، رُغم أنه من المفترض أن يأتي قبل الجميع؛ ألا تجولَ في خاطره أسئلة كثيرة، إجاباتها مريرة على القلب، أو ليس لها من الأصلِ، إجابات.
132
10
💔 .
157
11
ـ قد اي الواحد مرهق نفسيا، حتى مش قادر ولا عارف يقول ماله، الحياه عمرها ما كانت منصفه معايا لأبعد درجه ممكن تتخيلها، حاسس اني فاضي، تعبان، مخنوق، انا نفسي مش فاهم حاله من الزعل بتسيطر على المكان وعليا، وحقيقي مش لاقي اي مخرج غير الصبر بس مش عايز اوصل لآخر نقطه صبر ليا في الدنيا.. بس
133
12
لي مقولتش إن دا الحضن الأخير ..
لي مقولتش إن دا الحضن الأخير ..
159
13
‏شيء سخيف جدًا إن الحاجات اللي بتحاول تتجاهلها هي اللي بتاخد الأولويه في دماغك وبتفضل تتعاد بأدق تفاصيلها.
169
14
الواحد بيلازمُه دايمًا شعور إنه مكانش يستاهل أي حاجه من اللي حصلتله وبيصعب عليه نفسه وبيحزن، بس بيرجع يقول خير لإن مفيش حل عنده غير كده.
170
15
ايه اخطر حاجة ممكن تعملها في نفسك ؟ انك تعودها على القليل، شوية اهتمام و خلاص شوية تقدير و خلاص شوية حب و خلاص و تبقى كدا تمام لا هو مش تمام ...لان بعد كدا هيبقى كل حق طبيعي بتاخده و كانه هدية بتفرح بيها ....من الاخر اللي بيعود نفسه على الفتات من الاول لما بيشوف حقه بيفتكره رفاهية.
201
16
🔄
🔄
183
17
هوا أنا لما أخطب المفروض أروح عند خطيبتي كام مره في اليوم؟
193
18
هيا الشحاته اتطورت لدرجادي دا بيقولي حولي انستا باي !!
194
19
في زحمة الدنيا دي الإنسان محتاج حاجتين ملهومش تالت علاقة سليمة مع ربنا وشخص حنين في الدنيا معاك أيًّا كان مين أب، أخ، أم، حبيب، صاحب بس يكون حنين يهون عليه وجع الدنيا أنا دايمًا شايفة إن الحنية إدمان من اللي بيديها واللى بياخدها واللي متعود يدي مستحيل يعرف يبقى بخيل واللي داقها مرة مستحيل ينسى طعمها بيتعذب العمر كله لو اتحرم منها الحنية عندي مش رفاهية الحنية عندي خط أحمر والقوة الحقيقية إنك تحافظ عليها مش تكسّرها مفيش حاجة هتشدني ليك غيرها ومفيش حاجة هتخليني أكمّل غيرها تاخد عيوني بالحنية مش بالقسوة، أقسي حاجه في الدنيا إنك تعيش من غير حنية، انا شُفت ناس قوية بس أول ما اتحرمت من الحنية اتكسرت من غير صوت يبخت اللي فهم إن الحنية مش ضعف دي قوة، رزق من ربنا، وإن اللي بيعرف يطبطب هو اللى فى الآخر بيكسب.
238
20
هل صليت علي النبي اليوم ﷺ 🫀
269