uk
Feedback
برگ زیتون🌿

برگ زیتون🌿

Відкрити в Telegram

کانها کوکب درّی یوقد من شجره مبارکه زیتونه لاشرقیه و لاغربیه من آن درختِ مبارک هستم و فاطمه(س)شاخه آن و علی (ع) پیوندِ آن و حسن و حسين (ع) ميوه‌های آن و شيعيان ما برگ‌هاى آن هستند🌿 پیامبر خدا (ص) کانال ایتا؛ https://eitaa.com/babooneh0

Показати більше
3 314
Підписники
+124 години
+197 днів
+13930 день
Архів дописів
علی اکبر علیه السلام اولین شهید بنی‌هاشم بود. بقیه‌ی بنی هاشم که همشونم فدایی امام بودن، دیدن اباعبدالله علیه السلام بالای سر جوونش چه حالی شد... چه حالی پیدا کردن اون لحظه؟ آدم چه حالی پیدا میکنه وقتی امامش رو در اون حال می‌بینه؟ ما امام جامعه‌مون نظر دیگری داشت و عمل نشد، داشتیم می‌مردیم! اون لحظه اگر آقا اباعبدالله رو می‌دیدیم چه حالی داشتیم؟ لایوم کیومک یا اباعبدالله الحسین علیه السلام

خداوند در پی رشد عمومِ مردمه اما ما در هسته‌ی سخت متوقفیم. راز باختن انتخابات‌ها همینه.

🔰یه شبهه درمورد حضرت علی اکبر علیه السلام ؛ 🔻بعضی مداح‌ها و منبریای نادان، میگن که حضرت علی اکبر قرار بوده امام بشن و چون ایشون شهید شدن بدا شده و حضرت سجاد علیه السلام امام شدن! این خزعبلی بیش نیست❗️ 🔹اهل بیت از همون عالم های قبلی، خودشون، جسمشون، اسمشون، لقبشون، روح و نورشون، مادر و پدر و بچه‌هاشون مشخص بوده کیا هستن. ✖️اینطوری نیست که خدا تازه در این عالم بگه خب حالا ببینم از بچه‌های حسین علیه السلام کی بهترینه اونو امام کنم! 🔸خود حضرت علی اکبر علیه السلام وقتی میخوان برن میدون، به دیدار حضرت سجاد علیه السلام میرن و کف پاهای حضرت سجاد علیه السلام که بیمار بودن رو می‌بوسن و درخواست اذن برای میدون می‌کنن‌. ✔️حضرت علی اکبر علیه السلام امامزاده بزرگواری هستن اما حتی اگر کربلایی نبود و شهید نمیشدن هم هرگز امام نمیشدن. این مقام از عوالم قبلی متعلق به برادر کوچکتر ایشون حضرت سجاد علیه السلام بوده🤍

یهویی نه بله کار میکنه نه ایتا🦦تلگرام کار میکنه ولی🦦

بله

مردم مبعوث شده نامه زدن به نماینده‌ها که بیاید جلسه صحن علنی رو تشکیل بدید! ما براتون زنجیره انسانی تشکیل میدیم کسی کاریتون ن
مردم مبعوث شده نامه زدن به نماینده‌ها که بیاید جلسه صحن علنی رو تشکیل بدید! ما براتون زنجیره انسانی تشکیل میدیم کسی کاریتون نداشته باشه! متنو بخونید و دست به دست کنید همه نماینده‌ها هم بخونن:)

گاهی غرور به جایی میرسه که خودمون رو از مردم عادی جدا می‌کنیم.‌ چرا؟ چون مثلاً یه لقب مهندس یا دکتر اول اسممونه. فکر می‌کنیم مثلاً اگر اکثریت مردم دارن یه راهی رو میرن حتما غلطه، نه به دلیل منطقیا! چون خب اونا عوامن دیگه، ما خواصیم! تو صحبتامون مدام میگیم خب نه مردم عادی که نباید این کارو میکردن در حد اونا نیست! هی مردم مردم میکنیم به حالتی که گویا خودمون جداییم اما مردم ماییم، خود ما!

