uk
Feedback
مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

Відкрити в Telegram

فرانچسکا، من واقعا فکر می‌کنم تو وجود داری و تمام این داستان‌ها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614

Показати більше
712
Підписники
-424 години
-37 днів
-1130 день
Архів дописів
Repost from N/a
وقتی یادم میاد چقدر نقاشی هدیه دادم به ادمای بیخودی قلبم برای چند ثانیه درد میگیره

۱۴۰۳/۱۲/۲۴

برگشته می‌گه ولی مگه تروماهات باعث نشدن قوی شی؟ نه احمق من فقط یه بچه بودم. نهایتا شیر و پروتئین باعث قوی شدنم می‌شدن.

01 - BUTTERFLY.mp310.29 MB

عاشق دخترها هستم نمیدونم چطور بگم.

آقای اسنپی این چه پلی لیستیه بیا باهم گریه کنیم تروخدا❤️

سگ تو روز جمعه تو کریمخان پر نمی‌زنه که من اومدم سرکار.

گاهی وقت‌ها آرزو می‌کنم کاش در اولین اقدام به خودکشی می‌تونستم موفق واقع شم ولی خیر. حتی در این کار هم کافی نبودم.

در می‌خوام خودم رو بکشم‌ترین حالت ممکن هستم

بخدا❤️
بخدا❤️

نمی‌دونم چطور بگم ولی نیاز دارم از محیط کاریم بیام بیرون. از روابطم با آدما بیام بیرون. از پوستم بیام بیرون. کلا از زندگی کردن خارج شم. چمیدونم والا.

Repost from Lia's 🌧
دیگه خودمو با انرژی مثبت و حرفای مثبت و فیلمای "حال خوب کن" و آهنگای شاد خفه کردم. چرا بازم همه‌چی تو پنج دقیقه یهو رو سرم خراب میشه.

امروز زیادی خوشگلم برای سرکار رفتن. درد و نفرین.

واقعا❤️

Repost from She سابق🩸
کی میخوای یاد بگیری هرکی بهتر حرف میزنه، لزوما ادم بهتری نیست؟!