uk
Feedback
ماذا بعد! 🖤

ماذا بعد! 🖤

Відкрити в Telegram

ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙

Показати більше
638
Підписники
Немає даних24 години
-27 днів
-730 день
Архів дописів
أنا شايفه أنه هو بيحافظ عليكي ،ممكن اه بيحبك وممكن لأ ،ولو بيحبك بيعمل كدا عشان يحافظ وعشان لما يجي الوقت المناسب يقولك ويقول
+5
أنا شايفه أنه هو بيحافظ عليكي ،ممكن اه بيحبك وممكن لأ ،ولو بيحبك بيعمل كدا عشان يحافظ وعشان لما يجي الوقت المناسب يقولك ويقول لأهلك ،ويمكن كمان قائل لعمتك ،بس الله اعلم ،مينفعش نتخيل حاجه او نحط أمل ،انتي سيبي امورك كلها لله ،وادعي يقدملك اللي فيه الخير،وهو يتصرف زي مهو عايز،بس انتي اتجاهلي تماماً وعامليه ع صلة القرابه بس.

‏وتمضي الأيام ، بعد الشُهور ، بعد السنين ‏ ويضل مابيننا أيام ‏فلا أنت الذي تأتي ‏ولا أنا الذي جِئت❤️‍🩹.

دي حاجه ف منتهى التحفه ،كل م تخلص اجيب واحده تانيه ،بتحمي من التعرق وترطب كمان للبشره الحساسه وملهاش ريحه فواحه ،بتحطها كل يو
دي حاجه ف منتهى التحفه ،كل م تخلص اجيب واحده تانيه ،بتحمي من التعرق وترطب كمان للبشره الحساسه وملهاش ريحه فواحه ،بتحطها كل يوم بتقعد حقيقي حاولي 24 ساعه يعني ف يومك الكامل الحر المقرف دا ،مش هتحس نهائي بريحه طالعه منك ،وكمان بيوحد لون البشره تحت الابط . (حبيت انزله عشان لو عاوز مزيل عرق كويس ومضاد للبكتيريا وهو بشرته حساسه ارشحالك دا جداً عن تجربه شخصيه بقالي فتره طويله ماشيه عليه)💗.

مِسكينٌ كل شيءٍ يُسبحُ إلا أنت. سُبحان الله وبحمده، سبحان الله العظيم.

والله ما عارفه ماله دا😂،بس فعلاً اتجاهلي تماماً ،ولا تدايقي منه ،هو تصرفاته غربيه والله لولا ابن عمتك كنت قولتلك دماغه تعبان
+3
والله ما عارفه ماله دا😂،بس فعلاً اتجاهلي تماماً ،ولا تدايقي منه ،هو تصرفاته غربيه والله لولا ابن عمتك كنت قولتلك دماغه تعبانه حبه😂،سوري يعني ،بس ع معتقد كدا هو حبك بس بيبعد عنك عشان ميتعلقش جامد ،او عشان يشوف حبك ،بس انتي فكك م الكلام الفاضي دا ،والحقيقه دا يثبتلك أنه مفيش حتى علاقة اخوات بين ولاد عماتك حتى،اخوكي اللي اخوكي م ماما وبابا غير كدا بيبقى فيه طرف بيوقع.

ولكن في نهاية المطاف.. عندما يعبُر من خلالنا كلّ هذا التّعب أو نعبره نحن، أودّ أن أكون شخصًا راضيًا فحسب.

‏لما يحصل زلزال ومتحسش بيه، ولا يصحيك من النوم ولا تخاف ولا تترعب، يبقي تعرف إن الله عز وجل إختصك بنعمة، تفهم إن ربك آمن خوفك صرف عنك السوء، والرهبة والرعب والترقب ساعتها تحمد الله مش تزعل وتتريق ان اللقطة فاتتك !

لقد أهلكتني الأشياء التي أحببتُها ولم تكن لي.

دا مشروع خاص لوحدها معانا ف القناه ،ادخلوا وحاجات تحفه ،واسعار جميله🦋.

https://www.facebook.com/profile.php?id=61576014278230 بيدج صفحتي ممكن تعملي إعجاب وتشيري اللينك ي لطيفه مشروعي مش هيكبر غير بيكِ 💗

https://chat.whatsapp.com/GF4nYP1lgS5E2Rs7mE6yFq كل اللي يخصك كبنوته في مكان واحد: لبس شرعي وكاجوال، نقابات، شوزات، Perfumes، شنط، Skin Care، Makeup، Accessories ومنظمات شكلها كيوت! أسعار مميزة، خامات ممتازة، وتوصيل لأي مكان. للأوردر: تأكيد بنص المبلغ – لا يوجد استبدال أو مرتجع إلا في حالة الديفوه. خصم خاص للعرايس! اسألي عن أي حاجة حتى لو مش هتطلبي.🎀 الدخول للبنات فقط.

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته 🤎. ترجيمي قطعه قطعه ،والكلمات الصعبه ف القطعه استبدليها بكلمات انتي عارفاه ،وكمان نزلي ابلك
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته 🤎. ترجيمي قطعه قطعه ،والكلمات الصعبه ف القطعه استبدليها بكلمات انتي عارفاه ،وكمان نزلي ابلكشين شات جي بي تي ،هينفعك جداً ابعتلي القطعه وهيترجملها ،وبردو اسألي عليه ازاي اذاكر هيقولك طرق تحفه ،وهتلاقي عنده حلول،ولو حد موجود يقولها طريقه ياجماعه ،ربنا يوفقك💗.

لما ترتبط بالشخص الصح، أو تشتغل في المكان الصح، أو تصاحب الناس الصح ، ساعتها هتأخد نفس عميييق جداً مع تنهيدة وابتسامة لطيفة كده، وتبدأ ثقتك بنفسك ترجعلك تاني، وتتأكد أنه لا المشكلة مكنتش فيك، وأنه الوضع اللي كنت فيه هو اللي مكنش مكانك ولا يناسبك والحمد لله إنك نجيت بنفسك منه.. والمهم وقتها برده إنك تعرف قيمة اللي معاك وتشكر ربنا على فضله وتحافظ على الرزق ده جداً🤍.

🦋.
🦋.

صوت أفكاري بقى مغطي ع كل الأصوات التانيه.

يارب قدِّر لي الخير حيث كان ثم ارضِني به🦋 .

طبيعي تحسي كدا من الضغط اللي انتي فيه ،بس والله كل حاجه هتبقى احسن م الاول،المهم علاقتك بربنا،صلي وادعي قولي يا رب اختارلي ول
طبيعي تحسي كدا من الضغط اللي انتي فيه ،بس والله كل حاجه هتبقى احسن م الاول،المهم علاقتك بربنا،صلي وادعي قولي يا رب اختارلي ولا تخيرني ،يا رب تحيي العظام وهي رميم أحييني من تاني ورجعني لنفسي واجعلني الشخص اللي تحبه ،ربنا يفرح قلبك ويجبر بخاطرك 💗.

عسل😂❤️.
عسل😂❤️.

https://t.me/Hada885 أنضموا هنا ،االاتشانل جديده وصحبتها عاوزه تكبرها 🦋.

‏ليه محدش بيتكلم عن الصراع النفسي بين إنك بتحاول تكون شخص طيّب وتخلي الدنيا أخف على اللي حواليك، وما بين صعوبة الحياه والناس وآذاها اللي بيخلوك عايز تطلع أسوأ نسخه منك ؟