ثبت‌نام حلقه مطالعاتی انسان ۲۵۰ساله ➕مزایای ثبت‌نام تو این حلقه نسبت به مطالعه فردی چیه؟ +سیر مطالعاتی منظم +در نیمه رها نکردن مطالعه بخاطر جمعی بودن +داشتن خلاصه‌های مطالعه برای رجوع در آینده +فهم بهتر متون در مطالعه گروهی +امکان پرسش و پاسخ و مباحثه +ان‌شاءالله چله دسته‌جمعی زیارت عاشورا تا اربعین هم داریم ➕کتاب هزینه‌ای نداره و به رایگان در دسترسه ➕هزینه ثبت‌نام در حلقه، فقط ۲۰۰هزارتومنه و مدت زمان هم حدوداً ۲ماه! بسته به سرعت مطالعه‌ی اعضا، میتونه تند‌تر(حداقل۴۰روز) و کندتر(حداکثر3ماه) هم بشه! هزینه بسیار کمه ولی جهت تعهد شما و عدم عضویت الکی دریافت میشه. برای ثبت‌نام کافیه مبلغ ۲۰۰هزارتومان رو به شماره کارت: 5022291543952459 جانمحمدی واریز بفرمایید و فیش رو برای آیدی زیر بفرستید: @noorschooladmin +این آیدی به صورت موقت و فقط برای همین یک ثبت‌نامه و سوالات خارج از ثبت‌نام توسط این ادمین پاسخ داده نمیشه. بعد از ثبت‌نام توسط ادمین یک لینک گروه برای ایتا و بله دریافت میکنین. *از فردای عاشورا شروع میشه و برای تشییع آقا و ایام اربعین، حلقه رو تعطیل خواهیم کرد.

حالا که فهمیدیم نظرات رهبری #علی‌الاصول داده میشه، خیلیا تازه گیج و ویجن که خب این اصول چیه؟ این اصول رو میشه از خود فرمایشات اون بزرگواران فهمید. مثلاً با مطالعه‌ی کتب حضرت آقا؛ مثل طرح کلی اندیشه اسلامی و انسان ۲۵۰ ساله ما تو حلقه‌های مطالعاتیمون، از اسفند پارسال داریم کتابای ایشون رو میخونیم. انسان ۲۵۰ساله حلقه دومش رو یک‌بار خوندیم و حالا برای بار دوم میخوام ثبت‌نامش رو انجام بدم.

«امام خامنه‌ای جوان و نابلده، تازه اومده سرکار! هنوز مسلط نیست‌ پس باید به حرف بقیه گوش بده» این گزاره‌ی زشتِ ناشی از عقب‌مان
«امام خامنه‌ای جوان و نابلده، تازه اومده سرکار! هنوز مسلط نیست‌ پس باید به حرف بقیه گوش بده» این گزاره‌ی زشتِ ناشی از عقب‌ماندگی، مدتی پچ‌پچ میشد و حالا توسط برخی انقلابیون هم تکرار می‌شه. در ۲بخش پاسخ میدم: ۱_ امام عزیز ما نابلد و تازه‌وارد نیست. ایشون سالها امین و دست راست آقای شهید بودن. علی‌الخصوص در مسئله‌ی مقاومت به اذعان بسیاری از نزدیکان، آقا گاهی کلا به ایشون ارجاع میدادن فرمانده ها رو و میفرمودن نظر آقامجتبی نظر منه! در بسیاری از موارد نظامی، سیاسی و امنیتی و حتی فرهنگی، ایشون بازوی مورد اعتماد رهبر شهید بودن. بیشتر از بسیاری از مسئولین اشراف دارن. ۲_ جایگاه ولی‌فقیه و موضوع ولایت،انتصابی نیست، اکتشافیه! ولایت در ایشون جعل شده به واسطه‌ی نگاه امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف و اطاعت از ایشون واجب شرعیه! افرادی که فکر میکنن ایشون باید سنش بالا بره یا مسئولیت نداشته، ناآگاه‌ها و ابله‌هایی هستن که اگر زمان امام رضا علیه السلام هم بودن، به سن کم امام جواد علیه السلام ایراد میگرفتن! بله امام معصوم با ولی فقیه قابل قیاس نیست لکن همون امتداد همون ولایته. ایشون هم مثل امام جواد بچه‌ی ۹ساله نیست.

تنگه هرمز بازه! آیا قرارگاه خاتم دروغ گفته بستیمش؟! نه، ما در جنگ کل تنگه رو صاحب بودیم و می‌بستیم. آقا هم تأکید داشتن کل تنگ
تنگه هرمز بازه! آیا قرارگاه خاتم دروغ گفته بستیمش؟! نه، ما در جنگ کل تنگه رو صاحب بودیم و می‌بستیم. آقا هم تأکید داشتن کل تنگه رو ایران مدیریت کنه سردارانِ دیپلماسی خلاف صحبت رهبری گفتن نمیشه که! عمان چی پس! و رفتن گفتن بیا عمان یه طرفشم تو مدیریت کن! اینطوریه که ما تنگه رو الان بستیم، ولی طبق گزارش ترکرهای رسمی کشتی داره رد میشه🙂 در واقع یکی از دستاوردهای جنگ که مدیریت هرمز بود رو با توافق نصف کردیم(تاثیرش رو از دست داد)

حزب‌الله مجدد بیانیه داده اسم عملیاتش عاشوراست و باز هم بر دفاع کربلایی از خودش تأکید کرده....

