uk
Feedback
Independent🪁

Independent🪁

Відкрити в Telegram

گذشتن و رفتنِ پیوسته به سمت آرزوها. پست‌هایی که در گیومه نوشته شده، از من نیستند.

Показати більше
7 216
Підписники
Немає даних24 години
-417 днів
+53630 день

Триває завантаження даних...

Залучення підписників
червень '26
червень '26
+421
в 88 каналах
травень '26
+454
в 66 каналах
Get PRO
квітень '26
+79
в 8 каналах
Get PRO
березень '26
+30
в 2 каналах
Get PRO
лютий '26
+483
в 144 каналах
Get PRO
січень '26
+193
в 81 каналах
Get PRO
грудень '25
+371
в 148 каналах
Get PRO
листопад '25
+483
в 150 каналах
Get PRO
жовтень '25
+463
в 157 каналах
Get PRO
вересень '25
+329
в 107 каналах
Get PRO
серпень '25
+532
в 166 каналах
Get PRO
липень '25
+400
в 137 каналах
Get PRO
червень '25
+1 686
в 453 каналах
Get PRO
травень '25
+378
в 91 каналах
Get PRO
квітень '25
+297
в 70 каналах
Get PRO
березень '25
+385
в 83 каналах
Get PRO
лютий '25
+348
в 68 каналах
Get PRO
січень '25
+445
в 96 каналах
Get PRO
грудень '24
+360
в 78 каналах
Get PRO
листопад '24
+202
в 55 каналах
Get PRO
жовтень '24
+208
в 46 каналах
Get PRO
вересень '24
+133
в 38 каналах
Get PRO
серпень '24
+456
в 66 каналах
Get PRO
липень '24
+270
в 46 каналах
Get PRO
червень '24
+297
в 36 каналах
Get PRO
травень '24
+175
в 30 каналах
Get PRO
квітень '24
+240
в 35 каналах
Get PRO
березень '24
+108
в 23 каналах
Get PRO
лютий '24
+74
в 12 каналах
Get PRO
січень '240
в 15 каналах
Get PRO
грудень '23
+305
в 14 каналах
Get PRO
листопад '230
в 20 каналах
Get PRO
жовтень '230
в 13 каналах
Get PRO
вересень '230
в 0 каналах
Get PRO
серпень '230
в 0 каналах
Get PRO
липень '230
в 0 каналах
Get PRO
червень '230
в 0 каналах
Get PRO
травень '230
в 0 каналах
Get PRO
квітень '23
+386
в 0 каналах
Дата
Залучення підписників
Згадування
Канали
22 червня+5
21 червня+6
20 червня+12
19 червня+6
18 червня+11
17 червня+4
16 червня0
15 червня0
14 червня+4
13 червня+12
12 червня+14
11 червня+31
10 червня+19
09 червня+66
08 червня+59
07 червня+42
06 червня+29
05 червня+21
04 червня+7
03 червня+9
02 червня+13
01 червня+51
Дописи каналу
این کار رو جهت اینکه بخواید بیشتر ازم فوروارد کنید یا هر چی نمی‌کنم. این کانال یه راه ارتباطی برای من با دنیای بیرون و آدم‌های مختلفه و دوست دارم ارتباطمون دو طرفه باشه.

