uk
Feedback
ماذا بعد! 🖤

ماذا بعد! 🖤

Відкрити в Telegram

ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙

Показати більше
637
Підписники
-224 години
-37 днів
-830 день
Архів дописів
۞‏ رَبِّ إِنِّي لِما أنزَلتَ إلَيَّ من خَيْرٍ فَقير ۞ قالهَا مُوسى لربه فأوجدَ له العَمل ثم يسّر له الزّوجة ثم اكرمهُ بالنّبوة فالافتقارُ إلى الله غِنى اللهم اجْعلنا أغنَى الناس بكَ وأفقرهُم إلَيك ..❤️

طيب كل واحد فينا بيغلط ،ف ممكن اللي حصل غصب عنها فعلاً ،طالما هي بتحبك كدا وإعتذرت،م تصراحي باللي جواكي،طالما هي عارفاكي بشكل
طيب كل واحد فينا بيغلط ،ف ممكن اللي حصل غصب عنها فعلاً ،طالما هي بتحبك كدا وإعتذرت،م تصراحي باللي جواكي،طالما هي عارفاكي بشكل كبير كدا،لما تصراحيها هترتاحي وهتعرفي تقرري،تسطحي علاقتك يعني متحكيش معاها ف كل حاجه ،يعني مدخلهاس ف خصوصياتك ،بس أنا شايفه انها بتحبك وأنها غلطه،وأثرت فيكي جامد عشان انتي بتحبيها.

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته ،يعسوله اتكلمي براحتك،وجزاكي يا رب.. أقولك حاجه ،انتي سامحيها واتعاملي معاها عادي،بس ك زميله
+2
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته ،يعسوله اتكلمي براحتك،وجزاكي يا رب.. أقولك حاجه ،انتي سامحيها واتعاملي معاها عادي،بس ك زميله مش صاحبه أو صديقه مقربه،وحاجه كمان،احنا منزعلش من أنه ناس قربت أو ناس بعدت،كل واحد حره ،اللي عاوز يبعد يبعد واللي عاوز يقرب يقرب،بس اللي بعد وعاوز يقرب تاني ،المفروض انتي متبقيش زي الاول معاه،خاصة لو انتي معملتيش حاجه ،او انها أذتك مثلاً ،أنتي واحده عسوله وشطوره،وكل واحد فينا بيمر بفتره مش كويسه،بس انتي هديتها منها ولعلها كانت اختبار،وكمان عشان تكشفي معدن الناس،مين المفروض يبقى صديق ومين المفروض يبقى مجرد معرفه فهمتي.

لأ والله ولا روحت ولا مره ف رمضان ، رمضان شهر العباده يولاد🥹😂.
لأ والله ولا روحت ولا مره ف رمضان ، رمضان شهر العباده يولاد🥹😂.

‏فإن عفَا عنك أتتك حوائجُك من دون مسألة. اللّٰهُمَّ انك عفو تُحب العفو فاعف عنا ..

‏﴿ وَذَكِّرْ فَإِنَّ الذِّكْرَىٰ تَنفَعُ الْمُؤْمِنِينَ ﴾ ‏- سُبحان الله . ‏- الحَمد لله . ‏- لا إله إلا الله . ‏- الله أكبر . ‏- لا حَول و لا قوة إلا بالله . ‏- سُبحان الله و بِحمده . ‏- سُبحان الله العَظيم . ‏- أستغفِرُ الله الْعَلِيُّ الْعَظِيم وَأَتُوبُ إِلَيْهِ. -لا إِلَهَ إِلا أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ. -اللَّهُمَّ صَلِّ وَسَلِّمْ عَلَى نَبِيِّنَا مُحَمَّدٍ. -يا مقلِّبَ القلوبِ ثَبِّتْ قلبِي على دينِك .

يا رب غزة..."