طبق نامه‌ی آقا که نبویان میخونه آقا «پیش‌شرط» داشتن! اونوقت آقای قالیباف تو تلویزیون گفتن که نه ما پیش‌شرط نذاشتیم.

آقا به نامه‌ی قالیباف درمورد مجازی کردن مجلس پاسخ ندادند!!!!
آقا به نامه‌ی قالیباف درمورد مجازی کردن مجلس پاسخ ندادند!!!!

وای بچه‌ها قراره تا وقتی که به لبنان حمله میشه مذاکره نکنیم😍😍😍 یعنی خب اینم مهم نیست که این مدت همه از جمله شیخ نعیم قاسم ممکنه ترور بشن در سرزمین کوچیکی مثل جنوب لبنان😍بهرحال شهادت آرزوشونه😍 تازه تازه تازه اینم که هرمز بازه و بدون عوارض کشتیا ،حتی کشتیای رژیم صهیونیستی، رد میشن که مهم نیست! مهم اینه که تا به لبنان حمله میشه ما مذاکره نمیکنیم😍وای چقدر شجاعانه و بازدارنده‌ست به ابالفضل

ماجرای اون مداح رو پاک کردم چون مطلب رو کامل ننوشته بودم و ممکن بود اشتباه ازش برداشت بشه. نیازی هم به این موارد نیست. بهرحال همه چیز مشخص شده الان.

🔹وقتی ما میگفتیم دید این آقایون به مردم، مثل گوسفندیه که باید اینور اونور بردشون و فهم و شعور براشون قائل نیستن، ناراحت میشد
🔹وقتی ما میگفتیم دید این آقایون به مردم، مثل گوسفندیه که باید اینور اونور بردشون و فهم و شعور براشون قائل نیستن، ناراحت میشدن! ✅حالا خودشون با صدای بلند همینو میگن! حقا که آخرالزمانه و زمان برافتادنِ نقاب‌هاست! تفکر اینا رو با تفکر رهبران انقلاب که مردم رو مبعوث شده میدونن مقایسه کنید! آیا اینا عضوی از گفتمان انقلاب اسلامی هستن؟! یا سالها خودشونو اینطوری جا زدن؟!

عبدالله بن حسن علیه‌السلام، عقلی و منطقی نمیتونست یاری خاصی به اباعبدالله الحسین علیه السلام برسونه و ایشون رو نجات بده؛ اما تکلیف و وظیفه‌ش این بود از امامش محافظت کنه، ولو اندازه‌ی ۱ ثانیه دیرتر شهید شدن امامش‌... ولو با بازوی نحیفش‌... خدایا به ما و پیرانِ امت ما، اندازه‌ی این تازه‌نوجوونِ امام حسن مجتبی علیه السلام شعور بده‌..‌‌

«شما را از این حکمیّت نهى کردم ولى با سر سختى مخالفت کردید، تا به دلخواه شما کشانده شدم. شما اى بى خردان، و بى خردان، اى ناکسان و بى پدران، من که این فاجعه را به بار نیاوردم و هرگز زیان شما را نخواستم.» -امیرالمومنین علیه السلام در صحبت با خوارج

خلاصه مطلب اینه: رهبرمون مخالف بودن. آقای پزشکیان و قالیباف تعهد دادن به رهبری که میتونیم حقوق مردم و محور مقاومت رو بگیریم! میتونیم میتونیم میتونیم! آقا فرمودن من مخالفم، اگر اینقدر اصرار دارید میتونید، مسئولیتش رو هم باید در آینده بپذیرید! اونا هم گفتن باشه می‌پذیریم! حالا هم باید بپذیرن. بعضیا که عنترِ دستِ سیاسیون هستن و آزادگی ندارن، میگن چرا اجازه داد؟! میتونست اجازه نده! به همون دلیل که علی علیه‌السلام مخالف حکمیت بود ولی اجازه داد! بله، ولی فقیه دیکتاتور نیست. امام معصوم هم دیکتاتور نیست. لکن اینجاش دیگه نباید شبیهِ ماجرای حکمیت بشه که هر گندی بزنیم و بعد بگیم علی باید مخالفت میکرد! چرا علی جلومونو نگرفت؟! این بار علی بلند اعلام کرده مخالف بوده ولی تمام مسئولیت رو اونایی که مذاکره خواستن، پذیرفتن! نترسید! اگر چیز خوبی بوده، اگر خیر مردم رو میخواستید، در ادامه هم به نام خودتون نوشته میشه این چیز خوب و عالی و زیبا! دستاور ولی فقیه نمیشه! همه‌ی ما یادمون میمونه ولی فقیه مخالف این دستاوردهای عظیم توافق بود! نترسید و اصرارهایی که خلاف نظر او کردید رو گردن بگیرید.