uk
Feedback
SD Analysis

SD Analysis

Відкрити в Telegram

⚜️ آموزش، تحلیل و ترید بر اساس سبک S&F الفونسو ⚜️ 🔰 Alfonso Course: https://t.me/sd_analysis/193 🔶 ChatRoom: @SD_Analysis_Group ⏯ Youtube : https://www.youtube.com/c/SDAnalysis 🔶 Analysis Group: @SF_Analysis 🧑‍💻 Admin: Dr. Amirreza Ansari

Показати більше
5 664
Підписники
-1124 години
-237 днів
+230 день
Архів дописів
#usdjpy ستاپ ضد روندی تایم دیدگاه: دیمند یک ساعته امتیاز بالا که نستد دیمند روزانه هم هست، و موارد مثبت دیگه مثل کندل لانگ با
#usdjpy ستاپ ضد روندی تایم دیدگاه: دیمند یک ساعته امتیاز بالا که نستد دیمند روزانه هم هست، و موارد مثبت دیگه مثل کندل لانگ بار و کندل دوجی بعدش تایم ساختار 15 دقیقه : قیمت به صورت oe کندلی به دیمند 15 دقیقه امتیاز بالا نستد دیمند یک ساعته امتیاز بالا رسید و در انتها کندل پین بار صعودی که با شدو نقدینگی کندل قبل رو جمع کرد تایم ورود 1 دقیقه : یک bnz ایجاد شده که قیمت با ارایوال مناسب بهش رسید و نقدینگی ایجاد کرد و در ادامه الگوی 3D ایجاد شد

#Nasdaq 🔶 خوشتیپا! حواستون به 3D کندلی باشه که میتونه نقطه ورود و SL فوق‌العاده بهینه بده. البته در این حالت باید بیس تایم ترید خودش حتما ستاپ قوی در توالی خودش باشه (مثلا اینجا دیمند سبز M1، ستاپ قوی FZ بود. پس با ستاپ 3D کندلی میتونیم ورود کنیم). 🔰 @SD_Analysis

بسیار عالی و کامل 👌❤️

#xauusd سلام استاد، توی چارت طلا، یک ناحيه 15 دقیقه داشتیم که نستد H4 و h1 بود و احتمال واکنش رو بالا می‌برد نستد یک دقیقه رو
#xauusd سلام استاد، توی چارت طلا، یک ناحيه 15 دقیقه داشتیم که نستد H4 و h1 بود و احتمال واکنش رو بالا می‌برد نستد یک دقیقه رو نشد توی گذشته بازار ببینم و bnz جدید هم ندیدم پس حدس می‌زنم توی این ستاپ با نواحی تایم ترید کاری نداشتیم و به دنبال هانت نقدینگی بودیم زون 15 دقیقه بیس شلوغی داشت و پشتش نقدینگی بود پس میشد انتظار هانت رو داشت توی تایم یک دقیقه الگوی 3D ایجاد شد و آخرش پین بار نزولی و قبلش یه لانگ بار داشتیم که احتمال کارکشن رو بیشتر میکرد که انجام شد، و قیمت توی تایم 5 دقیقه قله قبلی رو هانت کرد و در ادامه به سمت نقدینگی هایی که توی تایم یک دقیقه مشخص هستن حرکت کرد و بنظرم، توی این ستاپ حدس میزدیم که هانت 15 دقیقه انجام بشه و قبل اینکه کندلش به صورت هانت کلوز کنه،توی تایم پایین تر اون واکنش رو گرفتیم شایدم کلا اشتباه گفتم 😂

#GOLD #USDJPY 🔶 دو موقعیت جذاب اسکلپی در طلا و ین با ستاپ 3D 🔷 تمرین : دلایل ورود رو پیدا کنین و با عکس و توضیحات در قسمت کامنت این پست ارسال کنین. 🔰 @SD_Analysis

