uk
Feedback
او اتوبوس ها را می‌فهمد

او اتوبوس ها را می‌فهمد

Відкрити в Telegram
1 061
Підписники
+124 години
-17 днів
+1730 день
Архів дописів
Dave-Sprinter-(Ft-Central-Cee)-320.mp39.20 MB

Голосове повідомлення02:46

Голосове повідомлення02:48

«تو اولین زخم بودی و در تمامی زخم‌های بعدی نیز جریان داشتی.»

در نامه‌ی خداحافظی‌اش نوشت: « خداحافظ به تو که زخم های عمیقی به من هدیه دادی ؛ و دل کوچکم را غمگین‌تر کردی.»

منی که اسبم را این چنین چهارنعل می‌تازم آیا می‌خواهم برسم یا دارم فرار می‌کنم؟

اگه مسيرت مي طلبه كه از جهنم رد شي جوري ازش رد شو كه انگار صاحبشي!

بچه ها اینستاگرام تو ترکیه کار نمیکنه یا فقط مال ما؟

گیلاس هات چقدر خوشگله 🤭

Голосове повідомлення01:10

کادو گرفتی سیسی؟😂

سلام سپید خانوم خوب هستین؟ من یه ریمل و هاشور شیگلم دارم گذاشتم واسه فروش کاملا هم‌ نو هستن میشه اگه کسی از بچه های چنلت خواست ایدی منو بهشون بدی؟

امروز دوس دارم جای ویکتوریا بکام باشم🙂‍↔️

Голосове повідомлення00:48

نه باید وقتی خونه رو عوض میکنید برید اداره مهاجرت ادرستونو اپدیت کنید🙎🏼‍♀️

سپید باید هی برید تمدید کنید اقامتتون رو؟

یه سری اوزبک دارن داد میزنن احساس پادشاهی میکنن اوسکولا

صفی که توش گیر افتادیم انگار گوسفندیم😭
صفی که توش گیر افتادیم انگار گوسفندیم😭

ما الان انقد از خونه دوریم😂
ما الان انقد از خونه دوریم😂