uk
Feedback
مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

Відкрити в Telegram

فرانچسکا، من واقعا فکر می‌کنم تو وجود داری و تمام این داستان‌ها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614

Показати більше
712
Підписники
+124 години
-47 днів
-730 день
Архів дописів
4_5879523354473401540.mp33.48 MB

Carrie Lowell CD 1 TRACK 6 (320).mp310.89 MB

درصورتی که دچار فمیلی تروما هستید به شدت توصیه می‌شه

و همینطور family line و mockingbird*

هروقت احساس کردید حالتون خوب نیست به آهنگ‌های Mr. sandman, fourth of july گوش کنید. حالتون بهتر نمی‌شه ولی از هیچی بهتره.

عه یکی ناراحت شد رفت🎀

چمیدونم شاید فقط در جواب یک‌سری‌ها باید گفت "هی، تاحالا به کشتن خودت فکر کردی؟ لطفا انجامش بده."

هنوز هم.

هر لحظه که بیکار می‌شم شروع به مرور کردن زندگیم می‌کنم، عین فیلم هی می‌زنم عقب و دوباره پلی می‌کنم و متوجه می‌شم "آها! پس همیشه مشکل از من بوده". من بچه بیش از حد حساسی بودم که از بدو تولد باید با مفهوم "هیچ‌چیز همیشگی نیست." کنار میومد. نتیجه چیشد؟ فکر کردنِ بیش از حد و اندازه. همین هم آزارم می‌داد. می‌‌دونستم و هنوز هم می‌دونم که چرا این می‌شه، چرا اون این کار رو کرد با خواهد کرد. بعدتر هم دلیلش این بود که من همون شکلی موندم. بهتر نشدم که هیچ، اوضاع وخیم‌تر هم شد.

you're the worst thing that ever happened to me.

Repost from بهارِشرقی
اینکه به خودت اجازه داشتن یک سری احساسات رو ندی درحالی که داریشون دردناکه🤡

وضعیتم فقط با چند درجه خنک شدن هوا:

دقیقا دقیقا دقیقا.😭

Repost from Hannigraham Cult
و تمام فیلمای تیم عزیزم

نمی‌دونم ولی همیشه یک‌چیزی راجع به این موقع از سال هست که باعث می‌شه دلم بخواد AHS ریواچ کنم.

هنیبال لکتر اینجوریه که وسط گی سکس یهو یه نگاهی به آسمون می‌ندازه، یه پوزخندی می‌زنه و تو دلش می‌گه فشار بخور هموفوب (تا من دارم این پسر خوشگل موفرفریه رو می‌خورم) 🙏🏻🔥

کلا این خداستیزی هنیبال هم خیلی خنده دار. کاملا می‌تونم تصور کنم از این آدماست که پاش می‌خوره به پایه مبل و سریع میدوئه می‌آد دیلی تلگرامش می‌نویسه "خدایا شکسمادرت" با این تفاوت که حتی زحمت نمی‌ده اسپویلر بذاره.

درد و نفرین و لعنت بر قیمت لباس های زمستونی امسال