✅ R2 , R4

#XAUUSD 🔶 ترکیب 3D و ستاپ PCP فرصت نداد فیلم بگیرم 😁

#WTI #3D 🔶 مثال لایو نکته بالا در نفت 🔷 دقت داشته باشین مثل همیشه، لوکیشن تشکیل این الگو بسیار مهمه و هر جایی نمیتونیم ازش استفاده کنیم. 🔰 @SD_Analysis

#آموزشی #ستاپ_کندلی #3D 🔶 در زمانی که منتظر تشکیل الگوی 3D هستیم، میتونیم از سویینگ ۱ و ۲ ترندلاین عبور بدیم و نقطه حدودی در
#آموزشی #ستاپ_کندلی #3D 🔶 در زمانی که منتظر تشکیل الگوی 3D هستیم، میتونیم از سویینگ ۱ و ۲ ترندلاین عبور بدیم و نقطه حدودی درایو ۳ که در اون به دنبال ورود هستیم رو بدست بیاریم. البته باید بدونیم که این نکته همیشه در الگوی 3D اتفاق نمیوفته و صرفا یک پوئن مثبت برای الگو محسوب میشه. 🔰 @SD_Analysis

🔶 PCP on Fire!

🔶 همیشه استاپ خوردن به معنی ضرر کردن نیست

🔶 خب الان بریم دوشنبه رو با طلا خانوم شروع کنیم🔥

🔶 تبدیل ستاپ PCP به الگو CP! 🔷 ستاپ PCP مخفف Pre-CP هست. یعنی CP ناکامل. به عبارت دیگه، ما لگ ورودی و ساختار بیس رو داریم و احتمال میدیم که لگ خروجی تشکیل بشه و تشکیل لگ خروجی رو قبل از تشکیل‌ش ترید میکنیم. 🔶 اگر این ستاپ در لوکیشن مناسب تشکیل بشه، هم میتونیم روی PCP ورود کنیم و هم روی CP که بعدش تشکیل میشه. مثل همین ترید!

🔶 تبدیل ستاپ PCP به الگو CP! 🔷 ستاپ PCP مخفف Pre-CP هست. یعنی CP ناکامل. به عبارت دیگه، ما لگ ورودی و ساختار بیس رو داریم و احتمال میدیم که لگ خروجی تشکیل بشه و تشکیل لگ خروجی رو قبل از تشکیل‌ش ترید میکنیم. 🔶 اگر این ستاپ در لوکیشن مناسب تشکیل بشه، هم میتونیم روی PCP ورود کنیم و هم روی CP که بعدش تشکیل میشه. مثل همین ترید!

🔶 از اینور به اونور 😁 طلا خانم خوراک اسکلپ با ستاپ کندلی هست. 🔷 شورت آخر در ترکیب با ستاپ PCP هست که در حال فوروارد تستش هستم

photo content

#منتورشیپ 🔶 دوره سوم منتورشیپ بنده هم به لطف و همراهی دوستان به پایان رسید. 🌺 🔷 در تصویر بالا میزان رضایت دوستان از دوره‌ه
#منتورشیپ 🔶 دوره سوم منتورشیپ بنده هم به لطف و همراهی دوستان به پایان رسید. 🌺 🔷 در تصویر بالا میزان رضایت دوستان از دوره‌های منتورشیپ رو مشاهده میکنین. البته دوستان لطف زیادی داشتن و مطمئنا کمی و کاستی هایی هم در این دوره وجود داشته. 🔶 به احتمال خیلی بالا این دوره سوم، آخرین دوره منتورشیپ بنده باشه و به دلیل تغییر شرایط زندگی احتمالا دوره جدیدی برگزار نشه. اما اگر در آینده شرایطش باشه، ایشالا دوره جدید رو هم برگزار میکنم و اطلاعیه ثبت نامش رو در این کانال قرار میدم. 🔰 @SD_Analysis

🔶 پاس شدن چالش اول پراپ جدید در روزهای اول 🌺

#Nasdaq 🔶 بچه پروعه ولی با ستاپ کندلی آدم میشه 😁