شكراً 💗. بس مش عارفه أرفع معنوياتي 😂.
شكراً 💗. بس مش عارفه أرفع معنوياتي 😂.

وأنا كمان يفنانه😂.
وأنا كمان يفنانه😂.

والعه معاكم يا بتوع العيد والعيدية مستفيدين ماديًا ومعنويًا.

عساها تأتي كما تخيّلت وتُقدّر كما دعوت. عسى أن يأتيك ما تريده بشكلٍ يليق بصبرك وعسى أن يهبك الله أعظم مما حَلِمت به💗.

اللهمّ اجعل أُمي و أبي من الذين يدخلون الجنة بِلا حساب ولا سابقِ عذاب🤍 .

‏﴿ وَذَكِّرْ فَإِنَّ الذِّكْرَىٰ تَنفَعُ الْمُؤْمِنِينَ ﴾ ‏- سُبحان الله . ‏- الحَمد لله . ‏- لا إله إلا الله . ‏- الله أكبر . ‏- لا حَول و لا قوة إلا بالله . ‏- سُبحان الله و بِحمده . ‏- سُبحان الله العَظيم . ‏- أستغفِرُ الله الْعَلِيُّ الْعَظِيم وَأَتُوبُ إِلَيْهِ. -لا إِلَهَ إِلا أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ. -اللَّهُمَّ صَلِّ وَسَلِّمْ عَلَى نَبِيِّنَا مُحَمَّدٍ. -يا مقلِّبَ القلوبِ ثَبِّتْ قلبِي على دينِك .

‏يارب جئتكَ أنا وقلبي مُتعبين أودُ الزحفَ من فرطِ الألم. يارب إنها ليالي الدعوات المُجابة فلا تَردني لا أنا ولا قلبي.))"

عَسانا نُذكَرُ في الخَلواتِ، عندَ رفعِ الأكُفِّ، عندَ الإفطارِ، في السَّحرِ، وعندَ السُّجودِ .. عَسانا نُذكرُ في دُعاءِ غريبٍ ما ظنَنَّاهُ يومًا يذكُرُنا :))

‏اللهمَّ ارزقني ما يُرضِيك واختر لي ما يرضيك واهدني لما يرضيك وسهّل أمري فيما يرضيك واشرح صدري لِما يرضيك وأرشدني لما يرضيك وبارِك ليّ فيما يرضيك وارضِني وارضَ عنّي يا ﷲ💗.

ولا تَبتلينِي فِي مَطلبِي .. ‏"ولا تردّني بعد دعائي خائبًا أو مهزومًا يا الله."

لله جنود كثيرة، نعلم قليلها ونجهل كثيرها! قال تعالى:"وَمَا يَعْلَمُ جُنُودَ رَبِّكَ إِلَّا هُوَ"🤍
لله جنود كثيرة، نعلم قليلها ونجهل كثيرها! قال تعالى:"وَمَا يَعْلَمُ جُنُودَ رَبِّكَ إِلَّا هُوَ"🤍

‏﴿ وَذَكِّرْ فَإِنَّ الذِّكْرَىٰ تَنفَعُ الْمُؤْمِنِينَ ﴾ ‏- سُبحان الله . ‏- الحَمد لله . ‏- لا إله إلا الله . ‏- الله أكبر . ‏- لا حَول و لا قوة إلا بالله . ‏- سُبحان الله و بِحمده . ‏- سُبحان الله العَظيم . ‏- أستغفِرُ الله الْعَلِيُّ الْعَظِيم وَأَتُوبُ إِلَيْهِ. -لا إِلَهَ إِلا أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ. -اللَّهُمَّ صَلِّ وَسَلِّمْ عَلَى نَبِيِّنَا مُحَمَّدٍ. -يا مقلِّبَ القلوبِ ثَبِّتْ قلبِي على دينِك .

يا ربِّ فاجمعنا غدًا بنبيِّنا في جنةٍ فيها الحَياةُ بلا سَقم🦋.