2
این کانال هم همینطور https://t.me/chalgoonemaryam
64
3
ادمین این کانال نمی‌دونم کیه ولی خیلی ازم فوروارد می‌کنه. دوست داشتم به پس توجهش منم لینک کانالش رو بذارم https://t.me/interventionnnnn اگر دوست داشتید عضو شید💗 بوس.
397
4
وای اخه قیافه‌ی خر و نازشو ببین. چجوری می‌تونن این رو ماچ نکنن
859
5
آدم‌هایی که گوربه دارن خیلی خوشبختن. شاید شبیه اون جمله‌ی معروفه که می‌گفت اونی که دندون‌درد داره فکر می‌کنه همه‌ی اونایی که ندارن خوشبختن ولی نه
871
6
+1
Немає тексту...
833
7
سلام من فکر می‌کردم کار کردن از درس خوندن راحت تر باشه چون حقوق داره ولی واقعاً درس خوندن راحت تر و لذت بخش تره کار کردن همش استرس و فشار و زیرآب زدنه
152
8
چقدر دغدغه‌های مشترک داریم بچه‌ها
182
9
من احساس میکنم بستگی به این داره که کاری که میکنی مرتبط با درسی هست که می‌خونی یا نه من رشتم خیلی بازار کارش بده و تک و توک براش کار پیدا میشه و مجبورم برم سمت کار های غیر مرتبط با رشتم و این برام حکم مرگ رو داره حاضرم با حداقل ها زندگی کنم ولی اینقدر نرم سر کاری که اصلا به رشتم مربوط نیست
182
10
به نظرم هر دوش سخته ولی در هر کجا علاقه نداشته باشی یا اون مسیر تو رو به چیزی که واقعا علاقه داری نمیرسونه عذاب میشه البته تو ایران اوضاع متفاوته🥰
182
11
میدونی مشکل کار کردن چیه کنار درس خوندن تو حتی اگه درست سخت باشه میگی عیبی نداره من دارم کار میکنم مثلا ماهانه ۵۰ تومن در میارم خرج های معمولی ام رو میتونم بدم میتونم دو دست لباس بخرم پول کرایه تاکسی‌ رو بدم و یکم پس انداز کنم ولی الان حتی واسه یه چیز چرت مثل فروشندگی دانشجو نمی‌خوان که طرف فردا بهونه نیاره بعد با حقوق چقدر نهایت دو شیفت ۱۵ تومن چی میتونی با این پول بکنی آخرشم یه چیزی قرض باید از پدرو مادرت بگیری متاسفانه انقد وضعیت خانواده ها بد شده بچه باید به مامان باباش کمک کنه نمیتونه واسه خودش پول جمع کنه خارج کشور تو نهایت ده سال کار میکنی میتونی خونه بخری اینجا چی؟
182
12
به‌نظرم خیلی به فاکتورهای محیطی و توانمندی‌های آدم بستگی داره. کسی که نمی‌تونه تمرکز عمیق پیدا کنه و اتنشن اسپن کوتاهی داره و حافظه‌ی خوبی برای به‌خاطر سپردن مطالب نداره، درس خوندن خیلی ازش انرژی می‌بره و بهش خستگی ذهنی بدون بازدهی می‌ده؛ در عوض اگه تو محیط کار مربوط به همون رشته‌ی خودش باشه چون به شکل عملی درگیره و معمولا تحت‌نظر یه سینیور هست و می‌تونه از بقیه هم کمک بگیره براش راحت‌تره و کمتر احساس فرسودگی و خستگی می‌کنه و حتی می‌تونه بیشتر یاد بگیره نسبت به حالتی که فقط بشینه درس بخونه. از اون طرف برعکسش هم هست؛ کسی که ظرفیت یادگیریش زیاده و تمرکز و حافظه خوبی داره و سواد بالایی به دست آورده ممکنه تو محیط کار به‌خاطر همکارهای بد و اذیت‌کن، قوانین محیط کار یا حتی کم‌سوادی بقیه و کمبود امکانات اذیت و کلافه بشه و همون درس خوندن براش راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر باشه. و قلب و بوس برای اونایی که نه تمرکز و حافظه خوبی دارن و نه محیط کارشون خوبه، خیلی گناه دارن.
242
13
به عنوان کسی که هم درس خونده هم کار‌کرده هم وقتی درس میخونده کار پاره وقت کرده هم الان که کار تمام وقت داره باید درس هم بخونه، میگم که کار مسئولیت بیشتر و چون با آدمهای بیشتری ارتباط داریم سختی بیشتری برای من داشته ولی درنهایت، درجه سختیش رو علاقه ی آدمی مشخص میکنه، قطعاً اونی که به کل از درس خوندن متنفره نظرش فرق داره.
273
14
به عنوان یک دانشجو که کار میکنه خواستم بگم هردو
243
15
خب منی که این ترم 4 روز هفته از صبح تا بعد از ظهر کلاس داشتم، و بعد از ظهر تا شبم باید محل کارم میبودم، واقعا به درس خوندن نمیرسیدم نمیتونم بگم کدومش سخت‌تره، ولی جفتش با هم واقعا فرسایشیه
273
16
https://t.me/set_yourself_free/31882 در این شرایط بنظرم کار کردن سخت‌تره. بنظرم دوستان کار کردن رو بدون مشکل می‌بینن، یعنی احتمال اینکه رئیست تحقیرت کنه، استرس داشته باشی که یه وقت گند نزنی و خستگی‌های جسمی رو کلا حذف کردن. گرچه پول خیلی چیز خوبیه (مخصوصا این روزا)
273
17
مثلاً شما فکر کن رفتی دانشگاه درس خوندن روتین (نه شب امتحانی که استرس داره) برات سخت‌تره یا سر کار رفتن
303
18
بعد بحث ماهیت درس خوندن در کنار کار کردنه. همون اول گفتم تعلیق رو کنار بذارید
333
19
بچه‌ها من یه چیزی که فکر می‌کنم اینه که شماها فکر می‌کنید سر کار رفتن یه مسیر خطیه. تو می‌ری سر کار و پول درمیاری. در حالی که شبیه مرحله‌ی اخر اون مسابقه‌ی هری پاتر و جام اتشه.
333
20
راستش در حالت عادی که شرایط یکسان باشه فکر میکنم که درس خوندن واقعا وحشتناک تره مخصوصا توی ایران چون تو همش داری میخونی خودت به خودت فشار میاری هانوادت بهت فشار میارن فامیل و در و همسایه هم گاها توش دخالت میکنند از اون طرف هزا و سیصد و پنجاه و هشت تا ازمون قلمچی و گاج و گزینه دو و سه و چهار و پنج و شیش و الی اخر باید بدی خط به خط کتابم یا ازت نهایی میگیرن یا کنکورشو میدی تهشم برای نصف رشته ها باید بری مصاحبه اونجا هم دهنت سرویس بشه بدیش اینجاست که قدم به قدم مسیر همش میگی خب که چی و هیچییی تضمین شده نیست ممکنه بخونی بخونی بخونی تهش هیچی نشه دوباره سال بعد باید تلاش کنی ولی حس میکنم وقتی میری سر کار اروم تری لازم نیست بدویی و سعی کنی دیگرانو کنار بزنی و حداقل مطمئنی وقتی اول ماه میشه ممکنه دیر یا زود ولی حقوقتو میدن انگار یه فیلد داری که مطمئنی متعلق بهشی و اگه کسی اونجا بخواد حقتو بخوره میتونی بری شکایت کنی البته کار هم خیلییی سختی داره ولی درس خوندن هم شرایطش بدتره به نظرم هم سنی که توش مجبوری درس بخونی یک مقدار پایین تره معمولا ادم وقتی بزرگتر میشه انگار بهتر میتونه خودشو مدیریت و شرایط رو کمی بهتر کنه
393