| نیمه گمشده |
Відкрити в Telegram
And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135
Показати більше191
Підписники
Немає даних24 години
Немає даних7 днів
-230 день
Архів дописів
Repost from | نیمه گمشده |
خودت را در آغوش بگیر و بخواب
که هیچکس آشفتگیات را
شانه نخواهد زد،
این جهان پر از تنهاییست...🖤
Repost from | نیمه گمشده |
خودت را در آغوش بگیر و بخواب...
که هیچکس آشفتگیات را
شانه نخواهد زد،
این جهان پر از تنهاییست...🖤
وقتی جنازه از خودت نباشه، حلوا به دهنت شیرین میاد
قضاوت کردن دیگران بخاطر عکسالعملشون در شرایطهای مختلف راحته،
ولی وقتی در جایگاهش قرار بگیرین ممکنه ده ها مرتبه بدتر و شدیدتر برخورد کنید...👌😊
وقتی جنازه از خودت نباشه ،
حلوا به دهنت شیرین میاد
قضاوت کردن دیگران بخاطر عکسالعملشون در شرایط های مختلف راحته
ولی وقتی در جایگاهاش قرار بگیرین ممکنه ده ها مرتبه بدتر و شدیدتر برخورد کنید...👌😊
وقتی جنازه از خودت نباشه ،
حلوا به دهنت شیرین میاد
قضاوت کردن دیگران بخاطر عکسالعملشون در شرایط های مختلف راحته
ولی وقتی در جایگاهاش قرار بگیرین ممکنه ده ها مرتبه بدتر و شدیدتر برخورد کنید.
Repost from | نیمه گمشده |
صبح زود بیدار شدن فقط اگه به قصدِ
مسافرت رفتن باشه توجیه پذیره...😮💨💔
@missinghalff
نمیرسن به هم خطهای ما
تو خط قرمز شدی رو آبیِ نقاشیم
چطوری میخواستی توو شعرِ من
قافیه هم باشی
چطوری زهرت رو پاکی من پاشید
راها هر دفعه سخت تر میشن
ماها هنوز عقب صد هیچیم
آها از رو همدیگه راحت
عجب از رو غَرض رد میشیم
همه سمتِ مرگ تدریجی
همه بد یه دنده بد گیجیم
عجب پیچک تنهایی دوباره
دور همه قلبِ من پیچید 💔💔
Repost from | نیمه گمشده |
من بهت اجازه میدم انقدر ناراحتم کنی که برای حذف کردنت یک لحظه هم مکث نکنم...😉
من وسط چت اهنگ و قطع میکنم ویس تو رو پلی میکنم،تو میگی دوسم نداری؟!🤨🤨
@missinghalff
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
